Школа: влаштування і наука

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем dArt, 2 Серпень 2007.

Статус теми:
Закрита.
  1. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

     
  2. solomka

    solomka Active Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Діток в молодших класах в будь-якому випадку ділять на дві групи, навіть якщо всі вміють читати. В моєї донечки в класі деякі дітки навіть всіх букв не знали, не говорячи про читання. Але буває так, що наприкінці першого класу діти, які не вміли читати читали краще за тих, хто йшов в школу і вмів читати.
     
  3. Khrystik

    Khrystik Хороша дівчинка :)

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    в спецшколі з англ.ухилом у нас завжди було 4 державні уроки англійської в 4му класі, а з 5го класу вже щодня + друга іноземна(німецька 3 рази на тиждень)

    ---------- Додано в 14:23 ---------- Попередній допис був написаний в 14:18 ----------

    ще є такий нюанс(з власного досвіду), що діти, які вже вміють скажімо читати чи вже "підготовані" батьками наперед, на початку 1го класу просто нудяться на уроках. тоді доводиться коригувати заняття таким чином, щоб дітки мали стимул вчитися, а не скучати на уроці
     
  4. solomka

    solomka Active Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    в спецшколі мабуть так і є, ми ходимо в звичайну школу.
     
  5. HalynaKv

    HalynaKv Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    У нас, школа №2, спеціалізована англійська.
     
  6. Яська Березнева

    Яська Березнева Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Ні, у нас школа звичайна, не спеціалізована, навіть не школа, а НВК (навчально-виховний комплекс). Тому я здивувалася...
     
  7. Олюнька

    Олюнька Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    в дітей (та й не тільки в них) немає "стояння на місці". Є або розвиток, тобто, рух вперед, або деградація.
    І дуже багато залежить саме від вчительки - чи діти будуть розвиватися, або ж навпаки.
     
  8. Annjutka

    Annjutka Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Щоб далеко не ходити - мене мама навчила читати в чотири роки. Поки в школі вивчали літери, я під столом "Науку и Жизнь" читала (батьки виписували) - там в кожному номері на останній сторінці і форзаці були статті з фото про птахів. Програма здавалася нецікавою, бо я це знала. А от коли всі пішли далі, я залишилася на місці, бо вже так звикла і не зауважила що до чого..
     
  9. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Влучно! Я свою дитину спеціально не готувала - наш клас сформований з двох старших груп садочку, в якому дітки проходили підготовку до школи. І наша майбутня перша вителька просила нас не вчити діток читати, бо зараз це роблять за якоюсь іншою сиситемою, ніж вчили нас, а переучувати важче, ніж вчити заново. Так от, дехто з батьків випитував мене скільки ми слів читаємо, бо тепер треба в школу вміти читати,в інших школах вимагають. Я не вчила, бо мала свій гіркий досвід.
    Аналогічна ситуація була і в мене, але мене навчила читати сестра, старша на 3 роки. Тому свій 1 клас памятаю, як каторгу - вчителька писала на дошці букву - і питала в діток яка це - я відчайдушно махала рукою, але мене не питали. Бо я і так знала. А через тиждень мене, найнижчу в класі пересадили з першої, на останню парту, бо вчительці набридло оте моє махання їй перед носом. Мої спогади про 1 клас - це страшенна нудьга і затерпша зігнута нога, на якій я сиділа, щоб хоч щось бачити з останньої парти, і чекання переви.
     
  10. Анута

    Анута Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    я не вчила читати саме тому, що підозрювала про цей фактор нудьги.

    Племінника навчили читати в 5 років. Він так рвався до того, всі його хвалили, пишались. А потім? Потім стало нудно в школі, а тепер йому і не хочеться

    Гачочки, палочки пишемо (окрім школи ще вдома). І то без фанатизму. Просто розробляємо руку. Наголошую щоб правильно тримав ручку, рука щоб лежала на столі, зошит під нахилом, спина рівно.
     
  11. Annjutka

    Annjutka Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Ооо, це наше болюче питання.. Мала почала дуууже рано малювати, роки в півтора-два. І олівець одразу тримала правильно. Незнаю що сталося, але тепер це біда якась.. Тепер руку тримає якось зверху, закручено, і пише обіймаючи зошита, так що ручка пише якось так зверху донизу.. Ну і відповідно сидить криво. Вже і просили, і сварилися - нема на то ради.. В школі питаю класну - та спочатку слідкувала, а тепер махнула рукою.. Навіть не уявляю що робити. Чоловік, як бачить, одразу нервується, бо нічого не допомагає її перевчити знову рівно сидіти.
     
  12. Анута

    Анута Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Мені колись батьки купили щось на кшталт корсету (реклінатор здається наз). Воно тримало осанку і сидіти інакше аніж рівно було незручно. Може варто подумати над чимось схожим?
     
  13. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

     
  14. Анута

    Анута Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Згідна, вчитель може відбити бажання вчитись взагалі.
    В мене: де був класний вчитель, знання предмету на відмінно, де ні - здогадайтесь самі ;)
     
  15. Finya

    Finya if you don't get enough I'll make it double

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Чомусь в цій темі багато хто вважає, що бути підготовленим до школи - це вміти читати/писати)) Це лише маленька частинка того, що діти вчитимуть у 1 класі. Дитина потрапляє в інший світ, де час поділений на уроки і перерви, де правила регламентовані, де одночасно треба вміти писати, слухати і робити це уважно.
    На уроках читання не лише читають)) Вчаться переказувати, давати відповіді на питання повними реченнями, робити звуко-буквений аналіз слів, складати графічні схеми речень, розвивають пам"ять, фонематичні навички)) Це все протягом одного уроку тривалістю 35 хвилин) А ще є вироблення навичок групової, індивідуальної роботи, привчання дотримання дисципліни... В перші два тижні ніхто не читає (за методикою). А коли почнуть, то виявиться, що час того суто читання на уроці не такий і великий) Чому, описала вище.
    Я навчилася читати у 5 років. Не пам"ятаю жодних проблем з цього приводу, навпаки. Тільки хвалили, з літератури взагалі була завжди і всюди найкращою ученицею. Чим більше знань і навичок буде прищеплено дитині в дошкільний період, чим вищий загальний розвиток, тим легше їй буде, навіть чисто у психологічному плані. Ілюстрація (грубо), зараз в знайомих якраз така ситуація: 1 курс університету, класична філологія. Вивчають англійську, німецьку, греку і латину. Кому легше - хто вчився у школі з вивченням 1 іноземної мови чи тому, хто в гімназії мав 2 +латину (а інколи і греку також)?
    Знаю кількох дітей, які у 1 класі навчилися читати англійською (на початковому, звісно, рівні) самі, шляхом зіставлення того, що бачать, з тим, що чують) В 2 класі їм нудно? Зовсім ні. Їм легше. Вони можуть зосередитися на тому, що вчитель говорить - наприклад, перегорніть сторінку)) Деколи батьки не усвідомлюють, скільки часу може займати в класі, щоб ВСІ учні просто знайшли потрібну вправу на потрібній сторінці і потім її виконували хоча би більш-менш одночасно. Вчитель підходить до кожного і показує, пояснює. Підготовка дитини до школи зменшує кількість таких моментів, скорочує час, який витрачається на організацію навчання.
     
  16. Ascorbinka

    Ascorbinka скептик-романтик

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    на деякий час забути, а потім попросити і/або додати фізичну активність на спину..
     
  17. tsiuma

    tsiuma Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    І я не могла витримати, коли вчителька по 5 раз питала якусь дитину, як прочитати ма. В результаті я вела себе на уроках нечемно, шукала якихось цікавіших занять, а мене вчителька лякала, що віддадуть в інтернат. Уявляєте? Я досі з першого класу найбільше пам"ятаю те, ЯК я боялась, щоб не потрапити в той інтернат.

    А зараз я дуже шкодую, що не змогла свою дитину водити в підготовчу школу типу Горішка, бо в нас у класі майже всі дітки з Горішка, читають, говорять щось на англійській, а мій не вміє читатати взагалі... страшенно переживаю за нього ще й тому, що малий зовсім не цікавиться школою, не хоче робити домашнє, і постійно ниє, що йому навіть на трудовому платиліном ду-у-уже важко ліпити. І то тільки перший тиждень школи минув!
    Набираюсь спокою і терпіння, подивимось, що буде далі...бо вірю, що він у мене розумний хлопчина (весь в маму :girl_wink:)

    А чоловік взагалі не розуміє, що то за Пізнайки і Горішки понастворювали і чому треба платити гроші перед школою за те, що мають вчити в першому класі.

    А є взагалі офіційно такі вимоги, що дитина йдучи в перший клас має вміти читати?
     
  18. Уляночка

    Уляночка Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    ні...нема..
     
  19. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    читати- ні. Але є ряд інших вимог, якими перевіряється готовність до школи:інтелектуальний, емоційний та соціальний. Під час з’ясування інтелектуальної зрілості дитини визначається її рівень знань та уявлень про навколишній світ, явища природи, уміння узагальнювати групу предметів (наприклад, фрукти, овочі, взуття, головні убори та ін.), визначати причинно-наслідкові зв’язки (наприклад, поєднати разом малюнки цвяха і молотка, бо молотком забивають цвяхи). Важливо також визначити рівень здатність до навчання, спроможність утримувати нові знання й застосовувати їх на практиці. Для цього можна попросити дитину повторити за нею певну послідовність, наприклад, крапок та ліній. Це дасть змогу побачити, чи може вона працювати за зразком, тобто чи зможе за вчителем переписати щось з дошки. Емоційна зрілість — це здатність тривалий час виконувати не завжди цікаву роботу, послаблення безпосередніх, імпульсивних реакцій. Сюди можна віднести вправи на визначення уваги дитини. Наприклад, практикується вправа із закреслювання певних предметів, розкиданих серед інших, на час. Це дозволяє визначити вміння дитини зосереджуватись, працювати швидко й дасть відповідь на питання, чи зможе вона взагалі хоч деякий час спокійно посидіти за партою, слухаючи вчителя. Соціальна зрілість — здатність спілкуватися з однолітками, уміння підлаштувати свою поведінку до законів дитячої групи, уміння вислуховувати й виконувати завдання педагога.

    Ще є цікавий тест:Рівень готовності дитини до школи можна перевірити так:


    А ось, що зазначено на сайті нашої 46 школи (щоправда, бачу це датовано 2010 роком. а з 2012 діють нові стандарти освіти, складніші):

    Ми даємо приблизний перелік того, що необхідно дитині знати і вміти на кінець дошкільного періоду. Для того, щоб успішно пройти конкурсну співбесіду для вступу до нашої школи, зверніть Вашу увагу на наступну інформацію:
    Соціально-суспільні, побутові знання
    Діти знають:
    - назву нашої країни та її столиці;
    - прапор, герб України;
    - назву рідного міста, села, адресу, прізвище, ім’я, по-батькові батьків;
    - дні тижня, їх послідовність;
    - назву поточного місяця.
    - розповідають про свою сім’ю.
    Діти мають уявлення:
    - про сезонні зміни в природі;
    - про свійських та диких тварин;
    - про овочі і фрукти;
    - про дерева, кущі, квіти
    Мисленнєві операції
    Діти вміють:
    - порівнювати, класифікувати, групувати предмети;
    - називати матеріали, з яких виготовлені ці предмети;
    - розуміти значення узагальнюючих слів;
    - порівнювати довжини, висоту, ширину;
    Математичні знання
    Діти знають:
    - склад числа першого десятка ( з окремих одиниць);
    - як отримати число першого десятка, додаючи одиницю до попереднього числа та віднімаючи одиницю від наступного за ним в ряду;
    - цифри 1,2,3,4,5,6,7,8,9;
    - знаки +, -, =, <, >.
    Діти вміють:
    - називати числа в прямому та оберненому порядку;
    - співвідносити цифру і кількість предметів;
    Моторика та координація
    Діти вміють:
    - прямо та твердо ходити, бігати, стрибати;
    - точно ловити та кидати м’яча;
    - протягом певного часу носити не дуже легкі та великі предмети;
    - застібати ґудзики та зав’язувати шнурки;
    - проводити на папері прямі рівні лінії;
    - „бачити” рядок у зошиті та писати у ньому;
    - бачити клітинки та точно виконувати по них малюнок.
     
  20. нталька

    нталька Well-Known Member

    Відповідь: Школа: влаштування і наука

    Я вже якось писала, що наша майбутня вчителька казала батькам, щоб за літо вчили дітей читати хоча би по складах, і щоб тренувались писати. Звичайно, для полегшення роботи собі, а не тому, що є вимога. Зараз в класі 13 діток читають добре, і ще деякі по складах. Сподіваюсь, що на групи з читання поділять дітей вже по рівню, щоб одні не нудьгували, а інші не засмучувались, що ще не читають.
    Але от, є в нас дітки, які психологічно мало готові до школи. Бо є такі, що вчителям заявляють, що то чи то їм не потрібно, а того вони робити не будуть, а того не хочуть. То вже вчителька казала, що як ситуація не виправиться, то доведеться працювати з психологом. І ще прикро, що є діти, які відкрито матюкаються і посилають. Я розумію, що всі можуть погане слово сказати, але так по-дорослому вже в першому класі... якось не очікувала.
     
Статус теми:
Закрита.