чорний список

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Гелена, 30 Вересень 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Bogdanka

    Bogdanka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    ЄЄЄЄЄ - ми маєм, звані - розкажу
     
  2. нталька

    нталька Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    не брехня, а чистісінька правда.
    Відкрили кредитку місяць тому, треба було терміново гроші. В обов"язковому порядку включили нам туди страхові 10 грн. щомісяця. Сказано було, що тепер це для всіх обов"язково. Ну, прикіл не в тому, бо збирались цю приватівську кредитку через місяць закрити і забути. В банку сказали, що в любий момент можна закрити. Ага! Гроші всі повернуті, а кредитка не закривається. Кажуть прийдіть ще раз - прийшли, а кредитка далі "чомусь не закривається". Кажуть, що будуть ще пробувати і передзвонять. Ніц.
    Думала може який глюк, і от тут читаю схожу ситуацію. А люди стверджують, що раз з ними такого не сталося, то такого бути не може...
    буду вдячна, якщо хтось порадить щось дієве.
     
    Останнє редагування: 15 Липень 2011
  3. Nevalyawka

    Nevalyawka New Member

    Відповідь: чорний список

    Хочу віднести до чорного списку "Білу Ворону", що у Скрині. Я зайшла з подругою за фарбою для волосся, яку вона вибирала, під час того як вона вибирала в мене задзвонив телефон (який був у сумці), після розмови я поклала телефон на місце, подруга зробила вибір ми пішли на касу, і КАСИР(не охоронець а саме касир)
    попросила у мене сумку (знаючи що я нічого не брала я відкрила її) після
    того як я відкрила сумку, касирка ВИРВАЛА:confused: мою сумку в мене з рук! і
    почала сама дивитись підійшла ще якась пані і почала сама лізти до мене в кишені. Після того як НІЧОГО не було знайдено мені повернули сумку. Ніяких вибачень в свою адресу я не почула. А просто "Все можете йти". На мене дивились усі люди як там були! І я навіть не почула вибачень!!! Я була просто в шоці від того тому навіть не змогла нічого сказати і пішла...я звісно як тільки прийшла до тями зрозуміла, що те що я просто пішла я зробила не правильно...
     
  4. Дана

    Дана Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Напишіть заяву про намір закрити кредитку(вкажіть її номер і свої дані) на ім'я начальника відділення і зареєструйте в канцелярії, якщо не захочуть зареєструвати відправте рекомендованим листом. В заяві додатково вкажіть чому виникли проблем і до кого з працівників ви зверталися. Як правило( можуть звичайно бути виключення %-) на такі заяви офіційні вони реагують.
     
  5. Asako

    Asako New Member

    Відповідь: чорний список

    Ой, дівчата, я тут начиталась про "Приват", аж волосся дибки, маю в них депозити... Раніше мала в "Авалі", обслуговування було нормальне, але відсотки дуже в кризу впали... раніше не помічала таких речей, як зникнення 10-20 грн, тепер буду слідкувати, а ту кредитку відмовляють закривати намертво...
     
  6. Відповідь: чорний список

    Не хвилюйтесь даремно.
    Не так давно я забирала усі свої депозитні вклади по кількох різних банках.
    Так от. З "Приватом" не було жодних проблем, на відміну від решти.

    В "Райффайзені" пробували відмовити через тимчасову відсутність прописки в паспорті. Коли ж я стала вимагати письмового пояснення від керівництва, швиденько все видали. До речі, це просто їхні "захцянки", на які вони не мають права.

    В "КредоБанку" сказали писати відповідну заяву і чекати тиждень. Хоч термін видачі вже давним давно пройшов.

    В "ФольксБанку" водили за носа кілька днів - не було грошей в касі. Ну да. Бідося страшна.

    В "УкрСибБанку" щось трапилося з базою даних по депозитах. Теж чекала кілька днів.
     
  7. Bonita

    Bonita Member

    Відповідь: чорний список

    В мене також був депозитний рахунок в кредо банку і ніяких проблем не виникало, коли знімала якісь кошти. Можливо у Вас так сталося, що пройшов термін видачі і вони автоматично продовжили договір на тих самих умовах, якщо Ви не з'явилися, і коли Ви захотіли зняти гроші це вже рахувалося, як дострокове припинення договору. Користувалася послугами різних банків і саме кредо мені найбільше сподобався в плані відношення до клієнтів.
     
  8. Donner

    Donner Member

    Відповідь: чорний список

    То капець! Приватбанк вже допустив витік приватної інформації про клієнтів, тепер виписки з рахунків - у відкритому доступі в неті
     
  9. Bogdanka

    Bogdanka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    таксі 1586
    адреси плутають
    дівчата не запам'ятовують куди ви машину викликаєте, якщо до 10 обіцяних хвилин приїхала машина, вважайте Вам повезло
    операціоністи - дівчата некомпетентні за останній час взагалі
    а бело колись цілком непоганим таксі міста, та й з нормальними тарифами, зіпсувалось як то часто з товаром чи послугами в Україні буває..

    також сьогодні мала честь і радість спілкуватись з сервісним центром побутової техніки Росімпекс, що на Шараневича, 28 з приводу питання обслуговування кухонного комбайну Bosch, котрому півроку з моменту його придбання нами. Так от - футбол класна гра,але коли вона не стосується обслуговування клієнтів... Ну і вважати тріщину, котра виникла в терці у момент натирання моркви механічним пошкодженням аксесуару, на яке звичайно ж :girl_devil: мабуть не рзповсюдиться гарантія... ну в кінці дня або завтра напишу свої враження... бо це друга поломка/пошкодження нашого комбайну, в випадку першої - гарантія не спрацювала, хоча цим я повірте займаюсь... пишу зараз на бош україну. Річ за 2500 з наком гривень не має мабуть працювати 6 місяців чи як?
     
  10. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    Відповідь: чорний список

    Сьогодні у відділенні Приватбанку була свідком аналогічної ситуації. жінки банкомат "з їв картку", вона підійшла до обслуговуючого персоналу, на що їх реакція була такою: "Наш банокмат влучив? Напевно у вас закінчився термін дії картки."На її відповідь, що ні, пішли пильно розглядати банкомат.
     
  11. levandivka

    levandivka З яйцями...

    Відповідь: чорний список

    Був нині в Дешевше.нет.
    Дурнуватий сервіс, байзель, недовезені замовлення.
    Не даремно на ЛФ нарід плювався.
    Більше не піду.

    Втішило, що поруч уздрів ІКЕЮ. Зайшов і відтанув від совдепіщини Дешевше.нет
     
  12. Mamusya

    Mamusya Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Взимку вистоялась з двома дітьми в них більше ніж півгодини , поки мені винесли моє замовлення . Всі шалено зайняті , носяться з великими коробками і периживають за якісь там штампи , а на відвідувачів - мінімум реакції. Чотири рази!!!! просила принести мені замовлення ....
     
  13. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Магазин "Beauty" на Словацького... і біля стелажу з продукцією, і біля каси реклама - при покупці шампуню і бальзаму такого-то у подарунок спрей для волосся... так як за ними і прийшла, не уточняла.. на касі - нема зараз спреїв... ну то як нема, зніми рекламку, привезуть - знов повісиш.. то 15 сек.
    але то таке, ну закінчились товарні запаси... пишу з метою повідомити власників на випадок якщо акційного товару вистачає, але він нагло присвоюється працівниками магазину чи щось того роду:)
     
  14. Відповідь: чорний список

    Дуууже поганий сервіс.
    Якось у п'ятницю зробила замовлення. Перетелефонували, сказали, що товар буде, найімовірніше, ще в неділю, а в понеділок можна буде забрати. Але попросили передзвонити їм. Про всяк випадок :). Я стояла посеред вулиці, записати номер телефону консультанта не могла. То він сказав, що вишле смс.
    Ну от і понеділок, смс ніякого нема. Їду туди. А там - кругло-квадратні очі "чого ви приперлися. приходьте завтра".
    Ух, зла я була. Захтіла почути менеджера. Передзвонив і каже "Ви самі винні, мали передзвонити" - "Так ж номер не дали" - "Ой то в нас нова дівчина працює, вона така дурепа (!!!!), нічого не знає" (ото хороший дружній колектив, ага). Ну врешті-решт з'єднали з "п'ятничним консультантом". Той божиться, що смс відправив. Я йому: "Нема!" Він: "Та я через сайт Київстару відправив". Занавєс.
     
  15. Bursukanja

    Bursukanja Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Дивно, я багато чого у них купувала (принтер, фотоапарат, веб-камеру, мобільний тел., електронну книжку) і мені подобалось і ставлення до клієнта, і обов’язковість (товар прибував вчасно, день у день, так як обіцяли). Єдине, я не їхала до них без гарантії, що товар у магазині 100% є, передзвонювала, запитувала. І жодних проколів...:confused:
     
  16. La esposa

    La esposa Moderator

    Відповідь: чорний список

    Ми в дешевше.нет фотоапарат брали. На другий день нам подзвонили і заявили: перепрошуємо, але ми вам мали дати фотоапарат "сірої" поставки/зборки, а випадково дали оригінальний :girl_crazy: то ви нам ще маєте доплатити 47 долярів за "бонус":girl_haha:
     
  17. marianast

    marianast Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    І ви доплатили? Я б сказала, що мая твая нє панімаєт і ніякої сірої зборки я не замовляла.
     
  18. La esposa

    La esposa Moderator

    Відповідь: чорний список

     
  19. Donner

    Donner Member

    Відповідь: чорний список

    Ательє НТОН на вул. Зеленій. Замовив там пошиття костюму. За все заплатив десь біля 2500 грн. Були примірки, ніби все ок. Прийшов забирати - задня шліца стирчить як хвіст, піджак висить як дзвін - зверху вузький, вниз розширюється. Кравчиня сі спереживала, бо йой, як то так, перший раз за кар'єру кутур'є. Пообіцяла виправити. Виправляє більше місяця, приходив міряти разів з 5 - нічого не міняється, вона завжди нові версії висуває - чому то так і шо треба зробити.
     
  20. Відповідь: чорний список

    Заношу у чорний список такси 15-50. Вчора ввечері викликаю, питаю ціну, виходить мінімалка 15 гривень, про що мені повідомляє оператор.За декілька хвилин сідаю в машину,на привітання шофер відповідає запитанням:"куди їдем?", кажу адресу, приїзжаєм,питаю ціну,відповідь "20 гривень" ,я "чому 20?, оператор казала мінімалка 15 гривень,",а ви би ще довше виходили, і світлофорів по дорозі скільки було!!!- і це криком, думаю не буду за 5 гривень псувати собі настрій, дістаю 100 гривень, даю водієві,в той час він причитає криком:"дєбільні оператори,хе--ю говорять,а потім хе--я виходить,і дає мені сдачу,я не дивлячись забираю гроші в гаманець,і кажу "передзвоню до вашого начальника обов"язково".Вихожу з машини і по дорозі додому, телефоную до оператора, на що кажуть "зачекайте водій поверне гроші",через вікно бачу, як водій успішно їде.Вдома дивлюсь в гаманець, а там замість 80 гривень, 70 гривень...Ще й обманув мене!!Дзвоню сьогодні до оператора , прошу номер керівництва, через 3 хвилини телефонує мужчина, представляється керівником, вибачається і каже ,що водія звільнено,хі-хі!!!, і мені повернуть 15 гривень на телефонний рахунок, чекаю вже годину, що робити далі?
     
Статус теми:
Закрита.