Школа: влаштування і наука

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем dArt, 2 Серпень 2007.

Статус теми:
Закрита.
  1. kljysochka

    kljysochka New Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    це точно!!!видно повезло!
    тут мова про те,шо якого б бажання і купи часу ти не мав,шоб попогти дитині з англійською,якшо ти вчив у школі іспанську,то дитині нічим не допоможеш...і шоб тягнули програму дають їх додатково.
     
  2. tancia

    tancia New Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Мене, до речі, теж це цікавить, хоча ми вже наче записались (чоловік записав - заява, копія свідоцтва), але я усієї інфи добре не знаю , знаю, що в середині червня буде співбесіда, кажуть, що дитина не повинна, щось таке надзвичайне вміти (навіть не конче обов'язково вміти читати, ну ніц не вдієш - ми вже вміємо), будуть дивитись на загальний розвиток дитини; підготовки вони не мають (шкода, а я так хотіла, щоби він туди походив, поадаптувався).
    Може є тут на форумі, хто минулого року оформлював свою дитину до 8-ої школи в 1-й клас, дуже цікавить, як то все виглядало, ваші враження від першого року. Бо на загал, я чула позитивні відгуки, але мало що знаю конкретного. Поділіться будь ласка
     
  3. Donata

    Donata Active Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука


    останній рік в садочку - це саме те, що треба :girl_yes2:
    де гарантія, що перший клас не виявиться "колективом смаркатих" + мовний непотріб. В стерильних умовах дитина хворіти не буде, але і здоров"я мати теж.
    Адаптаційні заняття починаються в кінці осені і, в залежності від школи, проходять 1-3 рази на тиждень, дітки повноцінно ходять в садок..
    Підготовка до школи, це, НАСАМПЕРЕД, психологічна готовність дитини, її комунікаційні навички, вміння себе самообслужити, здатність виконати завдання вчителя і висидіти урок, а не робити те, що хочеться!
    Люди - соціальні істоти, і дітям необхідний саме дитячий колектив, а цього мама і бабуся не замінить.
    Садковим діткам адаптація дається легше, бо вони знайомі з побудовою навч. процесу, у них більше навиків будувати взаємовідносини з іншими.
    А те, що до школи дитину варто поводити на заняття та підготовку, це без сумніву.
     
  4. kljysochka

    kljysochka New Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    наївна ви!!!:d23:дитя то все дожене і надолужить у школі!!!все шо не перехворів і не навчився в садку:bazar:,то дістане в 1 класі!!:xaxa:
     
  5. Aelita

    Aelita Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Прочитала всю тему,але не знайшла багато інформації про вчителів СШ №65.Ми зараз живемо у сихів. районі,влітку переїжджаємо на левандівку,відповідно малого записали у 65 школу.Можливо, хтось з батьків,чиї дітки там вчаться\вчились допоможе з іменами вчителів перших класів, до яких було б добре нам потрапити. І, взагалі, яким чином розподіляють класи,коли стає відомо до якої вчительки ми попадаєм?
     
  6. Neytasa

    Neytasa Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    хтось має інформацію про 88 школу на Лисинецькій? :)
     
  7. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Була сьогодні на оглядовому уроці в школі, в яку планую давати дитину(аж не віриться що то моя донечка піде в перший клас).
    Сам урок сподобався найперше тим, що небуло роздутої "показухи", заготовок - дітки вели себе максимально природньо, працював весь клас, а не питали лише відмінників.
    Можливо тому, що школа непотребує реклами - бажаючих більше, ніж місць в класі.
    Був урок математики - розвязували задачі - опитали всіх, дітки досить важкі задачі логічно розвязували 3 способами, не боялись озвучувати свої думки, навіть неправильні.
    Сам рівень (задачі для мене складні) мене трохи налякав - бо важко визначити у 5,5 років які дитина має здібності - математичні чи гуманітарні.
    Організація навчання мені сподобалась - по одному класу, в класі є туалет, їдальня кімната, з дітками займаються і після уроків, роблять домашні завдання, гуляють. Продовження навчання відбувається на продовженій групі (яка є обовязковою) бо з дітками роблять домашнє завдання, паралельно закріпюють вивчений матеріал. Не знаю ще чи це добре, бо для першачка це вже досить велике навантаження.
    Наразі в роздвоєних почуттях, буде ще один оглядовий урок, можливо після нього визначусь остаточно.
     
  8. нталька

    нталька Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    а яка то школа?
     
  9. dieSonne

    dieSonne Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    А ви заяву вже написали?
    Ми при написанні заяви вже вказували до якої вчительки хочемо попасти, до тої нас і записали. Хоча ми вагалися між трьома, тож малий ходячи на підготовку з лютого по травень міг визначитися остаточно і побувавши в усіх трьох на уроках сказав що таки йдемо то тої до якої ми записалися. З приводу прізвищ не скажу вам, бо ми цього року пішли, тож взнавали за вчителів, які набирали цьогоріч класи. Але 65 школою ми задоволені.
     
  10. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    не знаю, в яку школу записалися ви, али ми вже закінчуємо перший клас школи з такою організацією навчання. Правда, група продовженого дня у нас не є 100 % обов язковою, батьки мають право забрати дитину будь-який час до 19.00, але 90% діток ( а в першому класі усі 100:wacko: залишаються до вечора. А ще- унас мала наповнюваність класів і обо вязковий післяобідній сон для 6-річок.
    Скажу чесно- така система у нас, принаймні, повністю себе виправдала. Дітки тричі в день їдять, гуляють, навчаються, займаються позакласною роботою. Навантаження велике, але за місяць-два дітки втягуються у таку систему навчання. Але у нас ще й вчителі- просто чудові.Мій малий, наприклад, категорично відмовляється йти додому скоріше 18.00
     
  11. Aster

    Aster Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Я так зрозуміла, що діти вперше в цій школі, вперше бачать цю вчительку? Цікаво, чому ж тоді вони "важкі задачі логічно розвязували 3 способами, не боялись озвучувати свої думки". Дуже дивно, щоб прийшли звичайні собі дітки і так себе поводили. Чи це всі діти після багатомісячної (багаторічної) підготовки до школи?

    Оце б мене дуже проти такої школи настроїло. Ніякої свободи вибору, як інтернат. А якщо дитина ходить ще в музичну школу? Чи на танці? Мій малий в першому класі мав всі дні на тижні (крім одного) зайнятими улюбленим гуртком і муз.школою. А в другому класі - ще більше додаткових годин. А ще й погуляти, сходити в гості. Як це все можливо у вашій школі?
    В нас у школі хто ходив на групи продовженого дня - просто падали з ніг ввечері весь перший клас. :sad:

    Тільки через оце одне моя дитина (та і діти подруг і знайомих) зненавиділи б школу моментально і назавжди. Вони всі і в садочку страшено мучилися отим сном, а тут у школі - уявляю, який був би жах. :) :)
     
  12. mysha

    mysha New Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Чи в когось з батьків ходять дітки у 45ту школу? Розглядаю її як варіант для своєї малечі.
     
  13. OxankaF

    OxankaF Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    я вчила в школі німецьку, )))
    в перших класах такі завдання, що запросто можна з дітьми зробити і заодно самому щось навчитись. Головне в початковій школі пильнувати, щоб діти вчили слова, і головне їх написання. А репетитори з дітьми не вчать слів. Це все рівно треба робити дома.
    Тут мабуть більше йдеться про бажання і зайнятість батьків.
    вже десь писала це, напишу ще раз. Одна дуже мудра вчителька колись казала мені. якщо є можливість не давати дитину на продовжену, то не давайте. Все таки вдома - то вдома. Захотів - полежав, а захотів - бавиться, чи малює, чи на голові стоїть. Відбути п"ять уроків в школі, це і так завелика нагрузка для дитини, а тут ще пів дня треба робити те, що треба. Вдома можна підібрати режим, який більше підходить до дитини і скорегувати залежно від обставин.
     
    Останнє редагування: 2 Квітень 2011
  14. Aster

    Aster Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Так, абсолютно. Навіть і дуже мудрою бути не треба - по дітях видно. В нас хто в першому класі віддавав на продовжений день (бо треба було мамі працювати), то пізніше шукали будь-які можливості, щоб тільки забрати після уроків. Бабцю, сестру, тітку. Хоча діти там бавляться - і все ніби добре. Але неволя є неволя (жарт). :) :) :)
     
  15. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    якщо я скажу, що у мене малий не спав вдень з 3-річного віку, а у школі залюбки ( чому я дивуюся сама), то ніякої ненависті немає. Просто згідно із сан.-гіг. нормами, якщо початкова школа є школою цілоденного перебування, то післяобідній сон для 6-річок є обов язковий. Інша річ, що не завжди діток кладуть спати: інколи вони мають інші позакласні справи, інколи самі усім класом не виявляють бажаня. Але у 90% часу, все таки відпочивають тих 1,5 годинки. Тепер щодо групи продовженого дня: вона у нас не є обов язковою, але залишаються діти залюбки самі. Бо вони після уроків ходять гуляти, сплять, бавляться, ходять з вчителькою на плавання, роблять домашнє завдання, виконання якого у кожного (!) учня перед тим, як він йде додому перевіряє вчителька продовженої групи. Коли мала наповнюваність класів- це зробити цілком реально. Хто з діток має інші гуртки- їх батьки можуть забирати коли завгодно, починаючи з 13.00 і уроки робити вдома. Але, на власному досвіді переконалася, що у школі вони роблять уроки набагато краще і ефективніше: нема відволікаючих моментів і , зрештою, якщо поряд пишуть математику ще 8 твоїх однокласників ( у нас на продовжену групу бажання мають залишатися 100% першокласників), то дитина також намагається не відставати і зробити завдання .Потім це ве перевіряється вчителькою. Я пишу виключно про власний досвід у конкретному навчальному закладі, де навчаємося ми.
    у моїх двох найкращих друзів дітки навчалися чи навчаються у цій школі- дуже задоволені. Донька подруги цьогоріч поступила в університет без жодного репетитора- виключно на шкільних знаннях. Моя ще одна найкраща коліжанка- ще й вчитетелька у цій школі. У квітні у них відкривається реконструйований по всім європейським стандартам бассейн, діє багато гуртків, регулярно проводиться багато вечорів ( наприклад, з нещодавніх- "богатирські ігри" до 23 лютого, "Нумо, дівчата" до 8 Березня, Шевченківські та Пушкінські вечори) . Бажаючих першокласників на 2011-12 дуже багато: наразі діє підготовка чотирьох повністю укомплектованих класів поза 30 чоловік. Минулоріч на 120 місць було 160 бажаючих. Сама розглядала минулоріч дану школу як варіант. Проблемою може хіба стати російська мова викладання для діток з повністю україномовних сімей. Але якщо дитинка принаймні розуміє російську мову- проблем бути немає: школу відвідують багато україномовних.
     
  16. In4a

    In4a Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Мій брат закінчив її минулого року. Обожнює школу і директора, з однокласниками бачаться майже кожен день. На англійську в Політесі не ходить, бо не мають там вже чому його навчити (вчиться на комп. факультеті), до речі, поступив теж без репетиторів і грошей, хоча у школі він був далеко не відмінником. Вважаю, що доки директором є Кравченко В. В. школа процвітатиме і надалі, а коли піде - ху ноуз як там буде...
     
  17. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    100%. Два роки тому, коли В.В. довгий час був на лікарняних через кардіологічні проблеми, то у "освіті" вже підготували йому заміну. Мало того, цілком розглядалося питання, щоб школу перепрофілювати на українську.Коли колектив дізнався кого їм мали призначити новим директором, то "руками і ногами" відстоювали Кравченка.Бо саме на ньому школа і тримається.

    ---------- Додано в 19:08 ---------- Попередній допис був написаний в 19:06 ----------

    коліжанка моєї мами- викладач кафедри англійської мови на "інязі" в Університеті. Вона каже, що з 45 школи до них приходять дуже підготовлені учні.
     
  18. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Ні, Ви неправильно зрозуміли. Оглядовий урок був у четвертому класі, вела його вчителька, яка випускає 4 клас і бере першачків.

    Це не настільки категорично, рекомендовано діток залишати до 16.00,поки роблять домашнє завдання, але якщо заберете двічі на тиждень на танці, то ніхто з школи не вижене. Доречі там є і танці, і гімнастика, і англійська прямо в школі. Школа "один-два-три", ми туди зараз ходимо в садочок і моя доця навіть не уявляє, що піде в іншу школу. А я не дуже хочу робити вибір за неї.
     
  19. Tutuka

    Tutuka Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Я вважаю, що для дитини це оптимальний варіант, бо її не будуть виривати зі звичного середовища. Тим більше, якщо школа хороша. :)
    Стосовно продовженої групи - у моєї малої однокласники себе сильно домашніми завданнями не втомлювали, потім ніби якось домовилися з вчителькою, щоби їх контролювала. Мою малу забирають зі школи бабусі, але уроки все-одно робить тільки зі мною - більше нікому не довіряє, що мене, чесно кажучи, аж ніяк не тішить, бо після роботи і якісь хатні справи, і відпочити хочеться, та й малій хочеться з мамою поспілкуватись.
     
  20. Ука

    Ука Добрий волонтер із поганими нервами

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Оскільки всі шкільні питання в нас в одній гілці, то спитаю тут.

    Стягнула з Гуртом підсумкові контрольні для 5го класу з укр.мови і математики. Можу поділитися. Історії і англійської сканованої ні в кого нема? А то якось віддавати по 15 грн через табачниківську блаж неохота...
     
Статус теми:
Закрита.