чорний список

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Гелена, 30 Вересень 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Montreal-ka

    Montreal-ka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    це просто жах, а не інтернет від піплнет. і ми позбулися того. тепер маємо від Київстар 3Гб, вдень працює добре, під вечір не дуже (але хочеться безлімітного від ОГО, так його всі хвалять..та не маємо телеф.лінії)
     
  2. Vittoriya

    Vittoriya Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    так зараз є якийсь безпровідний ОГО. ніхто його не має?як він?
     
  3. Nery

    Nery Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
  4. sirudenka

    sirudenka Member

    Відповідь: чорний список

    Ми теж вже скоро рік як на білайні, фін питань ніяких не виникало, правда цього місяця було попередження, що тепер вони працюють по передоплаті(на початок місяця на рахунку має бути всі 99 грн).Задоволені!

    ---------- Додано в 14:55 ---------- Попередній допис був написаний в 14:52 ----------

    А гаряча лінія їхня бажає кращого, я про час очікування%(
     
  5. Кольорова

    Кольорова Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Магазин Тіп-Топ. Купила малій там мештики ("Королева красоты") - верх - замінник, середина - шкіра. Купила для школи - вони мають перевзуватися в приміщенні. Мала походила 1,5 тижні, мештики почали зверху облущуватися, в двох місцях обдерлися - причому, як виявилося, верх взуття покритий тоненькою плівочкою, яка, очевидно, від найменшого тертя здирається.... Ще й підошва з носочка почала облуплюватися. Пішла в цей Тіп-Топ, щоб мені поміняли на якісніші з доплатою. Бо якщо сталося таке за два тижні ношення у приміщенні, то що з взуттям буде на вулиці? Взяла з собою мешти малої, у яких вона ходила рік і які мають ідеальний вигляд,щоб показати, що дитина дуже акуратно носить взуття. В магазині на мене налетіли всі продавці і, звісно, винною виявилася дитина...В цей магазин я більше ні ногою...
     
  6. Натуля

    Натуля Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
  7. belik

    belik New Member

    Відповідь: чорний список

    в нас є. Десь на протязі 3-4 днів, так глючить просто жах. То нет повністю вирубається, то до вечора взагалі нема.
    Єдиний + це класна швидкість
     
  8. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Відповідь: чорний список

    Хочу занести в чорний список "Нову лінію" та подорозі ще й "Практікер"!!! На вихідних шукали килимок в коридор на гумовій основі, щоб по плитці не їздив максимально великої площі. У "Новій лінії " такий коштував 650 грн, в "Практікері в районі 260-350 грн, в "Епіцентрі" купили за 125 грн. За що ж "Нова лінія" такі ціни гонить?!!!
     
  9. Golgy

    Golgy Member

    Відповідь: чорний список

    а що то ціна за один і той ж товар?
     
  10. Orman

    Orman Модератор-бомба

    Відповідь: чорний список

    мене такі дописи дивують. Чому заносити в чорний список магазин ціни в кому вам не підходять?
    Нахамили, обдурили,, не дотримуються правил - тоді зозуміло, а так - не подобається - шукаємо інший.

    та власне яка різниця? Магазин має право ставити власну націнку.
     
  11. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Відповідь: чорний список

    Так, ціна на килимок того ж розміру та якості (на рахунок фірми-виробника сказати не можу, але чисто візуально - повністю однакові).

    Мені здається коли ціна відрізняється більше ніж в 4 рази - це хамство, це тебе вважають за йолопа! Хіба ні?!!! "Нова лінія" - це не кіоск біля будинку, це велика мережа, яка позиціонує себе як доступна для кожного. І тут такі накрутки!!! Просто не кожен обійде декілька магазинів та порівняє ціни, тому мені здалось, що моя інформація буде корисною і людина задумається чи варто там купувати, чи все-таки ще десь подивитись.
     
  12. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    а виробник той самий? чи ви на око оцінили килимок?
     
  13. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: чорний список

    то раз

    і склад (той, що на бірочці) - то два.
    Бо оцінка-
    то дуже серйозно.
     
  14. MUCHACHA

    MUCHACHA Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Я більш ніж впевнена, що така різниця пов"язана з якістю і відповідно фірмою-виробником. Це те саме, що купувати парфум оригінал і в такій же баночці, зі схожим ароматом та маркіровкою парфум-підробку....Відповідно і цінова крива змінюється...
    Знайома з цінами Епіцентр/Практікер/Нова лінія, на час будівництва та ремонту, то були мої "щоденні" магазини по закупівлі - такої різниці цін жодного разу не спостерігала (ще раз, за умови відповідності фірми виробника/складу/ і тд.)
     
  15. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    бо який би був зміст?
    Нова лінія чи Епеіцентр - прямі конкуренти. цінова політика відслідковується чітко.
    різниці - в сотянях грн. не допускаються.

    так що ваш допис, Rodionochka , троха не в тему.
     
  16. Відповідь: чорний список

    Арсен на Зеленій (як завжди:girl_devil:)
    Купую сосиски для дитини (вартість 54 гр за кг) . Запитую у продавця чи свіжі (ще й пояснюю для дитини беру). Та вівця каже так-так свіжі, зранку отримали. Розрахувалася принесла додому. Я їх не їла, малеча теж щось не хотіла, казала зранку перед садочком зїм (Слава Богу, що не їла) Чоловік вже ввечері куснув та й каже щось з ними не то. Я понюхала, а вони смердять ТАКИМ ге.
    На другий день прийшла зранку висварилася з адміністратором, написала в книгу скарг. Адміністратор завірила, що це непорозуміння і вся неякісна продукція в них вилучається(ага..вилучається) А толку з моїх сварок нуль, їм просто пофіг. Не я така перша, а чи остання?
    В мене дитина через ТАКИХ день свого народження та тиждень часу в лікарні під крапельницями провела - харчове отруєння.
     
  17. Arapeta

    Arapeta Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Росімпекс - центр сервісного обслуговування Бош. Майстер п.Степан - хамло рідкісне. Відмовляється від своїх слів, бреше, робить з тебе "дурну"+ постійна впевненість, що клієнт - ахверист, який хоче на дурняк починити під час гарантії машинку.
    Здала Сушарну машину Бош. Скрегіт був на всю квартиру. Я бігом виключила. Ще раз включила, щоб переконатися, що точно скрепить, таки скрепіло. По документам до кінця гарантії лишалося пару днів і я бігом завезла в сервіс (на своєму і маминому горбі, чоловік був у відрядженні), вантажне таксі в одну сторону (Привокзальна) 180 грн. Знайшли болт (спочатку сказав камінчик), каже войлок трохи протертий (я думаю, той болт його і пошкодив), треба новий замовити і чекати 3 тижні. Я погодилась. Чоловік приїхав, знову поїхав. Я дзвоню через місяць (окрема розмова, що дозвонитися до них проблемно, не беруть трубку), войлок не поміняний! Бо майстер вирішив, що не треба! Так ніби він сам мав платити. Войлок відповідає за термоізоляцію, не мені йому казати на скільки то важливо для сушарки, за стандартами Бош будь-яке щонайменше пошкодження войлока вимагає його заміни і саме бошівського. І коли в мене була можливість забрати, я тупо чекала войлока. Майстер його виявляється і не замовляв! А подзвонити вони, звичайно не могли. Доставки у них категорично нема. Це я мала платити за таксі вантажне 300 грн і певно вантажникам (яких треба знайти і чекати з машиною), або на своєму горбу і привезти не починену до кінця сушарку. Після скандалу по телефону (відкрите хамство, спроби брехні типу "Ну то я кажу, що войлок поміняний!"зі смішком)і вимоги поговорити з директором, мені знайшли машину і привезли сушарку. У розмові Степан відмовлявся від своїх слів. Усіляко натякав, що я аферистка (сама підкинула болт, але це НЕ ПРАВДА! Невже я мусила сісти, дочекатися кінця гарантії і тоді везти?), у тому, що болт не з машинки і що його не треба було кудись пригвинтити, я досі не впевнена. Вивів мене і мого чоловіка. Чоловік написав на квитанції свої претензії і пообіцяв зв`язатися з Київським і Німецьким сервісом Бош. Бо дорога техніка означає хороший відповідний сервіс, а з нашим українським сервісом треба щось робити. Машинку привезли з деякими, хай невеличкими, але пошкодженнями (царапини, тріщинки), але на це вияснення вже не було сил.
    Хочу попередити у розмові з цим сервісом чітко узгоджувати свої дії, дзвонити і цікавитися періодично, все записувати і інформувати їх про це. Перед завезенням сфотографувати стан техніки з усіх боків. Бо зроблять дурними і нічого не докажете.
     
  18. Галюсік

    Галюсік Well-Known Member

    Відповідь: чорний список


    Я уже заріклась не купувати сардельки (а сосиски тим більше) фірми Барком (в магазинах "Родинна ковбаска"). Раніше купувала по цінах в зростаючому порядку, коли дійшла до найдорожчих - вирішила не купувати взагалі. Бо що дешевші, що дорожчі - однаково каша, м'ясом і не пахне, тут сардельку в роті можна між зубами пропустити. Якесь як холодець, розлазиться. Чи то може лише мені таке попадалось?
     
  19. Відповідь: чорний список

     
  20. bilo4ka

    bilo4ka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список


    Доречі сьогодні чула по радіо оголошення. Акція! Докторська ковбаса по 14грн. Можу уявити яка там ковбаса, і яке в ній м*ясо, там, мабуть, біля тої ковбаси навіть кіт не валявся чи хомяк :khomyak:

    ---------- Додано в 14:23 ---------- Попередній допис був написаний в 14:21 ----------

    З гіршого вибирати краще ;) і якщо купувати, наприклад, яблука, то можна купити на базарі в бабки, ніж воскові в супермаркеті ;) Право вибору все-таки маєм)
     
Статус теми:
Закрита.