Комуналка: газ, вода, електроенергія, квартплата тощо

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем СОФІЯ -СОНЯ, 13 Січень 2009.

  1. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    Чи було в когось таке, що Ви оплатили послуги, є квитанції, а оплата "не пройшла"? Мені зараз прийшли всі квитанції на суми за 2 місяці. Куди звертатись, що робити? Найобідніше що світло порахували за значно вищим тарифом.
     
  2. Оксана1322

    Оксана1322 Well-Known Member

    @Hermi, було з газом таке шо заплатила, квитанція є, а на наступний місяць прийшло боргом. Банк сказав шо вони провели і до них претензій не може бути. То брала в брала в банку виписку з мокрою печаткою і возила в львівгаз. Місяці 2 воно ше висіло, по телефону виясняла, толку ніякого, а потім той борг таки зник. Правда то було 70 чи 80 грн. Більше на дорогу потратила))
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  3. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    в мене таке було за липень місяць, але лише зі сміттям, там стала оплата, тому я не дуже переживала, один раз оплатила подвійний тариф, на наступний місяць була передплата і я нічого не платила. В банку пояснили що там переказ коштів відбувається не відразу і бла-бла. Зараз мені прийшла космічна сума за все, в тому числі за світло, яке пораховано за подвійним тарифом (за 2 місяці, ми попали в той дорожчий тариф, в нас на все лічильники) і не знаю чи зараз платити всю суму, а потім нам повернуть гроші чи робити кіпіш...
    п.с. не оплачуйте комуналку в останні дні місяця :sad:
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    Дівчата, а є тут хтось, хто має двохтарифний лічильник на світло і подає показники через сайт Львівобленерго? Я через сайт подаю вже більше року (після мінусування, а потім сумування показників), але двохтарифний лічильник встановила 10 жовтня і тепер не знаю, як подавати, бо там на сайті тільки одна графа. Якщо хтось поділиться інфою, буду вдячна.
     
  5. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    Ми також встановили тільки в перших числах двоставковий лічильник. На сайті пише, що покази можна подавати з 27 числа. Чекаю, може до того часу щось поміняють, бо казали нам, що ми і надалі зможемо подавати через сайт. А як ні, то треба буде до них дзвонити.
     
  6. YeWa

    YeWa Well-Known Member

    мали таку ж проблему, лічильник ставили також у жовтні. Чоловік написав їм листа і вони зробили нам ще одну графу. Проте, виникло запитання як бути із рядками вгорі, там також потрібно поправити, бо незрозуміло як вони будуть рахувати день/ніч. Взагалі їхні розрахунки досить заплутані. Дивились на розрахунки київенерго і мені там більше сподобалась схема, більш зрозуміла. А ще скажіть, чому то не зробити вже затверджений бланк де мають бути графи для вписування показників двотарифного лічильника, тим паче, що ті лічильники вже більше року ставлять, а можливо, і ще більше.
     
  7. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    Я їм теж вчора залишила запитання через сайт . Відповіді наразі не отримала. Отримаю-зацитую тут.
     
  8. OxyFoxy

    OxyFoxy Посиденька-непосида

    Дівчата, хто подає показники на сайтах, а ви ще й подаєте їх контролерам чи цього робити не треба? В мене непорозуміння з контролером, який надзвонює по пару раз, щоб я подала показник лічильника. Я подаю на сайті, квитанції приходять з вірними показниками. Або я чогось не розумію, або на біду мені тоді той "зручний сайт", якщо я маю ще тримати в голові дати, коли треба подзвонити контролерам і подати їм ті самі показники?
    І ще, на сайті обленерго не можу внести показник - вискакує повідомлення "Дата не може перевищувати поточну". Я не в той день подаю?
     
  9. YeWa

    YeWa Well-Known Member

    мені також надзвонюють інколи, правда тільки з львівгазу. Думаю, що то контролерів чи заставляють, чи то вони бачать що без їхньої праці вже будуть обходитись і це видимість їхньої роботи. Мене то дратує, бо не завжди готова у ту хвилину, як телефонують, відповідати на їхні запитання.
    --- дописи об"єднано, 26 Жовтень 2016 ---
    з тим сайтом завжди якісь непорозуміння, то точно. А щодо дати подання, то я подаю в останній/передостанній день місяця.
     
  10. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    ми подаєм і на сайті і котролеру (він до нас приходить в середині місяця (коли йому зручно), на сайті подаєм в кінці). Контролер перевіряє правельність поданих Вами показників. Є люди, які завідомо подають не ті значення що є на лічильнику, а потім різними махінаціями скручують значення з лічильника.
     
  11. OxyFoxy

    OxyFoxy Посиденька-непосида

    Добре, тоді в чому зручність існування сайту чи того розділу сайту? До мене ніхто не приходить, а коли й приходить, то мене нема вдома. Зареєструвалася на сайті спеціально, щоб подавати показник і не дзвонити контролерам в якісь певні числа місяця, щоб не тримати то все в голові. А тут виходить, що показники сайту різняться з показниками, поданими контролеру (бо ж подавати треба в різні дні місяця). Ще в мене був період, коли кілька місяців контролер не подавала показники, які я їй відправляла смскою і потім бааац - подала. Кому то треба?
     
  12. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    згодом буде лише через сайт, коли люди навчаться правильно вносити і не брехати, +не всі ж вносять на сайт. В мене на вулиці лише я вношу через сайт показники, до всіх інших в середині місяця приходить контролер, а в кінці місяця жіночка телефонує і питає показники.
    правильно, так і має бути, це ще один вид контролю, що ви не з неба числа берете. Скільки спожили, стільки і подали. Було б підозріло якби що і на 15 число і на 25 однакові показники.
    то вже недоліки нашої системи. Контролер ходить в робочий час,але ж ви також на роботі.
    На жаль наше суспільство треба добре контролювати, скільки я історій і способів знаю "скрутки" показників газу...ого! І то люди півроку подають не правдиві показники, а потім шаманять. За допомогою такого контролю то трохи пересікається. Оскільки моя мама завжди вдома, то всі контролі проходимо як має бути, раз в півроку приїжджають навіть контролери з харкова і звіряли всі пломби, показники, мали навіть динаміку нашого споживання за півроку, щоб звірити показники поданих в базі і реальний показник лічильника .
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    Я теж подаю і через сайт, і контролеру воду і світло, бо періодично отримую від них в дверях записки з проханнями подати показники. Газ не питали, тому просто подаю через сайт львівгазу та інфольвів.
     
  14. ksjuha

    ksjuha Well-Known Member

    Підкажіть, будь-ласка, а скільки такий лічильник зараз коштує встановити? І нюанси його встановлення?
     
  15. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    Точно, не скажу. Ми платили десь в межах 1400-1500 грн. Чекали до місяця часу.
    Ми їздили в Брюховичі писати заяву, але можна подавати заявку через сайт обленерго, і нікуди не їхати.
     
    Останнє редагування: 7 Листопад 2016
    • Інформативно Інформативно x 1
  16. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    Розповім, як я встановлювала двохтарифний лічильник.
    1. На сайті Обленерго є зразок заяви і кнопка "Надіслати заяву". Я зробила це в суботу, 24 вересня. Необхідно бути зареєстрованим на сайті.
    2. В понеділок, 26 вересня мені на е-мейл прийшла квитанція на 1440,36 грн, яку я оплатила наступного дня (+ 14,40 грн комісії Ощадбанку).
    3. В понеділок, 10 жовтня мені встановили лічильник і видали всю документацію. Дзвонили попередньо в четвер, здається, щоб встановлювати вже сьогодні, але я попросила відтермінувати, оскільки треба було домовитись на роботі про відсутність. Саме встановлення зайняло хвилин 40, ну до години часу. За неповний жовтень в мене вийшло 100 кВт за денним тарифом і 60 за нічним. Подивимося, що нарахують.
     
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Корисно Корисно x 1
  17. Kohaju

    Kohaju Well-Known Member

    А підкажіть, наскільки той двоставковий лічильник вигідний? Нічний тариф, то який? Бо ми наприклад в 23 вже спимо. А що в принципі можна робити вночі, хіба прати поставити?


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  18. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    В нас електричне опалення. Тому для нас актуально.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  19. Cybulynka

    Cybulynka Well-Known Member

    Я ставлю пралку, мультиварку, сушилку для фруктів. Ну і бойлер в мене, а тут як не крути, третина споживання іде за половинною вартістю. Ну і холодильник (в мене старий, споживає багато). І обігрівач на ніч можна включити, якщо ЦО ще не подане або вже вимкнуте.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Корисно Корисно x 1
  20. YeWa

    YeWa Well-Known Member

    За перший місяць ми зекономили 100 грн. Не кажу, що це дуже багато, але щось таки є і це при тому, що я особливо не економила. А ще якщо надумають знову підняти тарифи...
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Інформативно Інформативно x 1