чорний список

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Гелена, 30 Вересень 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Asako

    Asako New Member

    Відповідь: чорний список

    А я от ненав'язливо хочу поскаржитись на магазин "Все для шиття та рукоділля", що знаходиться позаду пам'ятника Грушевському. В'яжу в шалених кількостях, весь інструмент і нитки закупляю лише в них. Так от, там у в'язальному выдділі 2-а продавця, одна дуже компетентна і приємна, а інша просто жах! "Все перед вами, я нічого не ховаю.... самі не знаєте, чого хочете". При тому, що інших покупців не спостерігається. Прохання щось показати виконується з токою напругою, що просто аж шкода стає людину. Направила свого бухгалтера до них за спицями, жіночка не в'яже, перший раз захотіла зв'язати донці светрика. Продали кругові спиці за найвищою планкою ціни. Ні собі, ні людям, коротше. Пробувала отоварюватись і інших магазинах, але не задовільняв асортимент, або як розкладено товар. Перейду мабуть на інтернет магазини. Кажуть власниця цього магазину є на посиденьках, то може якось виховає працівника. Бо кожен раз іду і молюсь, щоб не була зміна мого "улюбленого" продавця.
     
  2. Bonita

    Bonita Member

    Відповідь: чорний список

    Не рекомендую встановлювати інтернет від Фарлепу. На роботі проведений саме від них і постійно глючить, зависає, сторінки відкриває досить довго. Саме найбільше, що мене денервує може зависнути/пропасти то потрібно заходити в Центр управління мережею і доступом там є підпункт Зміна параметрів адаптера туди заходиш відключаєш і включаєш тоді нет з'являється. Напротязі дня таке трапляється досить часто. Ще й з рахунками проблема вічна, вони їх надсилають з запізненням, але відключати за так-звану несплату не забувають, ну і додзвонитися до консультантів проблематично. Зла я на них і відношу до чорного списку.
     
  3. Mazerati

    Mazerati Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Інтерне-магазин Горгани. Мають проблеми з оперативною доставкою. Прийшлось видзвонювати довго і нудно, щб замовлення привезли принаймі на наступний день після того як було домовлено. Зла на них :girl_devil:
     
  4. Alexx

    Alexx New Member

    Відповідь: чорний список

    Чиста правда! Я також хочу на неї поскаржитись. Постійно незадоволений вигляд, тке враження, що я прийшла до неї до дому і щось в неї вимагаю. Один раз прийшла купити нитки (з малим в слінгу), а вона таааак довго говорила по тел. і не звертала на нас ніякої уваги, аж поки малий не проснувся і не почав верещати, тоді вона з незадоволеним видом поклала слухавку. Але я вже нічого не хотіла там купувати, бо по- перше добрих 20 хв стояла чекала, а по-друге не могла заспокоїти малого. Розвернулась і пішла геть.
    А ще в них там такий запах ніби хтось здох..... Давно там не була і не тягне. Останній раз ще на початку зими. Вибір ниток в них хороший, але оте обслуговування.... відбиває охоту.
     
  5. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    салон "Токоя" на Любінській. навіть не за виконану роботу , а за відсутність поваги до клієнта, брудно якось в салоні і на робочих місяцях, нуль обладнання для педікюру - ні кімнати , ні крісла.

    загалом - ціна як всюди, комфорту нуль.
     
  6. Пундик

    Пундик Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    певно і я внесу свою крапилну... десь на початку весни прийшла туди за шерстю, порпосила показати мені всі відтінки голубого, то вона так нахабно мені сказала: ви що не бачите, все що на вітрині! А додуматися що я хочу подивитися з рук до неї видно не дійшло, потім весь час що я вибирала вона кидала якісь агресивні фрази. От якби дійсно взнати власника щоб добре оштрафував її, або ж поміняв продавця взагалі. Доречі охота туди ходити мені теж відпала .
     
  7. Agrafka

    Agrafka Member

    Відповідь: чорний список

    Як я Вас розумію. У мене теж була історія з їх продавцем. Попросила чоловіка зупинитись біля того магазину, щоб купити ниток для вишивання. Знала, що треба конкретно, тому це мені мало зайняти не більше 5 хв. В машині доця 5 місяців. Заходжу в магазин, а продавець в`яже. Прошу ниток, а вона поки не дов`язала ряд, навіть не встала мене обслуговувати. Все зайняло 20 хв. В результаті плачуча дитина, злий чоловік і зіпсований настрій.
     
  8. Ljolik

    Ljolik Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    От приєднаюсь до обурень. Вже зарікалась мати з ними справу, але ні, знову наступила на ті самі граблі. Вже друга доба пішла, гроші на картку не надійшли, в них вони "зависли", годують знову "завтраком". І від того он-лайн чату жодного результату, хоч якусь інформацію отримала як з ними відправник почав стосунки з"ясовувати. Фе :n::n::n:.
     
  9. gnoma

    gnoma Member

    Відповідь: чорний список

    Я минулого місяця на свою зарплату чекала 25 днів. То карточку переробили, то забули розблокувати, то забули гроші перевести, то забули авторизувати. В відділенні обіцяли дати гроші, але після 2 год. спроб сказали що зараз це неможливо. Майже пів фірми так само як і я залишились без грошей і керівництво ніяк то питання не могло вирішити.
     
  10. Materynka

    Materynka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
  11. Bonita

    Bonita Member

    Відповідь: чорний список

    Купила собі літні босоніжки в КК магазин "Фелліні", які себе позиціонують як італійське взуття. Взуття на зовнішній вигляд супер, акуратне, на нозі дивилося стильно і делікатно (незважаючи на мій 38-39), але якість :girl_impossible: залишає бажати кращого. Десь приблизно за 20 днів ношення (не кожен день) підошва практично розлізлася, каблуки (мінімальні) стерлися, а ремінці, як змовилися, на одній норі порвалися всі. В мене був шок, взуття дороге, продавці аж захльобувалися, так його хвалили і тут таке. Добре що зберегла чек і гарантію пішла повертати. На диво легко все це вийшло, прийняли без жодних відмов, зробили повернення грошей на карточку (прийшли через 2 дні) ще й вибачалися, мабуть я не перша їм повертаю. Можливо там і є якісне взуття, а мені просто не повезло, но більше я туди не піду, хоча за обслуговування і вирішення моєї проблеми їм можна віддати належне.
     
  12. Zvizda

    Zvizda Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    А я хочу віднести до чорного списку "Баварію-тур". Хамське відношення, що по телефону, що в живу. По телефону нічого казати не хотіли, казали "дивіться на сайті" і все ( то нічого що багато чого на сайті було незрозумілим). Вирішила я піти до них в офіс. Попала я до цьоці, яка надала мені консультацію аж за 1 хв. Фактично я все випитувала, склалося враження, що то я переконую її поїхати. Коли я спиталася про поїздку в серпні, то почула " а що я вам буду казати, якщо група можливо не набереться. Дзвоніть самі і питайтеся!"
    Одним словом, не варто туди ходити(
     
  13. Mazerati

    Mazerati Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    в мене були аналогічні два походи до них, підписуюсь під кожним словом. то жах.

    ---------- Додано в 15:14 ---------- Попередній допис був написаний в 15:08 ----------

    Хочу додати до чорного списку Цифролаб, сьогодні хотіла замовити в них розрук 150 фотографій, завантажила, ввела свою адерсу, а мені видає повідомлення "Для етой локации доставка отсутствует". А на сайті написано, що , якщо замовлення від 100 грн, то доставка безкоштовна. І невже Стрийська - то така далека локація?!!:girl_devil:
     
  14. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
  15. hrystusja

    hrystusja Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    А мені на Ликаківську безкоштовно привезли. Була ними досить задоволена.
    Лише при друці дуже обрізають фотографії. На деяких макушки позрізало досить суттєво.
     
  16. Vероніка

    Vероніка Never give up

    Відповідь: чорний список

     
  17. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Райффайзен банк Аваль. Хоча це може всі так з банкоматами чудять.
    Сьогодні знімала в супермаркеті гроші, і тут банкомат видає квитанцію - гроші не видано, картку вилучено. По-перше, обурило, з якого дива, нова фактично картка.. Але думаю - зате пощастило, що мені не завтра у відпустку. Але це ще не основне, що мені "пощастило" як я розумію.
    Дзвоню на гарячу лінію..
    А тут, як в анекдоті, (можете перевірити) - якщо хочете почути про нові послуги натисніть один. І тут я згадую найкращі епітети які знаю і послуги яких потребую.:) Перевірила, чи вистарчить на мобільному зарядного на такі забавки. І довелось сумки опускати і тицяти ці цифри. Потім правда ще дві цифри залишилось. І увага (!) я ж натисла - термінал забрав картку і після цього - дилинь-дилинь пару хвилин музика. Ну класно, думаю, в мене якраз дискотечний настрій - музику слухати, я зовсім не поспішаю втекти до грози. Виявляється з операторами навіть в таких випадках напряг. Дочекалась оператора, спокійно розповіла, що сталось.
    Відповідь - поїдьте на Матейка і заберіть згодом свою картку ми її вам заблокували. Кажу - у мене робота взагалі-то, на Матейка працюють у вихідні? Ні, звичайно, кажуть. А чому люди, яких ВАш термінал кинув не можуть забрати у зручний для себе час картку???
    Дякую Вам за такий сервіс, на моє щастя я не в іншому місті, а завтра не вихідні, я не потребую на лікарню зняти гроші або на інші важливі потреби і до Матейка я колись знайду час добратись. Хоча найвірогідніше - з півдня втраченим часом, і незадоволенням керівництва, бо зараз мега не до того.
    Але форумляни, врахуйте, всі ці загрози і не розраховуйте дуже в поїздках та у важливі хвилини на Райффайзен та його банкомати.
     
    Останнє редагування: 11 Липень 2011
  18. kati

    kati Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    минулого року їздили відпочивати через баварію. Нічого поганого про них не скажу. Обслуговувала нас дівчина Ірина-дуже приємна, все гарно порадлала і підказала

    ---------- Додано в 22:45 ---------- Попередній допис був написаний в 22:43 ----------

    бо там коли завантажили фото ви вибираєте рамка/без рамки...то от коли з рамкою то обрізають. Ви коли завантажили фото вам видно на яких фото обрізані частини, я в таких випадках відміняю галочку з рамкою

    ---------- Додано в 22:51 ---------- Попередній допис був написаний в 22:45 ----------

    Причин вилучення картки може бути багато...і закінчення строку діїї, невірно введений пін код( пісял енної спроби вилучає) ,могло світло прпасти на хвилинку і банкомат "перезавантажувався"...

    тому що інкасацію банкоматів проводять не щодень, а два/три рази на тиждень, відповідно за вашою одною карткою не будуть викликати інкасаторів ї їхати( ой як згадаю клієнтів з постійними претензіями ...жах)

    ---------- Додано в 22:51 ---------- Попередній допис був написаний в 22:51 ----------
     
  19. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Маю надію мені на Матейка такого ніхто не скаже в мій дорогоцінний робочий час в другому кінці міста з-за їх недолугої залізяки.:) Я читала договір, я слідкую за датою, напам"ять знаю, що спливає термін у 2012 році.

    І до чого тут Ваші проблеми з постійно незадоволеними клієнтами?
    Райффайзен не правий що екстренні випадки не обслуговує у вихідні. Мені це гроші, нерви, бензин, невирішені питання по роботі. Значить компанія має думати як вирішувати це питання. Наприклад, передавати у тій філії де мені зручніше. Я готова не завтра, але ВИБОРУ у мене немає. І це - неправильно!
    Я клієнт, а не кріпосна. І раджу всім клієнтам про це пам"ятати, щоб завтра відношення до нас змінилось.
     
    Останнє редагування: 11 Липень 2011
  20. DesperateHousewife

    DesperateHousewife Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
Статус теми:
Закрита.