Посмішка продавця, а за нею...

Тема у розділі 'Що у світі чувати?', створена користувачем Liliyah Romanova, 11 Червень 2009.

  1. Руда Лисиця

    Руда Лисиця Шопоголік :-)

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    та є, в КК точно є. дуже часто ж буває що одяг не висить, а красиво складений на поличці чи стелажі. Не будеш ж то складати то як має лежати.
     
  2. Margarett

    Margarett Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Звичайно є, але мала на увазі такі як Метро ... . Де не дають номерок перед входом у примірочну кабінку. І ще мала на увазі те, що не можна взяти з собою вагон речей і все це без вішаків накидати, бо не пійшло. Чи ж навішати цілий гачок, що навіть немає де свої речі повісити, мус віддавати тому, хто з тобою робить шопінг (якщо такий є).
     
  3. bobryha

    bobryha Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    в мене самої було маса разів , коли я заходила в магазин згаяти час,і щось приміряла, і воно мені так сподобалось, що я купила. в мене половина гардеробу - випадкові речі)))
     
  4. mitla

    mitla All You Need Is Love

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    І у мене так:girl_crazy:Але я можу щось купити, коли щирий та позитивний продавець допоможе вибрати...Ну і звичайно основний фактор, коли річ справді сподобається і я зрозумію що це моє! А ось негатив, фальшивість та зверхність чується за кілометр. Найгірше, що може бути - це коли продавець хоче "втюхати" товар і навіть не прислухається до думки покупця!:girl_nea:
     
  5. Vyruchalochka

    Vyruchalochka Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    а Ви гляньте на продавця! Щоб вміти продати, треба вміти коректно знайти підхід до людини, продавець має презентувати, підказувати, рекомендувати а не втюхувати товар. А в більшості, не брендових магазинах, продають тіточки +-50років, які ніде більше не можуть влаштуватись, освіта навряд чи вища, уміння контролювати свої емоції також нульові...Я взагалі кілька разів наштовхувалась на ситуацію, коли мене продавець просто не бачив, бо мав свої важливі особисті справи...Добре вміють працювати з клієнтами там, де власник так ставить питання. Згадала Єврошоп на Сихові - там навіть охорона вітається, коли туди заходиш
     
  6. Rostok

    Rostok Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    ага, останні плітки по телефону - святе діло... Буває-буває))
     
  7. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    ви мені звичайно вибачте, але люди не для того вчаться по 6 років у вишах, щоб потім стати продавцем! і чи вища освіта впливає на якість обслуговування чи ставлення до покупця? Ніяк. Навіть з вищою освітою (коли продали свиню аби поступити, корову аби вивчитися і п"ять центнерів бульби аби влаштувати на роботу) люди бувають невихованими.
    Мені якось стало образливо за +- 50 літніх. А чим вони гірші молодих? Вони, на мій погляд, відповідальніше ставляться до роботи на відміну від молоді, не дозволяють собі стояти під магазином курити, чи варнякати по телефону, чи просто сидіти як пам"ятник з навушниками в вухах, всім своїм виглядом показуючи: мені до вас жодного діла немає, роздивляйтеся швидше і йдіть звідси, в мене перекур на часі.

    Ще додам щодо Єврошопу, там дійсно охорона вітається-прощається, це звісно ж приємно. Цим "жестом" вони дають покупцеві відчути себе не в секонд-хенді і це дуже добре! Єдине що мені там не подобається, що цілий день прямо з під ніг дівчата швабрами вимітають бруд-пісок-і все що сиплеться на землю. Ну от реально ( на Б.Хмельницького) поки собі щось вибереш, тебе з 10 разів обійдуть із шваброю.
     
  8. Rostok

    Rostok Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    .. погоджуюсь, думаю справа у вихованні. А вік навпаки додає мудрості і досвіду навіть продавцю))
    Все індивідуально залежить від обставин, мотивації, ну і просто людський фактор. ІМХО
     
  9. Vyruchalochka

    Vyruchalochka Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Це було написано не для того, щоб когось образити. Маю маму такого ж віку...Перед очима маю яскравий приклад жіночки +-50років з вищою освітою, яка дуже умілий продавець, її робота -це просто насолода, тому кинула бухгалтерію й займається продажами -дуже успішно... Не так давно ходила в ТЦ Шувар, там натикнулась на таких жінок-продавців, які бурчать/фиркають і т.д. З іншої сторони є там магазинчик жіночного одягу де продавець -просто Бомба, купую в неї уже 8-м років, ну то верх інтелігентності, витриманості й такту, і бачила як власник ЇЇ цінує - тіко на Ви та Препрошам...

    п.с. але навіть якщо освіти нуль, всеодно треба вчитись продавати, бо у нас робота продавця, то щось таке непрестижне..типу любий потягне

    ой згадала випадкову розмову "Ким працюєте? -Парфуми продаю!" , "Подобається? -Та де там, але мус десь робити..."
     
  10. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    так переважно чомусь і є- всі хто не мають освіти влаштовуються продавцями, щоправда на ринки, лотки, в кіоски. З освітою- в магазини, на гуртовні. Рідко кому випадає потрапити в бутік. Там більше звертають увагу на зовнішність і шарм продавця. І це також в чомусь правильно- людина повинна відповідати місцю праці.
    Тут все важливо,і погляд, і вигляд, і манери, і прикраси (не біжутерія Оріфлейм), і манікюр/педикюр і навіть парфуми! Ландиш Серебристий тут не прокатить)))))))))))
    Погляньте на продавців в Брокарді- дрес код обов"язковий, макіяж ледь помітний, манікюр обов"язково, взуття- лише з закритими пальчиками (ну не у всіх пальчики гарно виглядають, це розумне рішення, що їх треба ховати!) і ніяких мегазручних тапочок чи вовняної хустки на плечах.
     
  11. Vyruchalochka

    Vyruchalochka Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    як людина, яка опановує всі нюанси продаж, мої баланси та фінансові результати, консалтинг (за освітою) -то "дєтський лепіт"...прийшло розуміння, чого круті продажники добре заробляють - а раньше вважала їх ледарями:o:o:o
     
  12. Olka Sherolka

    Olka Sherolka розпатлана посиденька

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    головне щоб потім цей продавець без зверхності і хамства обслуговував покупця без манікюру, у взутті з відкритими пальчиками, в біжутерії від Оріфлейм і зі шлейфом аромату Ландиш серебристий ;)
     
  13. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    відкрию вам секрет, який написаний в мене в підписі ЯКІ ВИ,ТАКІ З ВАМИ:girl_wink:
    Переважно люди хамлять у відповідь на хамство, все просто...
     
  14. Руда Лисиця

    Руда Лисиця Шопоголік :-)

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    завжди є перший, хто почав хамити. і це не завжди клієнт.
     
  15. Olka Sherolka

    Olka Sherolka розпатлана посиденька

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    не завжди, неодноразово вже писали і в цій темі також - прийшли в "бутік" не при параді, а у відповідь зверхнє ставлення і хамство персоналу. Хочете сказати що продавці просто так відреагували на хамське ставлення покупця? як вона посміла в мегакрутий бутік прийти без макіяжу, в джинсах і кросівках, в той час коли я мушу щодня дотримуватись жорсткого дрес-коду. Може дійсно прості смертні покупці, самі не відають як "хамлять" своїм зовнішнім виглядом, тому й отримують "адекватну" відповідь?
    Та то так, фантазії на тему, суть в тому - продавати треба вміти і хотіти, має бути стимул, наприклад відсоток від продажу. А коли людина продає, бо інших варіантів роботи не знайшла, але така робота не до душі, нервує і муляє - ну тоді це дуже добре видно, і навіть зайвий відсоток від продажу не мотивує працювати краще.

    ---------- Додано в 14:14 ---------- Попередній допис був написаний в 14:06 ----------

    до речі, я працювала в сфері обслуговування, в колл-центрі, так я вам відкрию секрет - в цій сфері це гасло не працює. Клієнт завжди правий, він тобі хамить - отже щось йому не подобається - в якості роботи, якісь проблеми з рахунками і т.д. І робота полягає в тому щоб розібратись, допомогти, вибачитись, вирішити проблему, перевести конфлікт в позитивне русло. Ось мистецтво обслуговування.
    А якби я хамила у відповідь на хамство клієнта, навіть якщо він першим почав - мене б в той же день вигнали з роботи зі скандалом.
     
  16. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Сама гірка правда в тому, що обидві сторони (покупець і продавець) завжди вважають що першим почав хамити опонент і вони лише захищалися хамством у відповідь... От чого так?
     
  17. Usmishka

    Usmishka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Тому, власне, молодь краще справляється з такою роботою - не так дратується, готові до різних ситуацій, в основному, а жіночки віку наших батьків апріорі вважають продавця, як за союзу, визначальним у парі продавець-покупець.
    І як не доводь протилежного - ця проблема не зникне.
    Найбільше такі продавці мене дратують в продуктових магазинах - їх тон, вираз обличчя і "тексти" просто заводять у штопор.
     
  18. tasha

    tasha New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    моя одногрупниця з вищою освітою та знанням анг.мови працює в магазині на південному і вона отримує від роботи задоволення. Я спершу ну ніяк не могла зрозуміти для чого вона стільки вчилась, щоб потім піти працювати продавцем, а тепер бачу, що по перше це її стихія, по друге вона добре справляється і отримує хороший % від продажу. Як заходить клієнт, вона відразу вскакує і з посмішкою питає чи може чимось допомогти. Бачу, що в неї є постійні клієнти, які заходять просто так заглянути, перекинутись парою слів, бо приємна людина і до неї тянуться.

    Особисто згідна з дівчатами, що має бути золота середина та вихованість зі сторони клієнтів та продавців.
     
  19. Margarett

    Margarett Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Певно це все (ввічливі відносини один-між-одним/ до одного) бере свій початок ще (дуже з глибин) з самих початків виховання і ставлення до людей вцілому.

    Пригадався кавальчик фільму "Москва слезам не верит.". Той, де Людмила (Муравьёва) вже працює у хімчистці і заглядається на військового. ...."А можно всё это в два слоя бумаги завернуть, а то нам далеко нести ? (омерзительний взгляд героини, аудитория помнит этот момент) В стране с бумагой напрежонка ! ....". От такий гарний і яскравий приклад продавця, у всі часи подібне було.
     
  20. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    мене таке трошки напрягає) Достатньо привітання. Звідки я знаю чи можна мені чимось допомогти? Мені спочатку потрібен час щоб оглянути асортимент. Може тут немає того що мене цікавить, але мені може сподобатись щось інше, тоді вже я розраховую на небайдужість продавця, але тільки після того як я попрошу поради чи щось запитаю. А коли мене "атакують" непрошеними порадами, непотрібною допомогою чи постійним супроводом, мені хочеться якнайшвидше покинути це місце.)) ІМХО.