чорний список

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Гелена, 30 Вересень 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. irushka

    irushka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Може хто порадить що робити в такій ситуації. Цієї зими ми купили новий фотоапарат в магазині побут.техніки вартістю 1500 грн., але за 3 місяці користування він "гавкнув", просто перестав фотографувати і нашої вини тут нема, бо не падав і Катя його до рук не брала. Віднесли його згідно гарантій в ремонт і от вже минуло 2 місяці, як його "ремонтують", а нам тільки говорять коли передзвонити і навіть приблизно не знають коли ми зможемо отримати назад свій фотоапарат. Що ми можемо зробити в даній ситуації, чи можемо вимагати повернути гроші чи отримати новий фотоапарат?
     
  2. Donner

    Donner Member

    Відповідь: чорний список

    По-перше, все слід робити офіційно. Якщо фотопарат на гарантії, напишіть заяву на ім'я директора магазину та сервісного центру з вимогою на період ремонту дати вам у користування аналогічний апарат, на це Ви маєте право по закону. Також вимагайте акт про здачу фотоапарату на гарантійний ремонт з вказанням його терміну. Якщо відмовлять, пишіть скаргу в комітет по захисту прав споживачів, але перед тим вимагайте, щоби вашу заяву зареєстрували у вхідних документах магазину та сервісу. В даній ситуації Ви маєте повне право відмовитися від покупки з поверненням Вам грошей. Зазвичай, такий тиск допомагає, адже всі торгаші знають, що дешевше повернути кошти, ніж мати справу з перевірками. А в сервісі можете пригрозити зверненням в міліцію, оскільки, якщо вони протерміновують ремонт, вважатиметься, що вони незаконно присвоїли вашу річ. До речі, Ви маєте право на пеню за затримку. Але, повторюся, все варто підкріпляти письмово, це реально діє.
     
  3. Raven

    Raven Мама малятка

    Відповідь: чорний список

     
  4. terezka

    terezka котяка-вишивака

    Відповідь: чорний список

    гарантійний ремонт повинен здійснюватись в терміни до 14 днів
    у інших випадках (коли ремонт здійснити в дані терміни не можливо) - покупця про це повідомляють письмово і він повинен поставити підпис, що згідний з подовженням терміну
     
  5. irushka

    irushka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Ми віднесли фотоапарат в сервісний центр, оскільки в гарантії вказано, що магазин до ремонту не має відношення, там видали акт,згідно з яким ремонт повинен був завершитись протягом 30 днів (вони в Київ це відправляють), але минуло вже більш як 60 днів з того моменту, чоловік звертався до них, то йому запропонували написати заяву на списання того фотоапарату, але за результат і терміни виконання знову ніхто нічого не говорить. Які мають бути наші наступні дії, щоб пришвидшити вже ту справу? Їхати таки в магазин, чи розбиратись з сервісним центром? Як має виглядати заява і може знаєте де можна щось прочитати про свої права в такому випадку?
     
  6. Donner

    Donner Member

    Відповідь: чорний список

    Уважно прочитайте Закон про захист прав споживачів http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12
    Ніякої заяви на списання фотоапарату не пишіть, це має робити продавець після вашого до нього звернення. Ви ж краще напишіть заяву з вимогою вказати конкретні терміни ремонту й дати Вам у користування на термін ремонту інший аналогічний фотоапарат і вимагайте офіційної відповіді. А взагалі, Вам пряма дорога в Управління у справах захисту прав споживачів у Львівській області
    79058 м. Львів, вул. Чорновола, 59
    E-mail: lvuzps@i.ua
    Тел./факс (032) 261-76-93

    Там пишете заяву про неякісне гарантійне обслуговування.

    І не правда, що продавець до цього ніякого відношення не має. В першу чергу треба вимагати в продавця віддати гроші чи поміняти товар. Це Ви вибираєте жертву, так каже закон:)

     
  7. Neytasa

    Neytasa Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Вибрались ми сьогодні на свято в Шевченківський гай.... до чорного списку відношу організацію:girl_sad: рекламували стільки часу! людей прийшло море, поперше припаркуватись не реально, їздили пів години, встали так далеко що ще пів години йшли до гаю...потім довго і нудно стояли в черзі за квитком...коли дійшли нарешті до самого дійства, там виявились ще довші черги.. до сцени взагалі не пролізти.. кожен атракціон виключно за рудики, які видають при купівлі морозива, за яким знов таки треба вистояти чергу і ще якось в тому натовпі його з,їсти... нанервувались і пішли...ледве виїхали, бо машин стало ще більше... от так побували ми на святі морозива, доречі саме морозиво купили вже по дорозі додому в магазині, бо діти вже настроїлись :khomyak: все таки коли організовуеться такі мироприемства, мае це все бути продумане, а не просто порекламували і назбирали купу людей а що далі робити не подумали... Але я на такі свята більше не піду :sad:
     
    Останнє редагування: 15 Травень 2011
  8. Яруська

    Яруська Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Добре що я сьогодні не повелась:girl_crazy:
    Була сестра з малим, те ж саме казали, тільки гірше... А морозиво що в магазині коштує 2 грн., там продавали по 4. Повний провал...
     
  9. solomka

    solomka Active Member

    Відповідь: чорний список

    Ми теж планували піти з дітьми туди. Добре, що погода трошки зіпсувалась і ми не пішли. Судячи з дописів зіпсували б собі настрій.
     
  10. aknelitta

    aknelitta New Member

    Відповідь: чорний список

    В черговий раз переконуюсь, що у нас в країні на таки заходи не варто йти, собливо з дітьми.... одне розчарування.. Краще в такі дні виїхати на природу за місто (якщо дозволяє погода), що ми і робили.
     
  11. Лія

    Лія Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Може оффтоп, але хочу внести в чорний список "Галерею 11" на площі Ринок, разом з власницею пані Оксаною. Незважаючи на 100 -відсоткову накрутку на вироби , отримати гроші за свої роботи , що продались в галереї дуже проблематично. Можливо рукодільницям стане в пригоді.
     
  12. irushka

    irushka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Я далі про своє.... Епопея з фотоапаратом триває: в суботу були в тому магазині, написали заяву, поки писала, то всі ходили завертали очима і дивились як на ідіотку, казали, що роблю проблеми собі і їм. Заяву прийняли,але письмову відповідь, казали, дати не можуть, бо то мають робити їхні юристи, а вони розглядатимуть заяву протягом тижня. Обіцяли вияснити все з сервісним центром і цього тижня мені подзвонити, а підмінний фонд видати не можуть, доки не отримають від сервісного центру підтвердження, що випадок гарантійний (тобто,що то не ми самі його зламали і тепер вимагаємо інший). На моє питання чому до цього часу це не зроблено,відповідають,щоб ми не переживали, все цього тижня з`ясують. Коротше, чекаємо ще до кінця того тижня, якщо нічого - то йдемо в захист прав споживачів.
     
  13. Yoda

    Yoda New Member

    До чорного списку в мене попав салон Летуаль, що на Франка. В суботу була записана на певну годину на педикюр, але мені подзвонили і сказали, що треба прийти на півгодини пізніше, так як їх клієнтка запізнилась і тому час зсовується на півгодини. Я погодилась, хоч з часом було Все розписано, але і педикюр треба було зробити терміново. В зазначений час я була в них, так як прийшла раніше, то чекала домовленоі години, але і тоді мене не прийняли, бо попередня клієнтка вирішила зробити собі ще щось додатково і та процедура зайняла б ще мінімум 30 хвилин. То мені повідомили коли я запитала чи вже можна проходити до майстра.
     
  14. Ніколь

    Ніколь Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    поки ще не забулось і я не відійшла, і під впливом вражень....
    відтепер в моєму чорному списку інтерьєр-салон Стардизайн, а особливо монтажники з цієї фірми. Ну два хамла - по іншому не скажеш, прийшли вставляти двері в бетонний будинок, а в них всі сверла по цеглі, або тупі, або немає...
    Все що вони робили - це робилось аби зробити і поскорше звалити, пильнувати їх приходилось на кожному кроці, і тикати пальцем щоб переробляіли, дивились уважніше. Любі зауваження - і відповідь це не наші обовьязки, ми не будем це робити, це нас не стосується.... такого насратєльского відношення за такі гроші я давно не бачила. В мене періодично було бажання їх чимось сильно вдарити.
    В результаті двері стоять, все як треба, але то лише завдяки тому що то все вчасно помічалось, і буквально під примусом вони це все переробляли. Отже як хтось там надумає замовляти двері - якщо маєте багато вільного часу і сталеві нерви - з цим можна звьязуватись, в інакшому випадку не раджу.

    І я не думаю що вони лише зі мною так розмовляли, то напевно в них стиль роботи такий, і мені дуже дивно чому вони досі працюють, чому їх в шию не виженуть, бо вони ж псують всі приємні враження від співпраці з цією фірмою.
     
  15. irushka

    irushka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Ну що ж, в п`ятницю ми отримали новий фотоапарат, попередній не піддається ремонту. Все вирішилось спокійно і ввічливо, тож викреслюю зі свого чорного списку магазин ФоксМарт на Зеленій. В тому списку залишається тільки їхній сервісний центр.
    Дякую всім за корисні поради.
     
  16. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Супермаркет АРСЕН! Бо нелюди.
    З"їли сьогодні шашлик звідти, вже замаринований, останній шмат я відчула, що недобрий - викинула. А от колєжанка не розпізнала, бо дуже солене і перчене все було.
    Отруєння в неї жахливе! Молюсь, щоб допомогли пігулки!
    Друзі не купуйте там шашлики! Хоча я тепер до них взагалі не зайду. Труїти так нагло! Заперчили вони...

    Для тих хто цікавився, ціна була щось 49 грн/кг. Хоча можу помилятися. Знаю хіба точно, що табличок зі словами "акція" при ньому не було.
     
    Останнє редагування: 23 Травень 2011
  17. altari

    altari New Member

    Відповідь: чорний список

    Я хочу занести сюди Метро (що на Городоцькій).В п"ятницю купила чоловіку сорочку.Вдома розпакувала і виявила,що вона спереду вигорівша.:girl_devil:
     
  18. Allure

    Allure New Member

    Відповідь: чорний список

    Обережно, BROCARD! Купила чоловікові в нашому BROCARDі парфуми Calvin Klein "MAN", якими він останньо користувався-був дуже класний, а основне стійкий запах (куплені закордоном) - так от в нас не тільки зовсім не той запах, а його ще чути тільки при "збрискуванні", тобто майже моментально вивітрюється. І от недавно бачила по тв, що в Одесі (де отоварюється пів країни) виявили на млн. гривень підробок дорогих парфумів. 700 грн. просто викинуто на вітер:girl_cray:
     
  19. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    До найчорнішого списку заношу компанію Київстар. Знімаються гроші за інтернет, при тому, що інтернет вже давно оплачений і мали б зніматися лише мегабайти.Подзвонила до оператора щоб вияснити в чому справа, бо то вже втретє таке за цей місяць, загалом зняли 71 гривню - то мене переконували, що я міняю налаштування на телефоні (ніколи цього не роблю), в них це зафіксовано і гроші знято правомірно.Цікаво, що після закінчення всіх коштів на рахунку я без зміни налаштувань можу користуватися інтернетом безкоштовно. І знову дзвінок до оператора- і знову в них зафіксовано, що я змінила налаштування, тому тепер знімаються лише мегабайти.
    Коротше всі абоненти в них телепні- доказати щось нереально, бо в них "зафіксовано" протилежне. Можна написати заяву. Вирішення проблеми виглядає так- за 5 календарних днів отримуєш листа, з надрукованими зафіксованими Київстаром змінами налаштувань в твоєму телефоні, згідно цього знято й кошти. Будь ти хоч тричі правий, всеодно нічого не докажеш.
     
  20. irushka

    irushka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Ги-ги, не минуло й двох тижнів, як новий фотоапарат заглючив точнісінько так само як попередній. А я тільки щойно додумалась почитати в інтернеті відгуки на модель того фотоапарату і виявилось, що ця проблема стається з кожним другим Fujifilm Finepix S1700. Їдемо сьогодні в магазин і знов все спочатку...
     
Статус теми:
Закрита.