Відповідь: Не рекомендую заклади Не рекомендую бістро-піцерію "Сіли- з"їли " на Вітовського 1. Минулої суботи приїхала дівчинка з Великих Мостиськ, щоб я навчила її мотати слінг . Ми дітям обіцяли піцу, то призначила зустріч в бістро. Такого хамства я вже давно не зустрічала. Ми прийшли зранку, крім нас був зайнятий лише 1 столик. Мій чоловік взяв дітям два соки,вирішили, що піцу виберемо після того, як намотаю маму, щоб не затримувати її з 2 місячною дитинкою. Тут до нас підходить офіціант і кричить на весь зал " що Ви собі дозволяєте ? Це вам не базар, а заклад громадського харчування " В першу хвилину я "офігіла ", тут підбіг синочок зі словами " хочу пісяти " і я прийшла до себе. Підійшла до офіціантки і спокійно кажу : " Перепрошую, але ми є вашими клієнтами, то попрошу не кричати, бо ми нікому не заважаємо." у відповідь - " страшні клієнти - взяли два сочки і це клієнти ... " Мені було неприємно перед мамою, яка хотіла також перекусити і погодувати дитинку. Якби дитинка кричала або зал був наповнений клієнтами повністю, то це хоч якось могло викликати причину зауваження, але не хамства. Коли попросила книгу відгуків - крик адміністратора " відійдіть від каси - ви заважаєте іншим клієнтам" Це мене не зупинило і я попросила назвати ім"я і прізвище офіціантки - демонстративно підійшла і показала на бейджик Христина . Аж коли адміністратор побачила, що я пишу відгук, то підійшла і вибачилася, а до того цілком ігнорувала ситуацію, вам офіціант просто зробила зауваження... Коли ми вже виходили офіціантка нам услід кричала на весь зал : " Львів великий- закладів багато можете сюди більше не приходити "... Найцікавіше є те, що я часто намотую в цьому бістро слінг, переважно разом приходжу з донечкою раніше , беру їй піцу , сочок, десерт. Тоді жодного разу нам не робили зауваження, навіть якщо в залі було більше клієнтів Більше я в це бістро справді не прийду, але найбільше розсмішили слова відповіді компанії "сіли- з"їли на мій відгук на їхньому сайті- Оскільки вибачення від адміністратора Ви отримали, ми бажаємо Вам гарного настрою і "сонечка за вікном". Якщо виникнуть якісь запитання, ми готові до діалогу. тут повна відповідь компанії Шановна Анничка, готові коментувати Ваш відгук. Просимо вибачення, що Вам довго довелось чекати нашої відповіді. Для того,щоб дати Вам максимально вичерпний коментар знадобилось зібрати збори працівників, а також переглянути записи камер відеоспостережень. Тепер по порядку: 31.05.2014 о 10.53 год. Ви зайшли до бістро- піцерії за адресою вул. Вітовського ,1 за 7 хв. до відкриття закладу. На цей момент окрім Вас в приміщення зайшло ще 4 особи,тому зайнято було як мінімум два столика , а не один. У закладах мережі бістро Сіли-З'їли з повагою відносяться до матерів з дітьми. Ми постійно влаштовуємо різні дитячі розважальні програми,День Народження, свята і т.д . Дуже шкода, що у нас не має облаштованої кімнати для матері і дитини, але якщо Вам було потрібно намотати слінг , Ви могли б звернутись до адміністратора. В такому випадку Вас провели б до до нижнього залу, що було б більш комфортно для Вас та інших наших гостей. Або принаймі цю процедуру можна було робити біля туалетної кімнати.Офіціант Христина пояснила, що звернулась до Вас із зауваженням з тих причин, що на той момент наповненість залу зросла до 70% , а Ви приміряли слінг вже 25 хв., зайнявши три столи і розгортаючи це на половину залу. Відвідуючи заклад громадського харчування Ви повинні розуміти, що люди сюди впершу чергу приходять поїсти, а не споглядати на примірку, а тим паче продаж аксесуарів для молодих мам. P.S Оскільки вибачення від адміністратора Ви отримали, ми бажаємо Вам гарного настрою і "сонечка за вікном". Якщо виникнуть якісь запитання, ми готові до діалогу. В жодному закладі Львова я не зустрічала такого "хамства " від офіціанта. Тим більше такого неправдивого пояснення її поведінки і криків адміністратора біля каси " Відійдіть, бо Ви заважаєте "
Відповідь: Не рекомендую заклади В тому Сіли-З'їли часто таке бачила. Ще там брудно дуже, офіціанти не прибирають посуду вчасно. Вже ліпше сходити на Франка, там трішки комфортніше. Надіслано від мого ZP950, використовуючи Tapatalk
Відповідь: Не рекомендую заклади Зранку заходила погрітись , випити чаю у розхвалений Да Вінчі біля оперного. Це жесть. 15 хв. я намагалась покликати офіціанта, змогла покликати тільки адміністратора, яка....УВАГА.. пішла шукати офіціанта. Офіціантка прийшла ще через 5 хв з "кислим обличчям". Замовила я чай (хоч він і смачний був), і не побачила , що мені поклали пакетики з цукром. Прошу : " ""Принесіть, будь ласка, цукор" . Офіціантка приносить, тицяє пальцем і з тим же ж перекошеним лицем каже: "" А ШО Вам цукру мало???" Ну то нормально???? Навіть якщо б я той цукор побачила , то думаю це нормально коли клієнт може попросити цукор, я ж не прошу додаткову безкоштовну порцію чаю чи стейків. Одним словом я в шоці від їх обслуговування, більше туди не піду.
Відповідь: Не рекомендую заклади "Її величність кав'ярня" геть зіпсувалась((. Кава була погана, чоловікові від неї було погано ( його шлунок як індикатор в мене на неякісну каву), ТОРТИ взагалі ні в яке порівняння до тих що були раніше. А жаль...
Відповідь: чорний список Давно хотіла занести сюди ресторанчик (якщо його тепер так можна назвати) "Деліс", що в парку культури (заїзд з Франка), там тепер завжди брудно(брудні не прибрані столи,сміття по підлозі), не привітні офіціанти, на меню треба чекати по 10-15 хв, а якщо прийшов увечері в будні (коли нема людей багато), офіціанти сидять всередині, і не паряться чи прийшов хтось і сів на вулиці за столик, ,чи ні. Раз ми так відсиділи 20 хв поки нас помітили і принесли меню. Минулога разу (з місяць назад) офіціант приніс замовлений чай, і ставлячи чайничок з підносу, на стіл - пролив чай , не повитирав оте все, а швиденько розвернувся і пішов, на столі серветок теж не було- відповідно стоїть собі та калюжа, через 10-15 хв. нам принесли їжу, і уявіть собі той хлопчина,який пролив чай, ставить тарелю з їжею в ту калюжу чаю !!!...тоді я вже сказала йому пару словечок, на що він перепрошував і казав що не бачив (але то брехня-бо калюжка була як десертна тареля ,якщо не білша...і коли вона лилася то він трохи замешкався, але на цьому його реакція закінчилася). Сьогодні вигулялися з чоловіком в парку, і я дуже хотіла щось поїсти, там поруч нічого немає-тому рушили знову в "Деліс", погода гарна, хочеться присісти на вулиці. Стоїть офіціант, я привіталася і йду далі з чоловіком, офіціант бачить що ми заходимо, але на нас не реагує, ми проходимо повз нього, і сідаємо за вільний столик, тільки присіли- підбігає до нас той самий офіціант, який стояв мовчки при вході, і каже : "вибачте але тут занято, у нас черга, он оті люди зараз сюди сідатимуть "(вказує на людей які гойдалися на підвісних кріслах). Я все розумію черга і т.д. не маю нічого проти, але нащо чекати поки ми всядимся, і не сказати цього при вході, що у нас не має вільних столиків- і ми б розвернулися та й пішли. Тоді я питаю а де ми можемо присісти, а він мені каже , точніше фиркає : "Ви що не бачите що ніде"!!! , на що я сказала що він нам міг це сказати раніше, а хлопець мені сказав що я до нього не підходила з приводу вільного столика, і він не мав нагоди мені що небудь сказати! А те що я прийшла в їхній заклад, напевне означає що я не їсти і пити прийшла до них - а дивитися на інших людей, стоячи збоку. Може я забагато вимагаю, але невеже офіціант який стоїть при вході не може поздороватися і сказати про наявність чи відсутність вільних місць, якщо бачить що заходять люди ? Чому відгаркується коли я перепитую? Дуже часто у них під столами валяється сміття, серветки, окурки, а стогодні лежала під одним з зарезервованих столиків пуста бутилка з під горілки..видно їх не дуже тривожить що там на підлозі, головне що стіл прибраний Шкода, це колись було одне з улюблених мною місць, ще коли ходили на побачення з чоловіком то через раз бували в Делісі. А тепер туди навіть чаю попити не хочеться ....
Відповідь: чорний список М-м-м-м, їжа через 15 хвилин... Прям мрія у Делісі. Нам останні 2 рази майже годину несли після напоїв, ага, і боржомі 30 хв чекали. А потім наша картка не пройшла... Прекрасні спогади. Більше туди не виникає бажання йти.
Відповідь: Не рекомендую заклади Мене останнім часом дивує Японахата. Була там ввечері з подругою та племінницею. Хочу підкреслити, я не є зла тьотка, якій все не так )))) Але коли я йду в недешевий заклад і готова там залишити певну суму грошей, і заклад позиціонує себе, як дуже модний, і дуже лояльний до клієнтів, і що все для вас зроблять, то я хочу щоб мене відповідно обслужили, бо це ж включено в мій рахунок, а по факту виходить Г, то це дуже неприємно. Прийшли , один столик вільний, весь запльований, зняли верхній одяг, посадили дитину, чекаєм офіціанта. Через 10 хв прибігає хлопчик і каже : " Я Вас попрошу встати , бо тут бронь " І ставить табличку нам перед носом. Я на це йому: " Перепрошую, але ми коли сідали броні не було, і ми вже встигли певний час тут посидіти, тому те що ви не поставили бронь вчасно то ваші проблеми.. Офіціант всерівно каже , я не знаю вам доведеться встати. Ми отакі -- :eek::eek: Кличу адміністратора. Приходитьь дівчинка, каже : " Вибачте тут дійсно бронь, встаньте." Їй ще раз сумлінно пояснюю , що ми прийшли броні не було нам всунули табличку під ніс аж через 10 хв нашого активного сидіння, і що нам зараз доведеться вставати вдягати дитину, і йти куди??? На вулицю?? Є варіанти, бо столиків вільних нема??!! А адміністратор каже : Я не знаю. Хочете шукайте столик. ГЕНІАЛЬНО Тобто я , крім всіх незручностей сама маю вставати шукати столик... Думаю мені мали самі його знати, або хоча б в іншій Японі його забронювати. З сусіднього столу (випадково пощастило) якраз встали дівчата ми попросили його прибрати і тільки тоді ми пересядемо, бо чомусь адміністртор сама до цього не дійшла (піти по залу пошукати столики). Офіціант, якому самому стало незручно, потім досить гарно нас обслужив, дитині приніс і вилку і палички і навіть зайвий комплект посуду))) Але від адміністратора толком вибачення я не почула . Їй 2 з 10 балів.
Відповідь: Не рекомендую заклади А чому не напишете в темі Японахати? Зазвичай на такі випадки дуже швидко реагують і розбираються. А про яку саме ЯХ йдеться?
Відповідь: Не рекомендую заклади Не рекомендую Острів скарбів у Винниках. Не вміють ні засервірувати, ні подати . тільки добре вміють не додати грами. Робила хрестини там, розчарована. Та якщотак красти то ніхто ходити не буде. Добре було тільки мясо з вишнесим соусом. Не раджу, ну хіба хочете опозоритися перед гостями.
Відповідь: Не рекомендую заклади Не раджу їсти в Скай Парку. Були там сьогодні вперше. Сам заклад сподобався, дітям там цікаво. У мене претензії саме до кухні. Я чомусь собі надумала, що оскільки заклад дитячий, то акцент має бути на якості продуктів. А не тут то було. Замовили сирну піцу і піцу з ковбасками. Сирна була досить непогана, а от з ковбасками якась ніяка. Взяли салати "Цезар" з лососем і з беконом. Настільки не смачного цезаря я ще не їла! Лосось там був не те, що не підсмажений, він там взагалі холодний був, у чоловіка бекон теж не підсмажений був. Яка заправка до цезаря - звичайний майонез наше фсьо Для мене загадка, як можна умудритись так запороти смачні інгредієнти! А ще десерти - тірамісу і якийсь з галяреткою - просто фу, навіть коментувати не хочеться! Який там дитячий ДН, я б сама там більше не їла! Як варіант: прийти там побавитись, а їсти або додому, або в інший заклад, "Голодний Микола" як варіант не далеко. А, ще згадала, чоловік казав, що Кока-кола в них смачна
"Роштиль" Взяли їх фірмову "дошку" До печеної картоплі з салом, дали якесь протухше і запечене сало. Шашлик наполовину сирий, як гумовий тапок. Офіціанти, як кобилки дико ржали за барною стійкою на весь зал... Від минулого року жахливо зіпсувались. і людей було 0 доречі, це нас запізно насторожило. більше туди ні ногою.
Не рекомендую заклад "Велика тарілка" в центрі (біля памятника Данила Галицького, на вул. Валовій). Зайшли туди якось перекусити коли гуляли з малою. Думала що ця "піцерія" краща буде (влітку виносять блюда на ті столики, що ставлять біля пам'ятника, але то напевно не від них, а від кафе "Соната", там є поруч). По-перше, у туалеті не було мила щоб руки помиті, і не було сухих рушників. Сказали офіціантці, а вона з зверхнім виглядом: "Там все є!", пішли - показує: мило треба сильніше тиснути щоб вийшло, а паперовий рушник ще 1 був, далеко на рулоні в самй глибині автомату, до якого треба було серйозно добиратись Замовили великий картопляний пляцок з грибами і м'ясом, а для дитини картопляні кульки-пюре (нам то порадили). Принесли: пляцок був явно не першої свіжості, підпалений як і всі додатки на ньому (суха ковбаса, куски грибів, жирний майонез чи то соус та ін.), пересолений, так ніби пару днів в холодильнику стояло блюдо, що аж зморщилось, а потім загріли і типу свіжачок)) Єдине нормальне на ньому то була зверху посипана на ньому сіжа зелень кропу і петрушки Потім принесли малій картопляні кульки (вона їх любить, на морі їх часто їла), то попробувала, і сказала що їсти того не буде категорично, бо "засолене і тверде". Спробували, а воно реальне пересолене, а верх обсмажений твердий, що піднебіння пошкрябати можна, дитина такого точно не поїсть (напевно теж не першої свіжості). Ось так. Сказали офіціантці, то вона на кухню там передала що "все засолене". Єдине нормальне це був томатний сік (з пачки) і курячий бульйон (його хоч можна було їсти). Ціна за все вийшла не дешева, краще б кудись інакше зайшли або вдома перекусили. Більше туди не піду, і нікому не раджу.
А я "повечеряла" в "Хутірці". Перехрестя Стрийська-Наукова. На минулому тижні це було і запам'ятаю на все життя, особливо те, що після знахідки (таргана) в бограчі менеджер закладу запропонував компенсацію - морозиво. -)). Мушу сказати ще й про те, що отравилася я не на жарт! Шановні львів'яни, будьте обережні!
Була в кафе української кухні, що на Кривої липи. Не можу їх рекомедувати, замовила деруни, які були б непогані, якби не були підгорівші. Може й треба було повернути, але не хотілось скандалити. Вважаю, що потрібно дбати за репутацію свого закладу. Я б такі гостям не подала, а тут відвідувачам, які оплачують за страви і таке подавати, сором їхньому кухареві чи то адміністратору, який дозволив таке подати.
"" А ШО Вам цукру мало???" Ну то нормально???? В "Да Вінчі" після прохання нам його взагалі не принесли, як і салфеток! Там реальна проблема з обслуговуванням, всі з кислими обличчями, ніби ми прийшли до них додому без запрошення! Але піца в них там смачна. Один раз було, що замовили там піцу, нас було двоє, а офіціантка спитала мого мужа, коли принесла лише мені прибори: "А шо ви теж будете?"