Посмішка продавця, а за нею...

Тема у розділі 'Що у світі чувати?', створена користувачем Liliyah Romanova, 11 Червень 2009.

  1. OxankaF

    OxankaF Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  2. Usmishka

    Usmishka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А особливо дивує коли продавець вважає що озвучити ціни-то вище нього, при тому що купа людей мають проблеми з зором і 50% цінників не на місці, що до речі також відноситься до роботи продавця. Зрештою всюди де люди-важко, але таким працівникам які не розуміють своїх посадових обов"язків краще шукати іншу роботу.
     
  3. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    неправда. Мою теперішню роботу гарно оплачують, маю дах над головою, тепло, затишно і я не дозволю собі сидіти, коли в мене є клієнт, і тим більше не дозволю собі нахамити клієнтові, бо боюсь втратити роботу, знаючи що мені буде важко знайти нову роботу з такою зарплатою. До речі, клієнти які прийшли купити дорогий товар, чомусь не роблять срачу і проблем з цим я не маю, а от в недорогих магазинчиках це часте явище- просто там відповідний контингент "клієнтів" вештається...
    От чому більшість дописів про те, як погано працюють продавці, але ні слова про те, як самі клієнти поводяться в тих же магазинах чи маркетах?
    Тут мова радше йшла про те, що я
    але аж ніяк не схвалюю байдужість продавців , і до речі, в магазинах мерчандайзери розставляють товар так, щоб вам було легко і зручно його дістати, ви ж не 5-річна дитина, щоб не дістати до вішака, та й високо переважно стоїть запас товару, а асортимент на полицях як правило достатній, тому і в цьому я не бачу проблеми.

    Я згідна, але ж не обов"язково залишати за собою срач. Можна ж і акуратно вибирати. ІМХО
    а мене дивує, коли людина дивиться на товар і питає "скільки?" і навіть не обтяжує себе, щоб глянути на той цінник. Це показник рівня культури українців, які вважають, що продавці- це обслуга, яка їм "должна". Я помітила, що найчастіше скандали провокують "бики", яких з села вивели, а село з них не виводиться, такі собі "дрібні князьки", а от людина яка чогось досягла в житті,при грошах і при статусі ставиться з повагою до всіх навколо-будь то продавець, комірник чи прибиральниця, і таким клієнтам завжди радієш, привітаєшся, посміхнешся, такі люди заряджають позитивом, при роботі з такими людьми починаєш по справжньому любити і цінувати свою роботу.
    Хочу додати, що відсутність пресу в кишені не робить з людини бидло, як можна було подумати перечитавши попередні рядки допису, просто часто-густо чую як хають багатіїв, мовляв має гроші, а людей ні за шо має, тому описала протилежне. Хоча і тут трапляються винятки.
     
    Останнє редагування: 24 Грудень 2010
  4. Vittoriya

    Vittoriya Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    дивно,що для вас культура людей оцінюється по кількості грошах і по статусі...В голові має бути щось. І до речі то велика проблема наших продавців.Як заходить крутий мужик з цепурами золотимим,чи цьоця вся обвішана мєхами,то будуть скакати біля них,щебетати і всьо робити як треба,а як зайде хтось по-прощє,то так можуть нахамити...Бувало заходиш в якийсь типу крутий магазин,де краватка чоловіча коштує від 1000гр і на тебе так дивляться ніби ти ну точно вкрасти хочеш,бо ж де в простого українця можуть бути гроші на таке...

    ---------- Додано в 00:51 ---------- Попередній допис був написаний в 00:49 ----------

    а мене дивує,що в наших магазинах дуууже часто немає цінників,або так написано,що ніяк не розбереш,навіть з добрим зором :)

    ---------- Додано в 01:14 ---------- Попередній допис був написаний в 00:51 ----------

    Я просто була свідком,як до моєї тітки на базу приїжджали такі собі крутелики і як перед ними всі бігали,догоджали,хіхікали зі всіх тупих жартів.А то таке насправді бидло було,що сумно до сліз... Тупі, безкультурні,з купою бабла ,які заробили звичайно не важкою працею...
    Треба цінувати те,якою людина є всередині.Культура звідти йде,а не від зовнішнього статусу. Я не сперечаюся,я знаю,що всілякі є і часом дійсно достають продавців.Але водночас дуже часто нашим продавцям не вистарчає елементарної культури,зрештою вони також бувають різні.
     
    Останнє редагування: 24 Грудень 2010
  5. AilataN

    AilataN жива

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Не настільки прямо,але я згодна з цим висловом-так,продавець мені "должен"! показати ,те ,що я хочу,не важно ,чи ціна висить перед носом,чи склад тканини на ціннику...І найкращі продажі роблять продавці,які дають клієнту інформацію без лишніх слів і емоцій негативних,які часто можна побачити на лицях наших продавців,ДУЖЕ зайнятих,бо в них аж три клієнти в день...
    Насправді ,бачу,що є зміні до кращого і тебе вже не так досконально вивчають при вході в якийсь магазин,особливо,коли задаєш нормальні запитання-у вас дуже дорого,чи просто дорого?
    Я працюю в продажах дууууже давно,зараз в мене інший рівень,але точно знаю -якби я не мала поваги до людей і Їхніх слабкостей до такого рівня я б ніколи не досягла.Людей треба навчитись любити і розуміти
     
  6. sani

    sani New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    от власне проблема нашої людини... всім щось треба дати... а ви попробуйте це заробити!
    А то у нас привикли нічого не робити і тільки зарплати рахувати і жалітись на умови, на уряд, на зарплату...
    Так бери працюй, не влаштовує робота/зарплата шукай нову кращу і тп... комунізм закінчився НІХТО НІКОМУ НІЧОГО ДАВАТИ НЕ БУДЕ!
    Хочеш щось - зароби!
    Поїдьте закордон і подивіться як там працюють, на робочому місці навіть якщо зробив свою роботу, мусиш щось робити, чи робити вигляд що робиш. Просто сидіти, бавитись за компутером, вести теревені і тп НЕМОЖНА, навіть якщо робота виконана!!!
    і при тому не можна бути брудним, неможна бути вспотівшим і тп... там люди пашуть!

    я часто питаюсь "скільки", і часто товар ношу до каси щоб взнати ціну, і принципово там його залишаю, якщо ціни на видному місці НЕМА. А вона має бути і її не треба шукати по всьому магазині! Я не повинен тратити пів дня на вивчення асортименту магазину і перевірці усіх штрих кодів і вишукування ціни!
    І ще наприклад в Арсені овочі фрукти викладають під кутом, тобто поки взяв одного апельсина то вже 5 шт. впали на землю, то я їх маю збирати? Чи як вовк з яйцями їх ловити? Якщо там вітрини зроблені непродумано і незручно. я через це маю страждати?
    я звик до сервісу і вимагаю сервіс, ті гроші нелегко дяються щоб їх просто так комусь давати! Якщо нема сервісу іду там де є сервіс і там залишаю гроші.

    розставляють товар так щоб продати найвигідніший для магазину товар в першу чергу. Товари з кінцевим терміном завжди ставлять на перід. Дорогі товари однієї групи ставлять на видному місці, а дешеві в самому низу, або високо вверху і тп...
     
    Останнє редагування: 24 Грудень 2010
  7. дашулька

    дашулька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    да ні...мені не 5 років, але ростом приблизно десь на 5 )))) (156см) й мені іноді реально важко дістати щось потрібне з верхніх полиць. Раз купувала підгузники у ДЦ, була потрібна пачка з самого верхнього ряду товару. я не діствала. Культурно попросила дівчинку мені допомогти, бо вона як раз викладала товар, натомість почула, що це в її обов*язки не входить. на моє заперечення й ляканням пійти до адміністрації, вона все таки зробила мені ласку. Ну, цікаво, чого йдти працювати на таку роботу, де тобі ТРЕБА щось робити? Гроші мають всі з неба падати?

    А, що в Вашому розумінні означає акуратно? якщо мені потрібен товар, якій лежить знизу й він мені більше підходть, то я ще повинна поскладати все, що зверху нього лежить? ні, не повинна. це обов*язок мерчика чи продавця, тим паче зная ту всю контору, прекрасно розумію, куди кладуть протермінований або майже протермінований товар. тому шукаю, якій знаходться як найдальше, бо хочу за свої зароблені гроші купити якісний товар. й мене менше ввсього хвилює, як продавці-мерчики будуть складати товар за мною, бо це їх обов*язок й за це вони отримують гроші.
     
  8. Lavazza

    Lavazza Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    от вам і ставлення до клієнта
    що ж ви, з таким азартом кинулися захищати продавців і так швидко себе видали
     
  9. robik

    robik Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А продавці, що не люди, не варті щоб їх захистити?
    Не впадайте в крайнощі. Чомусь рідко почуєш, що он той продавець мене так гарно обслужив, бо вважаємо що то є його обов"язок. Так, певною мірою. Але і клієнти повинні пам"ятати, що перед ними не раб, а також людина. Нас так тягне в Європу, де клієнт завжди правий, семінари, тренінги і т.д, але ментальність залишається незмінною.
    Завжди є вибір, ходити в той магазин, чи не ходити. Над продавцем є директор - жалійтеся на обслуговування. Я "своїх" обстоюю, коли бачу, що клієнт "розійшовся" без вагомих причин, і переважно "розійшовся", бо не з тої ноги встав. Але і коли продавці туплять - директор скаженіє:girl_devil:
     
  10. Lavazza

    Lavazza Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А ви прочитали мій допис саме так?
     
  11. robik

    robik Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Я написала допис не у відповідь Вам особисто, а на 14 попередніх сторінок, де в пух і прах розгромили продавців. На сьогоднішній день домінує сфера обслуговування, продавці/покупці всюди. Нікуди від того не дітися. Сперечатися не буду, ті випадки, які описані вище мають місце, але і є хороші, уважні продавці, яких цінує керівництво і їх покупці.
     
  12. sani

    sani New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    правильно!
    І не слід виливати свої негативні емоції на оточуючих людей...

    Але мені деколи незрозуміло чому людина не хоче виконувати свої прямі обов"язки... Як то озвучені Tyfelkою складання товару чи консультування покупців
    Для того вони там і знаходяться щоб давати вичерпну інформацію про товар (і це включає в себе ціну!) Якжо би не треба було складати той товар і консультувати покупців, їх би не наймали. Що тоді має робити продавець(кунсультант) в розуміні Tyfelkи? Якщо поскладати за покупцем йому впадло, назвати ціну складно... про товар він і сам нічого не знає(бо написано на етикетці на ангельській мові) і тп...
    та я такого би не то що в порядний магазин не взяв, а й на лоток на базарі не взяв би, бо за перший же день недостачу зробить!
     
  13. Bonita

    Bonita Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Повністю погоджуюся. Люди з поганим зором (говорю про тих хто має від -2 і далі) дальше 1-2 метрів практично не бачать, а про малюсінький цінник мова взагалі не йде і коли я питалася в продавця ціну товару, то досить часто мені відповідали там ж написано, а коли кажеш, що поганий зір і не видно, то теж часто можна було почути фразу "Окуляри треба носити".

    Тому питання до Вас, це нормальна відповідь??? Скільки б я на нього не дивилася, якщо поганий зір то чуда не станеться і ціну не побачиш. І я вважаю, що це входить в обов'язки продавця і не вважаю, що керуюся принципам "что обслуга мне что-то должна".
    З таким підходом не дивно чому клієнти можуть нахамити продавцю. Ну і про людей "при грошах" маю кардинально іншу думку. Більшість з тих, що зароблюять так просто зі своїми грошима не розстануться і при покупці так нерви можуть стріпати, що словами не передати, пороздивляються все до малійших дрібниць, зададуть питання на кшталт "а есть такой же только..." потім почнуть нити чому так дорого і досить часто буває, що покладуть річ розвернуться і підуть шукати дешевше. Моя коліжанка за студенства працювала в одному з дорогих чоловічих магазинів і не таке розказувала.
    Ну і останнє мерчендайзери розставляють товар так, щоб клієнт купив по-більше. А ще дуже часто бачила, як на нижні полиці в супермаркетах ставлять товар, який легко розбивається (бокали, стакани) і якщо станеться така неприємність, то буде досить важко необізнаному клієнту відстояти свою непричетність.
     
  14. Usmishka

    Usmishka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А хороші продавці таки є, просто тема про поганих, і в таких купують інколи і незважаючи на ціну, і робота їм приносить задоволення, хоч звичайно важко.
    Мене ще дуже обурює небажання наших продавців щось знати про товар, який продають. Це також нонсенс.
     
  15. sani

    sani New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Яскравий приклад Епіцентр чи Нова Лінія...
    Спитаєш щось, продавець "завис", бере товар і починає тобі в голос читати етикетку, яку ти перед тим вже сам прочитав...
     
  16. Solomi

    Solomi New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    я в таких випадках кажу, теж вголос - для чого тут Ви потрібні?

    така реакція одразу, типу " а що такоє"
     
  17. Vittoriya

    Vittoriya Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А при чому тут це? Допис абсолютно не про то,ніхто не сперечається,є різні продавці.І в нас я часом зустріча. таких привітних,уважних продавців,це так приємно,навтіь просто поговорити з такою людиною. А от про це:

    Аж смішно...Дійсно,ось у чому цінність покупців для деяких продавців..А я взагалі не розумію,хто в нас купує щось в дорогих магазинах.Там якість абсолютно не відповідає ціні.І розумна людина,багата вона,чи не дуже,перш за все подумає ,де купити хорошу річ,а не дорогу.
     
  18. robik

    robik Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

     
  19. Vittoriya

    Vittoriya Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    ну це ви уважно читайте.Якщо ви цитуєте чийсь допис,значить саме на нього і відповідаєте :) Тому й така реакція.
     
  20. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    ким ви себе вважаєте ,що вам продавець "должен"? Брєд.

    ---------- Додано в 11:32 ---------- Попередній допис був написаний в 11:30 ----------

    я, власне, це заробила, про що доступно написала трошки нижче. Не варто критикувати допис, не дочитавши його до кінця.

    ---------- Додано в 11:34 ---------- Попередній допис був написаний в 11:32 ----------

    то їдьте за кордон, або йдіть в магазин з достойною вартістю товару, де сервіс сам собою закладений в вартість. Сервісу в кіоску чи забігайлівці вам не знайти.

    ---------- Додано в 11:37 ---------- Попередній допис був написаний в 11:34 ----------

    мій допис стосувався пеналів, які вибирала жіночка, а вони протермінованими не бувають...

    ---------- Додано в 11:38 ---------- Попередній допис був написаний в 11:37 ----------

    ви б не могли якось аргументувати цей допис, бо я щось не вловила суті- в чому я себе видала?