чорний список

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Гелена, 30 Вересень 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Vероніка

    Vероніка Never give up

    Відповідь: чорний список

    Приєднуюсь до незадоволених "Рукавичкою" на Золотій. Купляла акційні Дискрит, в подарунок до 2 безкоштовно додавалась 3 пачка. На ціннику 16 грн., на касі пробили 25. Ще й касирка причепилась : " А що вам не подобається ??? "
    Дуже цікава акція - взрозріб купляти дешевше. :dntknw:
     
  2. Tanita

    Tanita New Member

    Відповідь: чорний список

    А тепер продовження історії!!!
    Отже, надіславши лист, ми отримали відповідь того самого дня. У ній було зазначено, що вони лист отримали і передадуть його відповідальній за це особі. Через декілька днів нам зателефонував представник Метро по західній Україні і повідомив, що хотів би з нами зустрітися. Пан з Німечинни виявився молодим привітним чоловіком. Уважно нас вислухав, вибачився за неправильну поведінку працівників Метро і повідомив, що, звичайно, будуть вжиті відповідні міри до них. От і все. :girl_claping:
    А тепер мої власні висновки.
    Нам, звичайно, приємно, що це питання отримало таке вирішення, але не думаю, що воно таке важливо, щоб витрачати на це стільки часу нашого і вищого керівництва торгової мережі. Все це говорить лише про культуру та навички менеджерів нижчого рівня, оскільки такі питання повинні вирішуватись на місцях і без зайвого галасу. :girl_wink:
     
  3. Seppy

    Seppy Active Member

    Відповідь: чорний список

    Я так розумію, що зайвого галасу й не було, а на нижчих щаблях керівництва Метро нічого не змінилося. Вчора там була і мало того, що охорона хотіла передивитися всі пакунки, так вони ще й вимагали відкрити мою сумочку. От я виговорилась :tanksmile: менеджеру зміни!
     
  4. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: чорний список

    я вважаю, що важливо
    і воно має/матиме наслідки
    а то всі проходять мовчки, і маємо плоди - таку поведінку в обслуговуючого персоналу
    можливо штрафнуть кілька раз-вже буде думати, як говорити з клієнтами
     
  5. allusya

    allusya Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Просто треба частіше звертати на таке увагу і писати скарги. Там і так небагато зараз клієнтів, все-таки конкуренція. Я вже писала як приклад ситуацію з мамою, вона свого добилась, але це тривало не один день, а кілька місяців, зате зараз з сторони працівників Метро любов і повага ( навряд чи щиро, але ніхто не хамить і т.д.), навіть особисто зі святами вітають :girl_haha:
     
  6. efirka

    efirka New Member

    Відповідь: чорний список

    а що, він у Ваших речах хотів ритися? чи у візочку?
     
  7. Відповідь: чорний список

    Сьогодні, чекаючи на примірку в ательє,зайшла перекусити в піцерію "ДЕЛІКАТУ",що на вулиці В.Великого,взяла салатік і млинець,знямала салатік,дійшла черга до млинця,у якого просто не було смаку!Дай,думаю,встану,куплю до нього який небудь соус,підхожу до стійки,дівчата кажуть немає ніякого!!!Вертаюсь до свого місця,і по дорозі бачу офіціантка млинець і прибори проносить повз мене,дохожу сідаю стіл пустий!!!Виявилось-СЕРВІС! Прибирають моментом!Не шкода -бо несмачно,тому і промовчала.
     
  8. maxaver

    maxaver New Member

    Відповідь: чорний список

    А я якось з коліжанкою вирішила зайти в (непримітну раніше) піцерію, що біля пам"ятника Федорову, то нас там "пригостили" прокислим борщем...
     
  9. Tanita

    Tanita New Member

    Відповідь: чорний список

    А чиї речі у візку? Якщо я їх оплатила, то, відповідно, вони стають моїми особистими речами.
     
  10. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Гуцульський двір. Дуже люблю цей заклад через смачну кухню і гарну територію. Але обслуговування - таке враження що там працюють небожителі, а ви без запрошення прийшли до них до хати.
    Їм настільки важко щось зробити, почути чи просто допомогти. А як вже щось і роблять то з видом, що Вам зробили веееличезну послугу. Як зайшли, то з порогу гавкнули що все зайнято, коли почули що ми замовили стіл, то дозволили зайти. Попросила підігріти сік для дитини, то вони довго виясняли навіщо мені це, на вулиці вони не облсуговують бо холодно, якщо вийдеш (ми були з дітьми, які ходили дивитись на ведмедя) то все потрібно принести назад.
    Ну не розумію я психології такого обслуговування - я ж до вас прийшла, щоб залишити у вас певну суму. А після таких враженнь, мені точно не захочеться давати не те що чайові, але навіть ще раз прийти в такий заклад. І від того втрачають всі - і власники, і ті хто там працює.
     
  11. kvVItKA

    kvVItKA Позитив року 2013

    Відповідь: чорний список


    Фешн.ніколи не любила той заклад (хоч кухня файна, але атмосфера-не моє), вчора добрячих 15 хв посиділи на літньому майданчику, а потім почули, що на вулиці вони вже замовлення не приймають, і то впадло було принести три кави??? :girl_devil: пішли звідти геть
     
  12. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    Відповідь: чорний список

    давненько я в Метро не заїжджала(вже більше року), переважно відтоді як Кінг Гросс відкрили, і бачу що недарма!!! Я від такої зухвалості, як ви описали, просто в шоці! Вони й так багато клієнтів втратили, ще й так поводять себе...Тішуся що в Ашані такого й близько нема, там взагалі працівники якісь зовсім непомітні, ніде не видно тої "грізної охорони", я там і міняла деякі речі(розмір був не той), і ніякого хамства наразі там не видно! Сподіваюсь що вони не зіпсуються і далі будуть допомагати нам відчувати щодо Європи вже близькоооо!:girl_tender:
     
    Останнє редагування: 4 Жовтень 2010
  13. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
  14. Provizor

    Provizor Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Шокував сьогодні охоронець в ПЛАТО. Зайшли в магазин, Марк спить у візочку і звісно ми спокійно йдемо з ним по залах, дивимось з чоловіком взуття. Тут охоронець видає:
    "Залиште візок біля проходу в ніші, бо він заважає людям ходити..."
    В мене не було слів, ніби у візку не дитина, а продукти. Рагулізм не викорінюється, від таких сервісів пропадає бажання купувати.
     
    Останнє редагування: 6 Жовтень 2010
  15. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Ага, а з охоронця взяти розписку, щоб дитину посторожив.
    Я в такому випадку кажу що треба було на дверях табличку повішати - з дітьвми вхід заборонено, як з собаками чи з морозивом.
    Ну нервують мене такі люди, ну в них що дітей небуло????
     
  16. Tutuka

    Tutuka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Один час в Метро спрацьовували треба чи не треба. Ми тоді якраз чоловікові на день народження затарились, так було неприємно...
    Недавно мою маму намахлювали у Рукавичці на Золотій. Вона набрала цукру, а вже на касі зауважила, що Настя підкинула їй ще пачку фасованого, хотіла залишити на касі, а касирка розверещалася, що так не можна, а потім взагалі на цілий кілограм обважила (там важать на касі)! Я хотіла піти з тим цукром на розборки, але побачила, що касирка навіть не причепила на пакет наклейку з вагою і ціною, тільки вибила чек. Спробуй тепер доведи, що там насправді було не 3 кг цукру, а 2. :sad:
     
  17. veronka

    veronka зла друзя

    Відповідь: чорний список

    взагалі жахливий магазин - продукти часто-густо там зіпсовані, от позавчора чоловік там оселедець купував, мама дАрАгая, він ТААААААААААК тхнув!!!!!!!!!!!
     
  18. Natalya

    Natalya Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Не Львів, але дістало, тому напишу. Приват24 - .... (цензурних слів нема). Не можу перевести гроші на картку. І вже місяць вони з цим нічого не роблять, ще й спілкуються іноземною мовою. :girl_cray:
     
  19. bilo4ka

    bilo4ka Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    Ви мабуть, приват-24 користуэтеся для фізичних осіб, а я для юридичних. То в кінці місця взаглі нічого проплатити не могла. А як звонила жалітися в Приватбанк, то сказали, що той приват-24 трохи не досконалий, в ньому вічно збої якісь, люди жаліються і пропонували підключити щось інше.
     
  20. Yoda

    Yoda New Member

    Відповідь: чорний список

    Підтримую. Вчора неправильно мені розказували як збільшити ліміт на картку (сама знайшла і зробила), а ще раніше при запиті терміну дії картки вказали невірну дату. Щодо мови - вчора лише 1 оператор з 5 спілкувався українською.
     
Статус теми:
Закрита.