Школа: влаштування і наука (2)

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Myroslava82, 9 Листопад 2013.

  1. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    Ну не знаю, то вже як в кого. В мене мала в 6років пішла в школу, і не важко, вчитись їй цікаво, в школі не сказала що перевантажують. Уроки за годину практично встигає зробити. Дещо вдома повторюєм, зараз у 2 класі, то все ок. Може то і від школи ще залежить? Бо теж чую кардинально різне - одні про школу такого розказують, що до 12 ночі сидять з 1 класу уроки роблять, що дітям так важко що капці :girl_impossible:. Інші - що все норм, дітям цікаво і нічого страшного. Я теж то слухала і вже боялась як же то буде. І виявилось що зовсім не страшно, і не шкодую що в 6 мала пішла:girl_smile:. І англійська в них по спеціалізованій програмі, самі справляємось, без репетиторів (в нас в класі взагалі тим не займаються, вчительки вистачає, принаймі в нашій підгрупі). Єдине що змінила б - занадто тяжкі портфелі, бо всі підручники треба мати на уроках. І про освіту за кордоном теж можу багато сказати, бо там родичі живуть у різних країнах, і їх діти ходили вже там і в садки, і в школи. Тому не все там таке добре що варто копіювати)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. marianast

    marianast Well-Known Member

    Я не кажу, що дитині має бути важко. Я кажу, що вашій дитині будуть намагатись нафарширувати голову купою інформації, формул, визначень. І будуть до закінчення школи міряти весь клас одним мірилом. І більша половина (то ще по скромному) цих знань їй не знадобиться в житті. І дуже великі шанси, що в середній школі вона буде то все вчити на автоматі, щоб чверть закінчити добре.
    Тут забагато моментів треба прорахувати щоб сказати, що варто копіювати, а що не варто саме для української дитини. Але треба зтрушувати нафталін і прив'язувати школу до життя.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  3. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    До речі у мене склалось так, що в життя знадобились знання з таких предметів, які в школі думала що точно мені не знадобляться. І в інституті теж, те на що менше уваги звертала, і що думала не пригодиться точно, потім найбільше згодились :girl_smile: Так у багатьох. І дійсно, добре бути всебічно розвинутою людиною . Але кожному своє. Є такі що їм то сто років не треба. І, повторюсь, в ВУЗи добрій половині не варто йти з тих що зараз там вчаться. І погоджусь з вами, що надто перенавантажувати дітей не варто, і комфортність навчання варто таки запозичувати, це однозначно:girl_yes2:
     
  4. Borsychok

    Borsychok мамуська-пампуська

    в першому класі?
    а що, якщо піти до школи в 7 років, цього не буде?
    я свою віддала в 6 років, про 7 навіть не думали. Не бачу, щоб вона перевантажувалась в школі абсолютно. Д/з не мають задавати, але нам задають, і я тільки за, бо в нас то займає
    а то й менше.
    ще встигаєм на танці ходити, і думаємо повернутись на малювання.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. marianast

    marianast Well-Known Member

    @Borsychok
    Мова йде про відмінності у системі освіти. Не про початкову школу.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    @Borsychok ми теж ще на 2 гуртки ходимо:girl_yes2:
     
  7. Олюнька

    Олюнька Well-Known Member

    Система - системою, а ще дуже багато залежить від вчителя.
    Якщо вчитель усвідомлює свою основну роль - щоб навчити дитину вчитися, розвиватися, полюбити предмет,
    "запалити" прагненням до цього предмета, до знань, досліджувань, відкриттів і не боятиметься сам помилок,
    навчить правильно сприймати помилки своїх учнів,
    а не працює постійно над тим, аби подобатися системі (лише зовні, для показухи, суто формально - гарні акуратні зошити, здані творчі роботи на конкурси (виконані не дітьми, а їхніми батьками), ще вміти "працювати" з батьками (проводити всілякі ремонти-облагородження класу, школи зусиллями і коштами батьків), то він, попри все (і попри системи), буде таким, чудовим вчителем.


    Ще, начебто, окрема тема, але насправді перегукується з цією -
    це ЗНО в наших школах.
    Чому в нас діти масово проходять підготовку до ЗНО в репетиторів,
    в той час як по всьому світу таке не практикується?
    І то, дуже часто, в тих самих викладачів, які в них викладають в школі.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  8. iriwa

    iriwa Особлива мама

    Дівчата, може хтось неподалік живе, хто знає коли у 82 школі починається підготовка?
     
  9. Made in USSR

    Made in USSR Well-Known Member

    не перекладатиму:
    і нема чого хизуватись знаннями таблиці множення та купи дурних формул, вже давно є машини, які роблять ту роботу за нас, так само каліграфія і дурнувате оформлення робіт.
    --- дописи об"єднано, 21 Листопад 2016 ---
    ага, а потім школи мають такииий рейтинг!!! моя сусідка розказувала що школа їхня дуже сильна, бо вчителі вимагають знань, а батьки змушені шукати репетиторів майже зі всіх предметів. А школа сильна, ага)))
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  10. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    @Made in USSR то вже політика конкретних шкіл. Теж знаю школу, спеціалізовану, де завдяки дітям-відмінникам, яким батьки оплачують репетиторів вона на високих місцях. Вчителі там до того підштовхують, батьки згідні, отже всім так добре. Але є такі школи, класи де то так не поширене. То бізнес, як не крути, і просто є зацікавлені сторони:girl_in_dreams:.
     
    Останнє редагування: 21 Листопад 2016
  11. vakyolka

    vakyolka Well-Known Member

    @marianast Підійдіть в школу до Вчителя молодших класів, нхай подивиться, чи готовий Ваш хлопчик до школи. По своєму досвіду роботи в школі, скажу так: хлопчики в школу мають іти хоча б з 6,5років.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Roza Marena

    Roza Marena New Member

    Може хтось знає, підкажіть будь ласка - які вчителі набиратимуть перші класи наступного року в школі "Дивосвіт" на Трильовського?
     
  13. Vesnyanka

    Vesnyanka Well-Known Member

    Знання таблиці множення, купи дурних формул як і решта з математики розвиває логіку, а це мабуть важливіше за саму формулу. Бо не знаючи ЯК зробити, машини Вам не допоможуть. Та й навіть та нікому непотрібна табличка множення: купуючи кілька хлібин чи кілька пар шкарпеток Ви будете витягати мобільний, щоб перерахувати? Чи будете сподіватися, що продавець чесний, а його калькулятор справний?
    --- дописи об"єднано, 22 Листопад 2016 ---
    А щодо каліграфії.. як на на мене суть не в ній. Суть в тому, щоб вміти свою роботу акуратно і гарно подати. І не важливо чи це буде потім кандидатська дисертація, чи пошиття одягу, чи будь- яка інша робота. Ясно, не у всіх все буде ідеально, але ставитися акуратно до того , що робиш, треба.
     
    • Подобається Подобається x 7
    • Зе бест! Зе бест! x 4
  14. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

    Я погоджуюсь і з Вами, і з @Made in USSR одночасно - все має звій зміст, і формули, і оформлення, але, по-перше, мабуть подається здебільшого так, що суть не доноситься, не ціниться, і залишається лише поверхнево зазубрена формула чи батьками оформлена робота, і тоді це все є пусте і зайве, і просто напряг. По-друге, не всім потрібно все одночасно, я би не робила трагедії, що дитина, яка колись стане дизайнером, не розуміє суті тригонометрії - хай гарно оформляє роботи, головне тою тригонометрією не відбити в неї охоту до всього, не повісити ярличка невдахи у всьому, а в нас якраз люблять трагедії з того робити. Не всім програмувати машини, хай художники користуються калькуляторами)
    P.S.: а базова грамотність у всьому, звісно, повинна бути, і письмо, і таблиця множення, і карта світу, і т.п., і, думаю, здоровій дитині нічого, окрім неправильної організації навчального процесу і нездорової атмосфери, не мало би завадити цю грамотність отримати.

    Надіслано від мого X9180, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  15. Omarochka

    Omarochka New Member

    Я знаю, що школа № 15 - не найкращий варіант, але мене цікавить виключно початкова школа і в районі Патона (щоб бабуся з дідусем могли забирати після уроків). Обираю між школами №15, №60 і №68. Головний критерій - хороша вчителька. В школі №60 набирають 3 класи: 1 клас з поглибленим вивченням німецької мови, 1 клас з поглибленим вивченням англійської мови і 1 клас для дітей з особливими потребами. В цій школі мене може зацікавити тільки клас з поглибленим вивченням англ.мови, але хто там буде вчителем поки що невідомо.
    У школі №68 точно буде 2 класи. Якщо буде багато дітей, тоді наберуть і 3-й клас. Вчителі Пітила Ольга Григорівна і Моос Наталія Михайлівна. Хто має інформацію про цих вчителів?
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Мало б розвивати, але. В такому вигляді, як то подає сучасна українська школа, не розвиває воно логіку, максимум тренує зорову пам'ять. І, повірте, якщо дитина природжений гуманітарій, неможливо розвинути в ній здатність мислити логічно так, як в дитини з математичним нахилом, і навпаки. Має бути індивідуальний підхід, бо є діти, які в 2 класі можуть зрозуміти формули, а є ті, які не можуть зробити того в 11, і не тому, що не хочуть.
    Всв мої одногрупники, які досягли чогось в науці (математика) і продовжують там розвиватися, дуже посередні в гуманітарних предметах. Тобто знають їх на рівні, пристойному для освіченої людини, але що таке дієприслівник, мабуть, не згадають і звуковий аналіз слова за перший клас не факт, що зроблять:)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  17. marianast

    marianast Well-Known Member

    Казав мені колись дуже поважний пан, професор ЛНУ, що міф про якість радянської освіти придумали радянські освітяни. Ну бо треба було чимось тішитись.
    Тут писати-не переписати. Приємно, дівчатка, що ви намагаєтесь знайти позитив у всьому, навіть правильно - від школи не втекти. Але система освіти не працює починаючи, мабуть, з дитсадка.
    І отак геть чисто на хлопський розум -візьмемо 10 форумлянок і відправимо на місяць в старшу школу, в один клас, з одним набором уроків. І не будемо оцінювати їхню успішність, ну щоб ні кого комплекс відмінниці не включився. Впевнена, що зацікавленість розподілиться згідно нахилів. І, як дорослі люди, ми просто заб'єм на ті предмети, які нам не цікаві чи не вдаються. І відірвемся там де почуємося в своїй тарілці.
    Школяр, в свою чергу, під тиском оцінювання, авторитету вчителя, колективу, мусить шпарити на усі фронти. А якщо ти намагаєшся однаково встигнути у всьому, як правило, не встигаєш ні в чому.
    В нас розгледіти і розвинути в дитині схильність до певного предмету можуть лише батьки. Бо тільки при підтримці вдома, чи, бодай, адекватній реакції можна дещо запустити певні дисципліни і зосередитись на тому, що тобі близько. Так, я дуже вдячна своєму татові, який в 10-11кл звільнив мене від успішності в точних науках) Натомість дуже посприяв в розширенні горизонтів там де треба. В так я закінчила школу з "3" з фізики, "4" з геометрії і хімії, і ще там були косяки, не пригадаю точно. То за дванадцятибальною системою) Я зосередилась на потрібному, і університет закінчила з червоним дипломом.
    Тому в старшій школі мав би бути розподіл за нахилами, і вибір. І вимоги відповідно різні до гуманітаріїв і математиків (умовно).
    Мова не йде про табличку множення, каліграфію, акуратність, вміння читати. Мова йде про поштовх у правильному напрямку. І, однозначно, крім того, що треба дати знання, ними треба навчити користуватись. По значимості це рівнозначно.
    І перестати робити дітей відмінниками. Анекдот про майбутнє відмінниками і трієчника всі знають.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  18. Vesnyanka

    Vesnyanka Well-Known Member

    Звісно, в чистому гуманітарію тяжко з математикою і навпаки. Є діти, які можуть вхопити всі предмети. Але чи всі мусять? Чи треба, щоб всі були круглими відмінниками і зі всіх предметів мали 12? В когось один предмет краще, в когось інший. Той , що краще- вивчили добре, можливо в майбутньому використаємо як основний в своїй професії. Той, що гірше - вивчили наскільки змогли в міру своїх можливостей і нахилів для загального розвитку. І вже в старшій школі можна піти в фіз-мат ліцей, хіміко- біологічний чи інший. Або піти в коледж відповідно до своїх здібностей. Тут не бачу жодної проблеми. Проблеми є інші. Не в сучасній освіті загалом ( хоч і є тут безліч питань). Питання в тому Як викладають вчителі, Як вони відносяться до учнів, наклеювання ярликів чи вимагання батьками відмінної оцінки і тд. У відношенні самих людей.
    --- дописи об"єднано, 22 Листопад 2016 ---
    @marianast, Ваш батько мудра людина. Але чи всі зможуть так дозволити дитині більше вчити один предмет, а з іншого мати трійку? Батьки хочуть відмінно зі всього. То до кого питання?
     
  19. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    От власне й підійшли до головного - багато батьків хочуть щоб діти була відмінниками, вчилась у ВУЗі, і правдами-неправдами до того дитину "тягнуть". А нащо, якщо дитина до тих наук не надається? Хто заважає розвивати те, що їй ближче? Нехай з математики має 12, з біології 3. Та й все. Але ні, хочуть мати "все на відмінно" і нарікають що "школа і система освіти погана". Та ніде такого немає, щоб дітей пхати у відмінники і в університети. Більшість вчать собі вибіркові предмети, і потім йдуть в робітничі професії. Та з іншого боку там більше уваги приділяють для навчання вузькопрофільних спеціалістів. І вчаться там без хабарів, списувань, протекцій і іншого, що в нас ще не викорінили.
     
    • Зе бест! Зе бест! x 2
  20. marianast

    marianast Well-Known Member

    Ну якщо по дитині видно, що математиком чи хіміком їй не бути, то навіщо той тратити час і ресурси.
    Питання до усіх, як на мене. Скажемо моя вчителька з хімії вела себе так ніби хімія то основа основ. І важливішого предмету не існує. Тиснула на мене страшенно, казала, що в мене єдиний шанс в житті -вийти заміж) То скоріше з вредності, бо тато повідомив в школі, що ми рухаємося в іншому напрямку, її бісило, що хімією знехтувано. Так само з інших сторін був тиск. Лякали, що можуть повернути конкурс атестатів, як тоді будеш подавати документи на вступ. Але вдома це все було проговорено, розжовано, пояснено- я відчувала за собою міцний тил і не сильно тим всім переймалась.
    Але я свою ситуацію не можу назвати позитивним прикладом, ми фактично забили на систему, самовільно знехтували правилами, якось так.
    А мав би бути чесний вибір - з яких предметів отримати поверхневі знання, з яких поглиблені. В старшокласника, хіба ні?
    --- дописи об"єднано, 22 Листопад 2016 ---
    Тобто хай замість того щоб приділити 45 хв математиці додатково хай протирає штани на біології, створюючи видимість зайнятості? Навіщо?
     
    • Подобається Подобається x 3