чорний список

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Гелена, 30 Вересень 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. AdFeja

    AdFeja Навіжена фея

    Відповідь: чорний список

    так батарейки до пульта мають іти в комплекті
     
  2. Raven

    Raven Мама малятка

    Відповідь: чорний список

    в більшості моделей
     
  3. NadVoye

    NadVoye Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

     
  4. casablanka

    casablanka Щаслива особистість

    Відповідь: чорний список

    Сміх та й годі. Невже такий великий супермаркет не може собі дозволити виділити тих пару батарейок для тестування техніки??? Дивно і мало б бути стидно для такого великого магазину заробляти на батарейках втюхуючи їх для покупців.
     
  5. olitsisa

    olitsisa New Member

    Відповідь: чорний список

    На рахунок *ваше таксі* також не користуюсь по тій самій причині що наводила більшість. *Оптимальне* майже завжди влаштовувало, крім останнього разу, але це людський фактор, а не загальна робота служби. Викликали машину, водій підїхав вчасно, навіть раніше ніж зазначено в смс. Подзвонив і якось так попанібратськи каже- Зустрічайте мене, буду за 2 хвилини. Звісно я зібрала хліб, сіль , рушник і пішла зустрічати)))) Їхали через В.Великого в Кінг Кросс. Отже вечір всюди пробки, перше що трохи здивувала що водій вирішив не їхати в певне місце де можна розвернутись, а повернув на пішоходному переході і заїхав на тротуар , там розвернувся і зїхав вже на дорогу , на ту смугу яка йому була потрібна. Далі поїхав о якійсь темній дорозі, я в тому районі не орієнтуюсь , без асфальтного покриття. Об*їжджаючі ями якось дуже страшно занесло машину і чоловік зробив йому зауваження, на що почув 1. А що, там яма я зараз заїду і не виїду. Те що є дороги з освітленням також не аргумент , що нам краще довше , але живими: 2. Всюди пробки , а простій йому ніхто не оплатить . Так зміни роботу , що тут ще сказати.
     
  6. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    Відповідь: чорний список

    а мене дуже дратує ота нова фішка в магазинах побутової техніки - продовжувати за гроші гарантію:girl_mad: ітак вже поскорочували термін гарантії на мінімум, але таке враження що скоро заберуть і ту нещасну гарантію на рік-два, і зроблять всю гарантію платною - мол, не хочеш щоб за три дні телевізор перестав показувати - плати гроші! та ще й які!
     
  7. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Гарантія від виробника і "гарантія" від магазину-це велика різниця.
    При купівлі техніки вимагайте лише заповнений гаратійний талон і чек. Все решта, що вам пропонують непотріб. До цих платних договорів виробники не мають відношення. І, якщо клієнт добровільно підписує такий документ, то це вигідно лише магазину. А не клієнту, чи виробнику.
     
  8. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    Відповідь: чорний список

    ми останнім часом трохи купували, то жодного разу не скористались тою т.зв. гарантією - бо, як на мене, то просто розвод.
    ну але то їх право - кожен заробляє як може, обурює інше - як вперто і нагло вони ту свою гарантію тулять(якийсь психологічний тренінг проходили, чи що...?)
    просто колись гарантію було на все 2-3 роки, а тепер пів року-рік.
    цікаво чи то виробники поскорочували так термін гарантії чи саме магазини?
     
  9. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Який саме виробник дає гарантію пів року? Менше року не зустрічала.
    Магазин не може сам скорочувати гарантію від виробника.
     
  10. Vероніка

    Vероніка Never give up

    Відповідь: чорний список

    У хороших виробників гарантії на 2-3 роки так і залишились. Будьте обережні - піврічні зазвичай видають на неоригінальний товар або з браком.
     
  11. Туфелька

    Туфелька Well-Known Member

    Відповідь: чорний список

    я вроді зустрічала таку гарантію в інтернет магазинах на мобільні телефони- китайські копії, але стверджувати не буду, бо сама такі телефони не купувала, а про гарантію 6 міс. крайом ока помітила,то звернула увагу що то за гарантія така на Самсунг Галаксі, а то виявляється того що виробник Китай.
     
  12. Holly

    Holly Moderator

    Відповідь: чорний список

    Не те що скоротити, а взагалі сказати що гарантії від виробника нема)))) майже рік тому купляла чоловіку телефон у фокстроті. То сказали що гарантії від виробника нема, і треба купити їхню. Без тої їхньої вони телефон продати не можуть. Я розвертаюсь і хочу йти, продавець баче що я не куплю тієї гарантії і каже добре, я вам зроблю без гарантії нашої. Але гарантії від виробника не дав. Телефон не дорогий, тож плюнули на ту гарантію. А от на другий день я собі купляла точно такий в ельдорадо, то дали гарантію на рік, і були дуже здивовані, коли я їм розказала історію з фокстротом
     
  13. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Відповідь: чорний список

    А ще страшенно нервують оті платні пакети у магазинах техніки!!! Мені не шкода тієї гривні, але коли у тебе купують на тисячу, то пакетик можна й подарувати! Ну жлобство - просто плакати хочеться!
     
  14. AdFeja

    AdFeja Навіжена фея

    Відповідь: чорний список

     
  15. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: чорний список

    Спробую пояснити: варіантів є декілька, чому вам не дали гарантію від виробника.
    Скоріш за все, якщо ситуація була давніше, то, можливо, гарантії від виробника вже і не було. Колись (зараз ситуація інша), якщо телефон (наприклад) довго лежав на складі, приблизно 2 роки, то по виробнику на нього гарантія вже закінчилась і навіть, якщо би ви звернулись в СЦ, то по гарантії вам би його не відремонтували. В такому випадку варто брати гарантійний талон від магазину, тоді, у випадку поломки, ви несете його лише в магазин і вони зобов"язані його відремонтувати за власний кошт. Мова йде саме про гарантійний талон, а не про платний договір на сервісне обслуговування.
    Тепер гарантійний термін на товар починає спливати з дня продажу.
    Розумію, що пересічній людині важко в тому розібратися. Тому важливо пам"ятати лише те, що до товару треба взяти правильно заповнений гарантійний талон і чек. І тримати всю комплектацію.
    Часто приходять клієнти в СЦ з гарантійним талоном магазину і вимагають гарантійного обслуговування. Не розуміючи, що їм дали за гарантію.
    Також неправильно заповнений гарантійний талон може бути причиною відмови безкоштовного ремонту в сервісному центрі ( не по вимогах СЦ), а виробника. Наприклад, пропущена одна цифра в серійному номері товару.
    Ну і при заміні товару, в основному, вимагають повну комплектацію. :girl_curtsey:
     
  16. Holly

    Holly Moderator

    Відповідь: чорний список

    а ще згадала, в мене арсен в чорному списку. Багато товарів протермінованих, а днями бачила каву Якобс, та що по 200г в пресованому упакуванні, не була герметично закрита. Пачок 20 а то і більше. Кава була акційна ніби то, хоч ціна була така сама як в сільпо
     
  17. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: чорний список

     
  18. Soleil

    Soleil New Member

    Відповідь: чорний список

     
  19. casablanka

    casablanka Щаслива особистість

    Відповідь: чорний список

    Якщо чесно я взагалі не розумію як люди купують техніку в таких магазинах. Ми живемо в час вільного доступу до інтернету де можна знайти такий самий товар в рази дешевше. І умови щодо гарантії нічим не гірші і не обмежені.
    Реальний приклад мого пилососу куплений пару років тому за 1500 грн, де у фокстроті він і досі біля 3000 грн. І це не єдиний приклад. Навіть я своїм батькам вже змогла пояснити і доказати, що такі магазини як фокстрот та інші, навіть з акційним товаром не є дешевшими ніж купуючи товар без акції через інтернет наприклад.
     
  20. La esposa

    La esposa Moderator

    Відповідь: чорний список

    Зовсім недавно ми купили мікрохвильовку в фокстроті на 50 грн дешевше, ніж у більшості інет-магазинів. Таке деколи буває. Але треба стратити час, щоб переконатися, що воно дійсно вигідно. Я ходила з телефоном по магазинах, а чоловік вдома сидів і "пробивав" моделі в інеті :)
    А от мама моя вважає, що інет-магазини - там тебе обдурять, щось не те підсунуть, намахають і взагалі капець :)
     
Статус теми:
Закрита.