Відповідь: Вмикаємо логіку В мене вийшло так: коло - 4 - зелений, прямокутник - 6 - оранжевий, квадрат - 3 - блакитний (голубий), трикутник - 5 - жовтий. Логіка скопійована з прикладу. Поставити в клітинках відповідні цифри до кольорів, порахувати різницю між цифрами, і ту ж саму різницю між цифрами застосувати до чорно-білих, і відповідно до цифр вибрати кольори. Але на мій погляд, то якось кострубато вийшло, особливо, якщо врахувати, що задача для 1 класу... маю сумніви, що результат правильний.
Відповідь: Вмикаємо логіку Думаю, все простіше. Довільно позначити кольори певною кількістю крапочок, а на другому малюнку, теж довільно розмістивши кількість крапочок - розфарбувати, згідно правила, самостійно створеного на першому малюнку. Є ж в книжках розмальовках позначення 1 - синій, 2- червоний і т.д.
Відповідь: Вмикаємо логіку АААА! це просто катастрофа, я точно не зможу тепер навчатись в молодших класах. годину ламала голову над завданням, тепер вирішила і вам таке задати. ММ+М=КІТ розвяжіть задачу з поясненням
Відповідь: Вмикаємо логіку Уявіть собі, що існує незнищувана стіна, яку ніщо ніколи не проб'є. Також існує всепробиваюча куля, яка пробиває абсолютно все без винятків. Так що ж буде, якщо всепробиваюча куля зіткнеться з незнищенною стіною?
Відповідь: Вмикаємо логіку Ефект пінг понгу (відбивання) кулі об стіну, поки куля не перестане відбиватись ))
Відповідь: Вмикаємо логіку Може куля застрягне в стіні, пробивши її наполовину (тоді обидві умови виконуються, хоч і частково).
Відповідь: Вмикаємо логіку в Африці його називають "той хто вбиває, посміхаючись", а як ми його називаємо?
Відповідь: Вмикаємо логіку Крокодил))) Якщо воно зелене і сіпається - це біологія. Якщо погано пахне - хімія. А якщо воно не працює, то це.......?
Відповідь: Вмикаємо логіку Фізика (механіка) На гілці сиділо три пташки, дві вирішило полетіти. Скільки залишилося сидіти на гілці пташок?