Мандри

Відгуки про авіакомпанії, турфірми, екскурсії, готелі тощо

Posted by galagala on 31 Липень 2013 відповідей - 632
  1. flame

    flame невгамовний експериментатор

    А в мене дуже неприємний досвід. Їздила 29 травня в Будапешт через цю компанію. Було дуже велике прохання по місцях в автобусі, при чому нас їхало 4 чоловік і я 100 разів наголошувала, що ми хочемо сидіти один за одним, щоб можна було нормально спілкуватися. І хотіли місця за другим входом в автобус. Купу разів наголошували. Ще в день виїзду я передзвонила в фірму і виявилося, що та менеджер, яка з нами працювала поїхала в інфо-тур і ніхто нічого не знає. На моє запитання, що робити, якщо буде щось не так, сказали набирати будуть розбиратися. При посадці в автобус таки виявилося, що нас зовсім не так посадили, як ми просили. Дзвоню я в "Поїхали з нами", а мені кажуть, що нічим допомогти не можуть і всі запитання потім можна буде вирішити, коли повернеться людина, яка з нами працювала. :ireful1: А ми, щоб їхали, так як вже виходить. То нормально? В результаті, ніхто потім навіть не вибачився. Це добре, що це було у Львові, а якби якісь запитання виникли десь в Туреччині або Єгипті? Дуже неприємний осад залишився.:negative:
    Картку на знижку на 3% теж дали при підписанні договору.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
  2. Your Princess

    Your Princess Well-Known Member

    Ну таке буває, я з Вами погоджуюся це дійсно неприємно. Не знаю, просто мені сподобався сервіс і підхід до клієнтів..вони всі дуже ввічливі і ніби добре говорять з людьми. Ми збираємося їхати в Туреччину, десь в серпні підемо до них ще раз..але як показує досвід будемо обговорювати кожну деталь по 10 раз)


    Якщо хтось може позичити картку на знижку в цій компаній, була би вдячна!
     
  3. flame

    flame невгамовний експериментатор

    я роблю висновки не по тому, як до мене підлизуються і що розказують поки не оплачений договір, а по тому, що отримую в результаті.
    ми так і робили. Коли виникла проблема, почули - нічим не можемо допомогти.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  4. Your Princess

    Your Princess Well-Known Member

    Дякую за відгук, я візьму до уваги це обов'язково!
     
  5. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Та не такі вже й дешеві.
    Подивилася рейси Київ- Москва.
    Знаю просто +- ціни туди.
    4 тисячі в два боки.
    +- так воно і є в дешевих перевізників.
     
  6. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відмічуся тут, бо відгук буде і про турфірму і про авіакомпанію і т.п. :)
    Цьогоріч я відпочивала за сприянням нашої форумлянки Тані tanchyk та її агенції "Maxx Travel». Відразу хочу подякувати за чітку організацію і дуже "смачні" запропоновані ціни :). Далі багато букофф..
     
    • Подобається Подобається x 7
    • Інформативно Інформативно x 3
    • Зе бест! Зе бест! x 2
  7. Ringo

    Ringo Well-Known Member

    Сніжна, а відкрийте секрет, як цей готель називається? Якраз моніторю собі варіанти,а Ви так гарно описали:girl_smile:
    --- дописи об"єднано, 16 Липень 2015 ---
    я часом дивлюсь ціни на тому сайті,але на практиці виходить доцільніше дивитись по сайтах авіакомпаній окремо.Так можна знайти цікавіші пропозиції...
     
  8. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

     
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Подобається Подобається x 1
    • Корисно Корисно x 1
  9. tsiuma

    tsiuma Well-Known Member

    Дівчата, які нюанси замовлення авіаквитків райанейр? Там дожатково до вказаної вартості квитка оплачується ще багаж як я розумію. А ще за щось треба доплачувати?
    Там все по англ., не дуже розумію і боюсь щось важливе упустити.
     
  10. ginseng

    ginseng Well-Known Member

    @tsiuma можете докупити за 10 эвро пріорітет при посадці, щоб уникнути штовханини. Або почекайте поки стадо перетовчеться і спокійно заходьте, якщо всерівно де сидіти. Погугліть на російській правила перельоту лоукостом, я десь читала і про райанейр.
     
  11. Smerfetka

    Smerfetka Well-Known Member

    Після купівлі авіаквитка, перед вильотом (за 7 днів до вильоту відкривається на сайті ця можливість), обов’язково потрібно виконати онлайн чек-ін на сайті авіакомпанії і роздрукувати квиток з конкретно визначеним вам місцем (в аеропорту у ryanair чи wizzair ця послуга платна).
    В аеропорт бажано приїхати хоча б за 2 години до вильоту. Краще довше почекати на літак, ніж пропустити його через банальні затори дорогою. ;)
    З квитком обов’язково підійти на стійку реєстрації для перевірки вашої візи (visa check), адже ми не в зоні євросоюзу.
    В ціну квитка входить лише багаж у ручній поклажі. У Ryanair одна сумка не більше 55x40x20 cm і друга 35x20x20 cm. У Wizzair лише одна сумка до 42x32x25 cm.
    --- дописи об"єднано, 20 Липень 2015 ---
    Ось тут є покроково
    "Як купити авіаквиток Ryanair"
    http://lowcostavia.com.ua/ryanair-how-to-buy-and-check-in/
     
    • Інформативно Інформативно x 3
    • Подобається Подобається x 1
  12. raspberry

    raspberry Well-Known Member

    Ось тут гарно все розписано.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Питання про сайт booking.com
     
  14. truskaffka

    truskaffka Well-Known Member

    Я так розумію, що без підтвердження оплати ваше бронювання номер 1 просто-напросто не пройшло на 100% і буде автоматично скасоване за оці 24 години, якщо не оплатите :).
     
    • Оптимістично Оптимістично x 1
  15. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    То би був ідеальний варіант. Я теж на це сподіваюся.
    Такево мені прийшло:
     
  16. tuti

    tuti Well-Known Member

    не знаю що порадити, але розкажу свій досвід.
    коли планували з чоловіком свій медовий місяць, забронювали пару готелів усі з безкоштовною відміною за 24 години до вїзду. вказувала реквізити дебетної картки, яка так само не пускала ніколи в мінус і тп. і от я забігавшись забула один з них відмінити. в день вїзду мені на пошту приходить лист від готелю, що ви не заселились - тому списано суму 300 євро. а на картці в мене тоді було десь 10 гр. я відразу на рахунок дивитись -там далі 10 гр. Більше від готелю нічого не приходило, але за місяць мені з УкрЕксімБанку дзвонять, і кажуь - у вас заборгованість по офердрафту 300 євро і ще комісія, бо не сплатили протягом місяця. Я була просто в шоці. Прийшла в банк, кажу як то так, якщо в мене на картці нема офердрафту. вони мені якось там пояснювали, що таке можливе і тп. Можливо хтось з банківських працівників поясгить. Прийшлось заплатити
     
    • Інформативно Інформативно x 3
  17. truskaffka

    truskaffka Well-Known Member

    Зараз про
    Я так думаю, зараз Ви просто зачекайте ті 24 год. - думаю, прийде лист про відміну.
     
    • Корисно Корисно x 1
  18. tsiuma

    tsiuma Well-Known Member

    @Kroshka Enot, напишете тут, як розрулилося і чи прийшов вам через 24 години лист про скасування броні номер 1.
    Цікаво такі нюанси, бо теж часто користуюсь букінгом.
     
  19. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Обов"язково.
    На разі написала заяву на блокування тієї карти, якою і так не користуюся.
    Але остаточно рахунок буде закритий через 45 днів, якраз на випадок отаких списань. :girl_cray:
    Щоправда, мене завірили, що авторизація була неуспішною (через залишок на карті і ліміт розрахунків), тому подальше списання неможливе.
    Але ж у @tuti ситуація була аналогічна, і їй кошти все ж списалися.
    Словом, чекаю подальшого розвитку подій.
     
  20. tanchyk

    tanchyk хочу миру в Україні

    • Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1