Відповідь: Діти Індиго Мама права . Вы действуете непрофессионально . Как бы вам не нравился ребенок и как бы вам не хотелось развить его таланты, вы должны соблюдать субординацию. Хотите развивать- создайте кружок для талантливых детей который будет работать в конкретное время с х по у и в конкретные дни. Обясните о чем можно болтать по телефону 3 часа ????????? да еще учитель со школьником Следующим ходом будет "Родители не понимают ребенка , они загубят его талант, но я обязан(на) сделать как ребенку лучше " обычно следующим ходом будет или ваше увольнение или переход ребенка в другую школу поймите одно - то что ребенок такой талантливый и хороший большая заслуга родителей ето их воспитание начиная с рождения, а часто и до, их чтиль жизни сделал ребенка таким , ваш вклад вторичен - вы преподаватель - преподаете определенный предмет, не больше.
Відповідь: Діти Індиго пару років тому побачила передачу про дітей-Індиго і тепер постійно задаюсь питанням, чи моя донечка відноситься до них, чи ні. по дуже багатьом ознакам, про які говорилось в передачі, можна сказати, що -так. Маргаритка не розповідає про минулі життя, Марс чи прадавні цивілізації. але: почала читати в 2 роки, в 1,5 вже знала всю абетку та рахувала до "5". в 1р10міс вирішувала прості задачки в межах "5". З 2 років малювати почала, розіргувати казочки, даючи мені якусь роль та виконуючи всі решту сама. з 3 років читає, як доросла, до тепер перечитала стільки, що не кожен дорослий міг би. має прекрасну пам'ять, всіх дивувала енциклопедичними знаннями. скільки пам'ятаю - постійно вигадувала казочки сама. в спілкуванні з дорослими довго не могли привчити до суббординації, вважає або їх собі рівними, або себе - їм. має глибоке відчуття справедливості. страшна "болтуха", постійно щось говорить. деякі люди вважають її ледь не генієм, захоплюються нею, кажуть мені, яка вона надзвичайна. а інші бачать в ній нечемну, нестриману дитину. з кожним роком у школі я все більше забуваю про незвичайність Маргаритки. мене поступово переконують, що вона дитина з проблемами поведінки. а сама дочка старанно намагається бути "як усі". стала цікавитись ляльками, цяцьками, щоб бути ближчою до однолітків та щоб з нею дружили. каже з нею не дружать, бо вона дивакувата (хоча насправді має декілька хороших подружок). єдиний педагог, яка помітила, окрім поганої поведінки, ще й якісь здібності - керівник театральної студїї, куди ми ходимо вже 3 рік. Вона, маючи юридичну освіту, отримала другу вищу - режисера і тепер веде гурток в Палаці естетичного розвитку молоді. і хоча дуже важко їй впоратись з моєю "буйною" дитиною - побачила в ній те світле, що бачу і я. і вона єдина, хто говорив зі мною про "Індиго", стосовно моєї дитини. якщо чесно - з кожним роком я все менше помічаю надзвичайного у дочці. тепер вона така, як усі діти. а шкільна система не підходить не тільки Індиго, а й взагалі всім діточкам. тепер думаю - моя донька Індиго, чи її здібності - продукт нашого виховання та творчого середовища. в якому вона росла?
Відповідь: Діти Індиго У будь якому випадку не зробіть фатальної помилки з екстернатним навчанням і перестрибуванням через класи - це те що зламало багатьох талановитих дітей. Якщо ваша дитина має певні здібності розвивайте їх поза школою. Нехай в школі буде як усі , а поза школою надзвичайною. Чому наголошую на цьому ,мабудь що тому що бачила що стається з дітьми яких в школі виділяють, як їх не люблять менш успішні діти, як їх ненавидять вчителі - бо інколи така дитина знає предмет значно краще вчителя . Якщо почнеться така травля то дуже часто починаються розлади психіки- бо з одного боку ти талант- з іншого повна парія. Мені в свій час обявляли бойкоти з підказки класного керівника- виграла олімпіаду- бойкот, отримала відзнаку на виставці- бойкот. Лише те не дуже вдавалось , бо в нас була дуже вимогливі вчительки з хімії і геометрії і бойкот тримався максимум день, до першого домашньго завдання з цих предметів, як ще бісило класну керівничку . Якщо дитина має явне гуманітарне спрямування почніть вчити іноземні мови- наприклад Японську- знаю хорошого вчителя Ігора Зорія . Якщо дитина буде знати до завершення школи скажімо 5-7 мов то це буде лише на користь Якщо дитина технарь -щож хімія і програмування це те де можна зробити безліч цікавих відкриттів і розвинути звивини І зверніть увагу на заготренне відчуття справедливості , спрямуйте його у вірне русло Невтішний приклад історії Дитини Індіго- Ніка Турбіна прекрасний приклад як можна зламати долю талановитої дитини ПС.http://www.babies.kiev.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=171&Itemid=
Відповідь: Діти Індиго перечитувала все що тут написано... мені мабуть не дуже зручно про це писати але... знайшла багато спілного в собі з індиго...не раз чула таке в свою сторону від дорослих. скажу одне живеться жахливо. важко знайти розуміння не тільки з однолітками а й з мамою. загалом просто важко іноді через думки які виникають в тебе в голові, які нормальну дитину стосуватися не повинні. іноді навіть думаю що було б ліпше якби не думала про щось надвсесвітне. була б щасливішою... хоча себе особливою не вважаю.
Відповідь: Діти Індиго абсолютно з вами згодна я "відпустила" зараз свою донечку. не вимагаю у неї нічого надзвичайного. окрім театральної студії, додатково займаємось німецькою мовою. постійно прошу ще записувати свої казки, але з цим тяжко. бо постійно: "мам, я візьму новий зошит, бо придумала казочку...", а у самій тих зошитів вже гора з початими, але не дописаними. має все, що популярне в однолітків: лялькі "Братз", журнали типу "Шрека", дитячу косметику, власний мобільний ітд. це для того, щоб не почувалась "поза життям" для нас з чоловіком головне, аби вона щасливою була. а чого вона досягне чи не досягне ми не будемо переживати. лише допоможемо з усім, що треба буде. Додано через 8 хвилин хоч я не "Індиго", та вас розумію. росла в "гегемонському" суспільстві, де вважалось позорним займатись музикою. на спільні тусні часу не було - по 4-8 годин на день треба було займатись музикою. ще й небагаті ми були, (бо з багатодітної сім'ї я). тож особливого розуміння не мала в школі. рятувало те, що мала сестру на 1 рік старшу - ліпшу подружку. мала з ким потеревеніти. а ще все змінилось, коли попала в "своє середовище" - музичне училище.
Відповідь: Діти Індиго я теж маю своє щастя. чудову подругу, яку люблю і ціню, не дивлячись на те що ми маємо лише спільні життєві проблеми. але це не заважає відчувати споріднення душ. єдиний мінус - це те що вона живе у місті Лева, а я в Київі
Відповідь: Діти Індиго будьте пильні ...туть іньших ненавидять http://forum.lvivport.com/showthread.php?t=32861 .Хто не з ними, той проти них
Відповідь: Діти Індиго Дуже приємно,коли є такі розумні дітки,але я вас прошу,ніколи не говорітьїм про їхню винятковість,про їх гострий розум,бо у вас буде дуже "важке похмілля"
Відповідь: Діти Індиго Будущее не остановить http://www.indigo-film.ru/ може хто має піратську копію,то поставте в будь-який файлообмінник будь ласка
Відповідь: Діти Індиго Тiлки що прочитала статтю про дiтей Iндиго. Так напевно я теж маю Iндиго ауру... ця стаття все як про мене. Але це не означає що людина якась iнша... посто свiтосприйняття iнакше, а проблеми такi ж як у всiх. http://www.mama-tato.com.ua/article/a-10.html
Відповідь: Діти Індиго Кожне наступне покоління відмінне від попереднього Раніше, відчутної різниці не було. Але зараз іде стрімкий розвиток телекомунікацій , тому кожне наступне покоління буде більш чіткіше, ясніше сприймати оточуючий світ. Вже зараз малюки ходять з мобілками, бавлять, телефонують. Сидять в неті, дивляться ТВ. Об'єм інформації, що вони сприймають, - переважають ті об'єми, що сприймали наші предки. В той час як 5 річна дитина вже знає більшість ф-цій того ж мобільника, пенсіонер губиться і частенько не здатний самостійно відповісти на дзвінок.
як розпізнати дитину-індіго? Зараз багато на цю тему говорять! але як і за якими ознаками перевірити чи твоя дитина індіго? чи в когось є така дитина?
Відповідь: як розпізнати дитину-індіго? трохи читала на цю темку. багато інформації в інтернеті. діти геніальні, але погано пристосовуються до життя
Відповідь: Діти Індиго 1. Вони приходять у світ із почуттям власної гідності 2. Вони відчувають, що вони "заслужили бути тут", і дивуються, коли інші цього не розділяють. 3. Вони не сумніваються у своїй значимості. 4. Вони не признають абсолютних авторитетів і вважають, що і вони самі, й оточуючі завжди мають свободу вибору. 5. Вони просто не роблять звичайних речей; наприклад, ненавидять стояти в чергах 6. Вони розгублюються, стикаючись із консервативними системами, де, замість прояву творчої думки, треба чітко виконувати традиції 7. Вони часто бачать раціональніший спосіб, щоб щось зробити вдома чи в школі, але оточуючі часто сприймають це вороже, як небажання виконувати правила та пристосовуватися до системи. 8. Вони здаються некомунікабельними, якщо не знаходяться в своєму колі. Якщо поряд немає нікого з подібним способом мислення, вони часто "згортаються всередину себе", відчувають, що їх ніхто не розуміє. Школа для них дуже часто є украй складною в соціальному плані. 9. Вони не реагуватимуть на дисциплінарні зауваження ("Почекай, ось прийде додому твій тато і побачить, що ти наробив" − не працює). 10. Вони не посоромляться сказати Вам, якщо їм щось потрібне. Капєц!!!! Мій малий попадає під всі пункти! Цікаво, а як знати якого кольору аура і "шо дєлать і кто віноват?"
Відповідь: Діти Індиго Угу, особливо для своєї мами кожна дитина геніальна А моя дитина під ті 10 пунктів не підпадає - і в чергах стояти любить (особливо приставати до оточуючих) і комунікабельність аж пре говорить з усіма і про все Хоча дещо все-таки є - на дисциплінарні зауваження не реагує і вимагає що їй треба. Але це все відносно, бо у списку п.8 і п. 10 трохи суперечать один одному: 8. Вони здаються некомунікабельними, якщо не знаходяться в своєму колі. Якщо поряд немає нікого з подібним способом мислення, вони часто "згортаються всередину себе", відчувають, що їх ніхто не розуміє. Школа для них дуже часто є украй складною в соціальному плані. 10. Вони не посоромляться сказати Вам, якщо їм щось потрібне.
Відповідь: Діти Індиго Під ці пункти підпала б кожна нормальна здорова дитина!!! Але, не усі батьки вміють і хочуть бачити. Кожна дитина з народження є особистістю, і ця особистість хоче щоб з нею поводились як з рівною, щоб її сприймали як рівноправну, щоб її любили, хоче бути захищеною. Але ж ми, дорослі, знаємо що так не може бути. Ми приймаємо дитя як беззахисне, незнаюче і несоціалізоване. Починається вирощування і виховання дитини, ми часто забуваємо що діти мають бути самостійними, бо їм так буде легше, ми часто приходимо до них зі своєю гіперопікою, і вони починають вірити що не можуть без нас. Ми робимо їх залежними від соціальних правил та норм, ми обтяжуємо їх "мусиш" та "треба". Такі норми нашого життя. І лише одиниці батьків можуть побачити в цьому маленькому комочку свідому посмішку чи невдоволення. Одиниці можуть дати дитині свободу дій, свободу зрозуміти це життя правильно, відповідно до своєї природи, і лише маленькими натяками допомогти їм зрозуміти устрій нашого суспільства. Ми можемо розказувати про норми і правила, ми зобов"язані вчити і виховувати, але ми мусимо дати право вільного вибору дитині. Дитина має право мати "можу" і "хочу". І коли ми зрозуміємо це, коли дамо дитині право свідомого, зваженого вибору - дитина буде вільною, щасливою. Вона не мусить буди Індиго, вона мусить бути просто дитиною, щасливою і необтяженою, з почуттям міри, обов"язку, виваженості та правом вибору.
Відповідь: Діти Індиго А чи не здається вам що отих 10 пунктів більше підходять до егоїстичних дітей, які потім виростають і деруть носа догори, мол, "Я - THE BEST", і винна в цьому не природа, а дорогенькі батьки, які розбалували своє "золотко"?