Посмішка продавця, а за нею...

Тема у розділі 'Що у світі чувати?', створена користувачем Liliyah Romanova, 11 Червень 2009.

  1. Bulavka

    Bulavka Можу приколотись, вколоти, підколоти...

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    І я пооффтоплю, тим паче що з телефона лайк не ставиться.
    В упор не розумію чому за запахом і виглядом чоловіка має слідкувати жінка. Йому що, причандалля заважає то робити самому?))))
     
  2. Pavonia

    Pavonia New Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

    Я шокувала продачиню одного львівського магазину. Пригледіла я собі сумку і коли Їхали ми від дачі я , одягена в прості штанці і в'єтнамки, зайшла в той магазин, попросила показати мені дорогу сумку .
    Почула відповідь - та вона дорога. Прошу знову . Знов каже- та ви її не купите. Капєц.
    Кажу - я ТОЧНО куплю! На мої слова вона взагалі відвернулась у вікно!!! Я в шоці , починаю реготати, виймаю з сумки айфон та ключі від машини, показую їй,кажу - може вам ще докуметни на квартиру принести??? Вона зневажливо кидає мені ту сумку. Я відраховую гроші і вихожу.
    Я досі не можу прийти до себе. Шо це було???
    Як купувала я майже все за кордоном або через інтернет, так і купуватиму.
     
  3. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

     
  4. analastanka

    analastanka тень на стене

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

    А що за магазин? Героїв треба "знати в обличчя")
     
  5. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

     
  6. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

     
  7. Gentle

    Gentle Well-Known Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

     
  8. Akseniya

    Akseniya Well-Known Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

    М-да, враження, що їй більше заплатять, коли вона нічого не буде продавати. Нашим продавцям, більшості, не знайоме cлово "сервіс".
     
  9. Pavonia

    Pavonia New Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

     
  10. kati

    kati Well-Known Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

    Я б не узагальнювала так...все залежить від продавця, навіть не так. від власника магазину, як він поставить роботу . Особисто в мене є чорний список деяких магазинів, власне через зверхнє, хамське і пофігістичне ставлення продавців , то я просто обходжу їх 10-ю дорогою, і які б знижки мені не пропонували в тому магазині-ніокли нічого там не куплю
     
  11. tsiuma

    tsiuma Well-Known Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

    Думаю, ніхто не зобов"язаний доводити продавцям, що має фінансові можливості в конкретному магазині щось купити (це я щодо махання айфоном і брендовими сумками).
    Якщо продавці таке відношення до клієнтів собі дозволяють - то це мабуть дійсно таким чином власник організовує роботу, і його це влаштовує. Бо, все розумію, вони зацікавлені продати товар, але елементарних норм ввічливості ніхто не відміняв, ніхто ж їх насильно не змушував іти на таку роботу, сфера обслуговування, як не як. (Згадаймо, як навчені спілкуватися з дуже різними дотошними клієнтами оператори мобільного зв"язку, напр.)

    Я пригадую собі ситуацію на Південному, де дуже приємна продавчиня пуховиків намагалась мені допомогти у виборі куртки. все було дуже мило до того моменту, коли я сказала, що хотіла б ще подивитись в інших магазинах, бо сумніваюсь. Продавчиня змінилась на лиці і в поведінці в єдину мить, звичайно, в гірший по відношенню до мене бік. Я вийшла звідти в незрозумілому стані: невже я не мала права після примірки 2 курток отак просто вийти і нічого не купити?
    То вже досить років пройшло, а я так запам"ятала...справді, далеко не всі люди взагалі здатні працювати продавцями.
     
  12. Lamara

    Lamara Well-Known Member

    Відповідь: Де ви купуєте одяг/взуття?

    За студенських років працювала в ресторанах Львова, зокрема в Вероніці. Офіціанти мали знати все меню напамять, склад кожного блюда чи десерту розказувати так, ніби я його зготувала. Завжди були кадри, які дотошно розпитували з кого, з чого приготовлено, в кінці кінців замовляли по одному салатику чи чай з рулетиком простеньким. І ніколи ні одна дівчина не фиркнула , типу чого ви розпитуєте, якщо не замовлятимете?
    Все залежить від рівня власника тоі чи іншоі торговоі точки, як налагодить роботу- так і буде працювати обслуговуючий персонал.
    І до теми з сумкою. Якщо б мені так відповіли, то точно б та дівчина довго мене згадувала. По-перше , написала б у книгу скарг, по-друге, звязалась з власником, по третє- во всім львівським форумам, фейсбуці афішувала всю цю ситуацію ( це не від того що мені нічим зайнятись, просто крім нас самих за нас же ніхто не постоіть)
     
  13. Pavonia

    Pavonia New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А я вирішила, що не буду більше нічого доводити, за себе стояти, хамити у відповідь. Не буду більше тратити свій час і нерви. Для чого? Щоб допомогти чужому бізнесу?? У мене ж є вибір.
    От зараз я маю чималий список речей , які потрібно купити, але купуватиму їх на 6рм ( через склад-консолідатор), а частину в Італії в серпні на знижках. І хай собі голову мастять власники львівських магазинів, як закрити рота своїм продавичням, то їх проблема, а не моя.
     
  14. shparynka

    shparynka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А я б теж написала про таку ситуацію у соцмережах, на сайт магазину, якщо такий існує, з вказанням імені продавця. Це попускати не можна, хамство вищого гатунку. От і з-за того, що подібні випадки ігноруються бажанням зберегти собі нерви, продавці деяких магазинів вилазять на голову. Елементарних норм ввічливості ніхто не відміняв.
     
  15. Pavonia

    Pavonia New Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    А для чого то все писати у соцмережі? Зайву рекламу робити магазину за рахунок свого часу і нервів? Зараз не радянські часи і конкуренція серед магазинів одягу в місті досить висока. І найкраще, я вважаю , просто не ходити в такі магазини. Захочуть працювати - закриють рота своїм продавцям, а ні- то закриють магазин.
     
  16. poputochka

    poputochka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Сьогодні мала не надто приємну процедуру повернення товару.
    Взагалі, вважаю, що рівень магазину, персоналу, його вихованість найкраще проявляється саме під час повернення того, що не підійшло.
    Так от, відкрили у нас "на районі" магазин одягу OLKO...Речі не надто дешеві (дорожчі, ніж, до прикладу, в OGGI чи RESERVED), якість так собі, але є багато цікавих моделей, особливо вечірнього чи офісного вбрання... Ситуація стандартна, прийшла, поміряла, спокусилась гарним кольором і ціною(акційною), купила. Дома добре поміряла, роздивилась, побачила купу недоліків, які не бачила в магазині, вирішила повернути.
    Прийшла - чек, паспорт зі мною, в межах 14 днів, як має бути. Спочатку молоденька дівчинка на касі почала досить хамовито з"ясовувати, що саме мене не влаштувало, почувши, що не підійшов розмір, спитала як я міряла, куди я дивилась при купівлі і т.д. Все таким тоном, ну в кращих традиціях "продавщиць" часів СРСР. Почувши, що згідно закону я можу повернути товар в межах 14 днів не пояснюючи причини, покликала ще одну дівчинку, і почала вже разом з нею розповідати мені, що я довго протримала річ (6 днів), що товар акційний, і яка я не порядна...потім вдвох вони почали детально розглядати річ, кожен шовчик, кожну крапочку. На моє зауваження, що я її не носила (ярлик, все на місці), такою придбала, і тому мене не влаштувала ще й якість, почула, що ж я хотіла за такі гроші? Потім ще довго розповідала, що у них нові(!) речі і брендовий магазин та бурчала, заповнюючи документи... Гроші врешті таки повернула. Я також мала що сказати, але була з дитиною, і не хотіла скандалити. Загалом, розмова на рівні Краківського базару (не хочу нікого образити:girl_smile:), а не торгової точки великої мережі. Більше туди ні ногою, в першу чергу, завдяки продавцям, тим більше, що речі таки неякісні, пошиті косо-криво і "вироблені в Китаї".
     
  17. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Сама недавно повертала туди назад плаття та міняла майку (вдома побачила що криво прошиті нашивки декоративні. Приходла з паспортом коли здавала плаття (хоча по закону, а я спеціально цікавилась, НІЯКІ торгові мережі чи просто магазини не мають юридичного права вимагати паспортні дані покупця) і мені спокійно повернули гроші. А от акційні товари, ті що на знижці дійсно поверненню не підлягають, але ж і з ними можна домовитись. Також повертала босоніжки в "Центро" (більше ніколи там нічого не буду купувати - якість "простецький Китай", теж вимагали паспортні дані, бо ніби без цього не можуть переробити чеки, про закон і чути не хочуть.
     
  18. poputochka

    poputochka Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Тицніть мені плз, де таке написано в Законі "Про захист прав споживачів"?
     
  19. Provizor

    Provizor Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    Мала ситуацію у продуктовому магазинчику. Забігла ввечері за сметаною, почала переглядати дати, зі всіх 4 різновидів сметани, лише від одного виробника з нормальним терміном. Доречі, якщо не вчитуватись, то можна подумати, що на упаковці стоїть дата виготовлення, а не кінцевого споживання. Звертаюсь до продавця із зауваженням. Відповідь геніальна:"Це проблема торгових агентів і, взагалі, у нас в магазині самообслуговування!" :shutup:
    Це по принципу "бачили очі, що купували...", або квест - знайди свіжу сметану сам і отримай подарунок!
     
  20. Rostok

    Rostok Well-Known Member

    Відповідь: Посмішка продавця, а за нею...

    нема такого.. по крайній мірі за моєї практики роботи в торгівлі. Нас за такі речі "махали" по повній програмі, якщо не ввічливо до клієнта звернувся чи не підійшов чи не посміхнувся.. А чого вартує "таємний покупець".. За таке могли і категорію забрати:girl_cool: