Дівчата, та яка вже різниця чому не купили там то й там? Форумлянка просто пожалілася, а ви їй магазини перераховується. --- дописи об"єднано, Dec 20, 2017 ---
АТБ на Вернадського. Я розумію, що не варто чекати якогось супер-сервісу від цього магазину. Але!!! Так вже сталося, що це єдиний магазин біля мого будинку, який працює після 20:00, і у якому можна розрахуватися карткою. Мені потрібен був лише пральний порошок. Вибрала, ціна на ціннику 38 грн. Із 6 кас працювало лише 2, з них тільки на одній був термінал. Відповідно, черги довжелезні. Ок, вистояла свою чергу, заплатила, і прозріла: у чеку вартість мого прального порошку - 43,90 грн! Думала, може я цінники переплутала, побігла подивитися - ні, все правильно... Попросила покликати адміністратора - прийшов десь через хвилин 15. Пояснила ситуацію: ціна відрізняється, а згідно із законодавством правильною є вартість, вказана на ціннику, тому прошу відшкодувати різницю. Відповідь адміністратора: "Так, звичайно, Ви права, зараз усе виправимо! Це нормально, бо просто там є один такий порошок дорожчий, а другий - дешевший, але вони однакові." (Це як????) Забрав у мене пакет з порошком і чек, типу, щоб пробити товар ще раз і відшкодувати різницю, а в результаті просто повернув мені всю суму, бо у них, виявляється, своє законодавство. Намагалася йому пояснити, що я прийшла в це нещасне АТБ саме за пральним порошком, який він у мене щойно забрав - відповідь геніальна: "Ну то зайдіть у торговий зал і візьміть собі якийсь інший!" Супер! Тобто вистояти ще купу часу у черзі до каси! Таким чином, я пробула в цьому АТБ майже 40 хв, і пішла додому з порожніми руками та зіпсованим настроєм. Намагалася кілька разів додзвонитися на їхню "гарячу лінію", щоб дізнатися, що ж там за таке "своє законодавство" - так і не дочекалася з'єднання з консультантом. Не можу зарікатися, що взагалі не ходитиму до цього магазину, але тепер точно лише у випадку крайньої необхідності. хоча сьогодні якраз і була крайня необхідність.
@Brigitta до речі мого тата теж надурили в Атб нещодавно, теж ціна на товар у чеку виявилась на кілька гривень вищою, ніж на ціннику...Але він помітив це пізніше, і вже не мав бажання йти з ними сваритися. Хоч загалом я тим АТБ більше задоволена, ніж Барвінком чи Сільпо, але бачу треба слідкувати за цінами.
В них, напeвно, така фішка. Бачила на фб відeо, як чоловік два дні звeртав увагу адміністратору на різницю в ціні на шампанськe. Казав будe скаржитись, бо цінник нe міняли.
В чорний список додаю інтернет провайдера "Радіо сервіс"..це не провайдер а катастрофа, вічно проблеми, немає нету, так мало того в сервісному центрі коли телефонуємо або не беруть трубки або хамлять! Майстер приїжджає, якщо суізволить, і розводить руками! Тому щиро нікому не раджу їх...за місяць в мене нет працює без перебоїв дні 2-3 дані починаються крендебоблі))
В нас також цей провайдер. Ще жодного разу не нахамили. Якось в суботу пропав інтернет. В понеділок подзвонила,майстер приїхав в кінці дня, але таки приїхав. Поремонтував. Але місяць назад була просто жахлива швидкість. Я вже хотіла до них дзвонити. Якось забула. Зараз ніби вже нормально. Побачимо.
Як і обіцяла собі пишу відгук про нашого колишнього провайдера «Радіо сервіс». Такого поганого сервісу я ще ніде не зустрічала. 3 місяці (!!) ми були без інтернету, бо антену забрали на ремонт. А потім ще місяць ту антену везли до нас встановлювати. Ми періодично дзвонили, то у відповідь : «завтра, з понеділка, з середи». Чесно, я вже втратила віру, що нам її повернуть. Зрештою змінили провайдера.
сподіваюсь Ви не Телком взяли? То таке саме, по-ходу. В нас в Липниках інших варіантів нема., хіба якесь мобільне 3G, яке ледво тягне. Колись довели мене до сказу своїми відключеннями, влаштувала скандал. На що отримала відповідь: якщо вам для роботи так потрібен інтернет, то чого у вас нема запасного ???? Всьо, далі не було сенсу вести дискусію. Ну, запасний то в мене був...
Нє, нам оптику провели (від Уарнету). Якщо чесно, то я здивувалася, що вже і до нас цивілізація долізла.
о як я Вас розумію....... я те саме можу написати про них. нікому і ніколи їх не раджу. в мене добре працює інтернет після того як я подзвоню і випишу їм люлєй не добираючи слів..і добрий нет триває пару тижнів, потім я знову дзвоню і все по колу. відключити не можна, іншого провайдера ні. це обумовлено локацією будинку, невеликим містом, де взагалі провайдерів пара штук. я з ними сварилася прямо на Святвечір, бо мені треба було закінчити звіти, в мене горів проект, а їхній інтернет 2 дні без видимої причини не робив. найбільше подолася фраза їхніх майтсрів "та я не знаю, в нас пише що всьо в вас робе, ми ні при чім!"...я не знаю, може то звісно славозвісний український сервіс і бізнес-стиль так виглядають, але то треш)))
та є, конечно ) з таким стилем роботи, як його може не бути))) але він появився після Святвечора, бо якось тако лаяти людей в переддень свята, бо тобі до того випили всю кров, не дуже мені сподобалося)
В нас є вдома запасний))) Воля і Лінком. От щойно сіла, а Лінком відвалився. Переключилась на Волю. Ну але по чесному - Лінком дуже навіть норм. І ставлення, і оперативність.
не всюди, на жаль. В нас досвід інший - регулярно (раз-два в місяць відвалюється на цілий день). І оперативність вирішення питання залишає бажати кращого (на інтернеті зав"язана робота).
Купляла мама вчора кефір в АТБ. Я сьогодні його відкрила, але не встигла випити, бо глянула на дату. Виготовлено 10.06.18, вжити до 23.06.18. А вчора було вже 24.06!!! Ще 2 дні тому той кефір мали зняти з полиць. Мама чеку не взяла, то нема як йти туди шось виясняти. Та й мала би може дивитися на дату, але хіба це не робота працівників? І ще той АТБ в нас відкрили на початку червня, тобто менше місяця відкритий супермаркет, а вже продають протермінований товар!
То певно такий стиль. Я там купляю таке, що не скоро портиться: крупи, спеції... І то рідко. Маю думку, що їхні марки - то суцільне розріджене та дешево-хімозне, вже не кажучи про терміни. Інакше дешевизну пояснити достатньо важко...