Кредити, депозити, банки...

Тема у розділі 'Бізнес-леді', створена користувачем Уляночка, 27 Квітень 2009.

  1. Valensia

    Valensia Well-Known Member

    Відповідь: Кредити, депозити, банки...

    Зараз важко знайти кредит під невеликі проценти... хіба що на техніку, по якійсь акції... але нема гарантії,що попередньо ціну не завищено.
     
  2. Vyruchalochka

    Vyruchalochka Member

    Відповідь: Кредити, депозити, банки...

    Більшість так і роблять, позичають в родини та найбличих провірених
     
  3. Shprotka

    Shprotka Active Member

    Відповідь: Кредити, депозити, банки...

    Маю проблему. Погасили іпотечний кредит, а банк не хоче виводити майно з-під застави, каже, що ми то самі маємо робити з нотаріусом, якому потрібно 2000грн. заплатити. Пам"ятаю колись на форумі читала про подібну ситуацію, але не можу тепер знайти. Відгукніться, як можна змусити банк (як обтяжувача) зняти заставу.
     
  4. lovikyou

    lovikyou Well-Known Member

    Відповідь: Кредити, депозити, банки...

    перечитайте іпотечний договір, там десь може бути вказано.
    Але взагалі, я в шоці - як це так "банк не хоче" на якій такій основі?
     
  5. Vyruchalochka

    Vyruchalochka Member

    Відповідь: Кредити, депозити, банки...

    Зараз взагалі перевернули з ніг на голову систему реєстрації нерухомості -на перший план виступають нотаріуси. Можливо у державного нотаріуса це буде дешевше???
     
  6. Shprotka

    Shprotka Active Member

    Відповідь: Кредити, депозити, банки...

    Чоловік вчора був в держ. реєстрі, там йому сказали перереєстровувати нерухомість, бо вони вже не БТІ, а держ. реєстр. Отримавши новий витяг, ми маємо піти з ним в банк, а банк, в свою чергу, повинен направити свого представника в держ. реєстр, щоби той зняв обтяження.
     
  7. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Дівчата, а нащо зараз термінали приватбанку вимагають номер мбільного? тепер процедура виглядає так: вводите номер, вам приходить смс з кодом, вводите той код і вам стає доступна панелька послуг, яка до того була доступна просто так. Брєд якийсь. Нашо то ускладнювати?
     
  8. Ziben

    Ziben :)

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Можливо, щоб потім відправляти Вам рекламу послуг банку на цей номер:girl_smile:. Я вчора поповняла картку, то номер телефону не потрібно було вводити.
     
  9. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    я готівкою платила. а мже то якесь нововведеня ((( як завжди не в кращу сторону
     
  10. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    щоб щось спростити, треба щось ускладнити :)
    наприклад, якщо клієнт поповнює не свій картковий рахунок, помиляється в номері картки, гроші зависають на транзитному рахунку, як знати кому повертати?
     
  11. analastanka

    analastanka тень на стене

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Для того власник картки дає свої ім"я-прізвище. Перед тим, як взяти гроші, термінал показіє прізвище власника картки, яку будуть поповнювати.
     
  12. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    відколи прівєтбанк став таким уважним до клієнтів? ;)

    недавно почула версію: ми на гачку, слідкують за обігом коштів. хочуть податкову натравити. ну чисто тобі змова державного рівня
     
  13. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    кому дає? завжди дає? кожен дивиться? всі перевіряють? роззяв багато... не смішіть
    в нас на форумі теж є правила, але у всіх порушниць стандартно плачуть діти, які сидять на руках і не дають писати, ну і часу теж у всіх обмаль, або просто немає :)
    так-так, теорія всесвітньої змови :)
    про Сноудена в новинах чули? так що в спостереженні за обігом ваших коштів (і не тільки) приватбанк-це дєтскій лєпєт
    кожен вірить в свою байку :)
     
  14. analastanka

    analastanka тень на стене

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Ну то хто роззявам винен?

     
  15. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    форум вас ідентифікує, коли ви вводите логін і пароль
     
  16. analastanka

    analastanka тень на стене

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    Та про "форумні" смс я, звичайно, пожартувала :) але от вбийте, не повірю, що Приват зробив це для зручності клієнтів. У тому-то і зміст терміналу, що через нього покласти гроші може хто завгодно, а головне - це може бути не клієнт Привату.

    Ця "ідентифікація", як вже правильно вище писали, зроблена тільки заради нав"язування своїх послуг людям, які ще не стали клієнтами Привату, та відстежування руху коштів клієнтів Приватбанку.
     
  17. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    а чек нащо? чи я чогось не розумію?

    і якщо ті гроші десь застрягнуть, то що банк буде видзвонювати? а якщо дав номер не свого телефону, а допустим коліжанки? а забув телефон вдома, сіла батарейка? ну дуже вже "зручно" зробили. я таки підозрюю, що будуть всякий хлам слати.
     
  18. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    більше схильна до думки, що для зручності своїх працівників, до яких приходять неуважні, кажуть гроши вкрали, а виявляється, він не ту цифру ввів
    з чого ви взяли? чи хто вам таке сказав
    термінал насивається "термінал самообслуговування"
    він є для того, щоб клієнт сам себе обслужив у випадку, якщо для здійснення оперції не потрібен операціоніст/касир, для того, щоб розвантажити черги

    ну так, ви не клієнт банку, картки не маєте, ввели номер телефону
    ага
    відерко біля терміналу з чеками бачили?
    тоді ви не зможете ідентифікуватися, це ж логічно, для того і приходить пароль

    то як в тому анекдоті "нема ручок, немає цукерки..."
     
  19. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    та ні, не так. коліжанка, до прикладу, стоїть поряд. я маю наувазі процедуру повернення коштів.

    ---------- Додано в 15:06 ---------- Попередній допис був написаний в 15:05 ----------

    ніколи не бачила, не те щоб чеків у ньому, а навіть самого відерка.
     
  20. Olka Sherolka

    Olka Sherolka розпатлана посиденька

    Відповідь: Питання, на які давно хочеться знайти відповідь-2

    при здійсненні операції - нехай, але для чого вводити номер ще до того як клієнт побачив головне меню? а без коду - до меню доступу не буде

    ---------- Додано в 18:47 ---------- Попередній допис був написаний в 18:45 ----------

    подзвоніть в колл-центр МТС, вам точно скажуть, ще й якщо це шахрайство - заблокують їх номер