Захист споживачів Барахолки потрібний?

Тема у розділі 'Організаційні питання', створена користувачем SovaBa, 20 Листопад 2011.

?

Чи повинна захищати нас адміністрація?

  1. так, повинна, бо більше нікому

    18 голосів
    54,5%
  2. ні, закон джунглів, кожен сам за себе

    12 голосів
    36,4%
  3. Барахольку фтопку!

    3 голосів
    9,1%
  1. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Це вже несуттєво, та й не про мій випадок тема :)
    Суттєво лише те, чи адміністрація дбатиме про форумлян.
     
  2. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Marsela, Ви недавно зареєстровані, тому й не знаєте нікого. Вам би спершу обжитися тут, познайомитися на форумівках- багато в чому ваша думка зміниться ;) Тут багато форумлян дружать між собою, і за три роки тут, продаючи/купуючи(хоч і зрідка) ні я, ні мене не обдурили :) Аж тепер підфартило :)
     
  3. Mаrsela

    Mаrsela New Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    може і на ДП в мене стаж не велекий, але це тіки ДП.Бо існують інші форуми, де в мене теж є друзі і люди яким довіряла і вірю
     
  4. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Сподіваюся, і на ДП так буде.
     
  5. mrochkizm

    mrochkizm Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Я вважаю, що навпаки потрібно вам створити окрему тему - "Чорний список продавців" або "Недобросовісні продавці", де детально описати саме ваш випадок - хоч мова, може, і не про нього - але інцидент, що трапився з вами, все-таки є частиною і причиною того, що підноситься питання про захист покупця.
    І в цю тему інші, тьху тьху, якщо теж з ними халепа станеться, зможуть дописувати.
    Чому власне адміністрація тут нічого не пише і не пропонує?
    Як на мене, адміністратори чи модери мали відреагувати в першу чергу і як мінімум тут відписати, що було зроблено/не зроблено.
     
  6. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Тому, що описувати випадок на словах - це "моя правда", треба кликати другу сторону(щоб вона могла себе захищати, якщо має, як)) А це- роздування скандалу на тему, що вже вичерпана.
    Тепер другий нюанс: викладати приватну переписку - не комільфо. Це можна робити лише тоді, коли немає іншого способу вирішення проблеми(яка тут вже вирішена) і, напевно, з дозволу модерації. А без переписки кожна сторона може "підрозказати" що їй заманеться ;)
    І по-третє: Якщо переважить перший варіант в голосуванні, і Адміни будуть приймати міри до порушників- то вони(шахраї) опинятимуться в бані :) То нашо чорний список))?
     
  7. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    а чому ви вважаєте, що їх це дуже засмутить?
    є інші форуми, інші сайти, куди можна піти, заново зареєструватися і т.п.

    якщо це недобросовісна людина, то їй цей бан по барабану, нє?
     
  8. Tsokotukha

    Tsokotukha Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Є ж тема недобросовісні покупці. То чому б і справді не створити відповідної про продавців? Не розумію чому вважаєте, що немає у цьому потреби.
     
  9. mrochkizm

    mrochkizm Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Власне і я про це.
    Це чудово, що вдалося вирішити проблему - але інші теж можуть потім зіткнутися з тою людиною, котра недобросовісно продавала.
    І тому треба розпочати тему, і має це зробити потерпіла сторона.
     
  10. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Нічого не маю проти теми.
    Проте ця тема почата, щоб вияснити потрібність втручання адміністрації в Барахольні конфлікти. Не дуже й у цій темі активні. Подивіться кількість людей, що прочитали тему, і тих, що відповіли. Питається, чи тільки мені і вам воно треба ;)
    Я ж не проти. От тільки після 4 тижнів вияснення в пп в мене сил на ще одну тему нема. Та й мало кому воно треба..
     
  11. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Нє. Бо щось відразу і писати почала, і ситуацію виправляти, бо накрилися/закрилися 115 її "продам".
     
    Останнє редагування: 20 Листопад 2011
  12. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Дякую всім, хто не залишився осторонь проблеми, не побоявся висловитися чи проголосувати.
    Результат ось тут, в доповнення до правил розділу Барахолка конфліктні ситуації
    Дякую всім вам та адміністрації, зокрема п.Левандівці та п.Мартіні :)
     
  13. Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    гм.
    Форумлянка, з якою вам "підфартило" має аж одненький допис, судячи з її профілю. Обережнішою треба бути! :girl_wink:

    Отже, я "за" "закон джунглів, кожен сам за себе". Масові випадки обману адміністрація може припиняти, поодинокі випадки "гудзика не того кольору, що заявлено в оголошенні" - :confused: звиняйте, то вам до магазину (як тут вже хтось добре сказав).
     
  14. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    І Ви звиняйте, та тут я детально писала, яких випадків стосується моє звернення, не лінуйтеся, читайте уважно :) А Вы- про гудзики.. мдя.. І щодо безлічі тем "тієї форумлянки" я теж тут писала, вони видалені адміністрацією. Отож, Вам треба бути обережнішою)) з висновками. І в джунглях- також ;)
     
  15. Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

     
    Останнє редагування: 21 Листопад 2011
  16. mrochkizm

    mrochkizm Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    ???
    Чого і хто боявся? :) Хто був зацікавлений - проголосував, як вважав за потрібне, іншим або неактуальна ця тема, або все добре так. як є.
    Ну і щодо конфлікту - ви владнали свій конфлікт - що і було основною метою цієї теми - якихось реальних механізмів захисту від недобросовісних продавців, звиняйте, навіть в тому доповненні від Мартіні я особисто не бачу. Ключовими там є слова:
    І подивимося правді у вічі - таки так. Ніхто не піде вибивати з кулаками ваші гроші чи міняти товар. Так, бан може спонукати людину віддати гроші, аби продовжити спілкування на форумі. Але:
    1) якщо людина прийшла на форум суто продати товар і все, то їй той бан по цимбалах.
    2) якщо людина прийшла на форум торгувати, створюючи стопіццот комерційних гілок чи оголошень в барахолці, гроші вона вам тоді поверне, бо їй буде невигідно втрачати ринок збуту внаслідок бану.
    3) якщо людина на форумі давно, адекватна і порядна, то вона такої ситуації просто не допустить.
    Тому завжди є ризик. Так, якоюсь мірою це джунглі. Може, трошки осучаснені.

    П.С.
    А взагалі я голосувала про "барахолку фтопку". Чому? Бо пропоную винести її на окремий ресурс чи принаймні зробити так, аби був розділ "Нові дописи" для двох категорій дописів - 1) форумне спілкування, 2) СП, комерція, барахолка.
     
  17. SovaBa

    SovaBa noctua

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    До створення цієї теми конфлікт був майже залагоджений :)
    Основною метою цієї теми було змінити правила барахолки, я про це неоднократно наголошувала ;)
    В 1 і 2 пунктах Ви самі собі заперечили)) Якщо людина прийшла продавати, то їй легше повернути гроші за одну річ, проте продавати й далі.
    Ризик- так, згідна.
    На рахунок
    - думаю, зацікавлені в основному барахольщиці, ті що за 2-ий варіант проголосували. А чому так мало- бо більшість з них, окрім барахолки, інших тем не бачать.
    - мені цей варіант теж подобається))))
    а я - бачу :) Саме під страхом бану конфлікт було залагоджено :) І, думаю, багатьом це доповнення збереже і гроші, і нерви :) А хто може- най доб"ється більшого ;)
     
  18. mrochkizm

    mrochkizm Well-Known Member

    Відповідь: Захист споживачів Барахолки потрібний?

    Чому ж заперечила, можливо, просто не до кінця розкрила думку :)
    Якщо людина прийшла на форум продати один товар - і продала його, то їй по цимбалах бан тому, що і так не було наміру затримуватися на форумі. Ось і вся логіка. То був перший пункт :)
    А в пункті два я мала на увазі якраз людей, котрі мають намір торгувати на форумі довго :)