Заношу в чорний список кафе "Мясний дворик", що знаходиться на бічній Личаківськоі, в районі Винниківського ринку. Хотіли там зробити хрестини. Чоловік задзвонив до них, поцікавився умовами і забронював увесь зал (який і так не дуже великий) до понеділка. В суботу вирішили туди під'їхати і вже обговорити меню. А виявляється, що у тому залі вже хтось щось святкуватиме на 20 чол. Нам роблять "послугу" і можуть туди ще "впихнути" нас 22. Але нас 26. Ну але за іх словами то вже наші проблеми. Нормально? Потім якийсь хлопака починає пропонувати приїхати і подивитись, що у них там записано в блокноті. Ну і хамовита розмова з фразами типу "я не люблю коли мене перебивають" просто вбила нас на повал. Знайшли з горемпополам телефон адміністратора, яка й записувала наше бронювання, і о, чудо, умови вже зовсім інші, і теж хамовитвсть в голосі. Але вже вона може в той зал впихнути і 26 гостей. До речі, були там якраз на хрестинах. Реально зал максимум на 30 людей, і то так плотненько. Короче, ми відмовились і були трохи розгублені. Ну але, все що робиться, робиться на краще). Знайшли інше кафе. Без хамовитості.
Оскільки тема розливу прихована - пишу сюди. В п*ятницю, 27.10, планується роздача о 18:30 в Дзизі. Пишіть, будь ласка, в ПП, хто планує бути (оскільки всі документи на згорівшому ноуті - вказуйте, будь ласка, назву парфуму). Дякую
доборого дня, ВСі МАЄТЕ ЗНАТИ- неадекват - КИДАЛО, Місто Калуш - хоча може то місто видумане в нього в описі( MORAVIJA SAT TV Plus • OLX.ua) сьогодні було домовлено зустрітись і перевірити даного продавця так як його товари із заниженою ціною. То було домовлено в одному місці потому він сказав в іншому а в кінці просто сказав що в нього немає часу... Коли я сказав, що буду скаржитись , почались погрози і нецензурно виражатись. Перевіривши по ФОРУМАМ Я НЕ ОДИН ТАКИЙ! Не звязуйтесь з хамом - собі час і нерви збережете! ось його номера тел. 097 855 3465 099 085 7423
Львівський ринок"Верхній Шувар",новий термінал -мясо і молочна продукція.Відділ молочки один.Купляла там масло"Білоруське" і молоко.Отже,на превеликий жаль,кисле молоко у вигляді каші,а масло зовсім не масло--звичайний спред.Бережіть своє здоровя і гроші.
Заношу цього прораба - Григорій Губалюк - у чорний список. Сподіваюся мій відгук допоможе комусь уникнути проблем і нервів у майбутньому. Ми домовилися з ним про ремонт під ключ і спочатку довіряли і не контролювали всіх робіт. Коли з'явилася можливість перевірити - ми виявли купу недоліків, які Григорій відмовився виправляти і просто пропав без нормального звітування за вже проплачені нами кошти. Ось неповний список проблем, які у нас виникли після співпраці з ним: - криво покладена плитка, яку нам довелося вже з іншими майстрами перекладати, бо він відмовився переробляти - заявляється, що буде робити один майстер з досвідом, а насправді робить його помічник, але гроші беруть як за крутого майстра - його електрик поставив нам лишні автомати (їх ні до чого не підключив), щоб тільки взяти за них гроші - нанесена його майстрами шпаклівка почала відлітати при фарбуванні валиком або при легкому доторку до неї - гіпсокартон був покладений не по рівню - неправильно підключений бойлер Підозрюю ще буде купа проблем, які ми просто ще не знайшли.
Заношу в "Чорний список" магазин "Близенько" на вул. Князя Романа. Рідко коли там купую, але треба було купити дещо, сардельки мала купити. Запитала в продавщиці чи свіжі. Вона каже так, попросила 4 штуки, вона зважила, завернула. На касі, до речі касирша затримувала всю чергу бо не мала попередніьому покупцю дати здачу пару грн., чекали поки хтось не буде мати, і та людина чекала поки їй здачу всю не дадуть (з грошима буває що, то таке). Далі головне - вдома добре що я вирішила відкрити кульок з сардельками, Упаковані в пару кульків, я коли глянула це "щось" - ослизнені, з кислим запахом гнилі . Добре що мала чек. Пішла віддавати їх. Кажу, що щойно купили в вас сардельки, як ви таке продаєте, таке навіть собаками не дають! Продавщиця схопила, кудись побігла, я кажу, що це таке, а вона "Я сама то не рішаю". Потім вийшла, каже "Ой, вибачте-вибачте, ми їх сьогодні ввечері (!) Мали повертати постачальнику". Капець - ввечері мали повертати! Кажу: "Якщо сьогодні ввечері повертати мали, то як де ви таке людям продаєте, чому не забрали з вітрини?"Вона знов "Вибачте". До речі, в них бачила жовті цінники товари на "знижці", то на них навіть такого жовтого цінника не було, просто найдорожчі з сардельок а взагалі сосиски-сардельки краще не купувати, ліпше з м"яса щось приготувати, це точно. Більше у "Близенько" купувати не хочеться нічого, і нікому не раджу, а якщо купуєте, то реально заглядайте і дивіться що вам важать, і чи свіже, бо їх на людей начхати, пробують продати і втюхати навіть зіпсовані продукти!
Заношу до чорного списку "ПАСПОРТНИЙ СЕРВІС" на БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКГО 212. Подавали паспорт ще 28.08.17. Казали буде через 3 місяці. Ціна поза 1000 грн. Плюс 100 грн на дорогу, бо їхали з району. Після трьох місяців приїхали цікавились чи нема, казали чекати смс, бо нема ще. Сьогодні приходили, паспорт не зроблений, бо в них пропали дані, вони про це не подзвонили і не повідомили. Приїжджайте переробляйте. Сьогодні не можна а коли буде саме той працівник, в кого робили, коли він буде не знаємо. Це в понеділок може 9:00, може 10:00, може 15:00....Купа грошей на паспорт, на дорогу, зіпсуті нерви, відсутній паспорт. Не раджу категорично. Коли я особисто робила, якийсь мужчина скандалив, бо теж були проблеми з паспортом.
Як це через посередника? Написали ж що подавали персонально. Коли я подавала, були в людей проблеми, нажаль не звернула на це уваги. Тепер подавала моя мама, випали проблеми на нас. Дуже халатне відношення за подвійну ціну.
Аж дивно про це читати, бо я робила через ПС, але на Словацького то все було гаразд. Але то було ще весною, коли паспорти видавали вчасно. Але то справді вже нахабство, коли оплачуєш додаткову суму за сервіс і отаке отримуєш в результаті ... Мої родичі подавали недавно у Цнапі, то без проблем реєструвалися. Єдине, що тепер треба довше чекати треба.
Ну я б особисто це все не лишила б в спокої. Коли щось обіцяють, потрібно мати підтверджуючі документи.
Так той паспортнтц сервіс і є посередником, якщо напряму, то в міграційний центр треба йти. Там, доречі зараз все дуже цивілізовано стало, у порівнянні з тим, що було, але чекати треба довго ,то факт, навіть термінові паспорти.
Хотіла замовити чоловікові парфуми Bvlgari Aqua на Миколая. На жаль, на makeup.ua їх не було в наявності, тому почала шукати інший інтернет-магазин. Наткнулась на "Интернет-магазин "Бутик-Парфюм"" - контакты, товары, услуги, цены . На сайті запевняли, що в них лише оригінальна продукція, є ліцензія, та і ціна відповідна була - 1000 грн за 100 мл. Дівчата, той жах, який прийшов не описати словами! Кришка з якогось дешевого пластику, с нерівним краєм, погано прилягає, ходуном ходить, потерта з купою чорних цяток. Сам флакон теж подряпаний зі всіх сторін, видно маленькі бульбашки у склі. Я була шокована, чесно. Подзвонила в службу підтримки, сказала видно, що це підробка неозброєним оком. Жодних вибачень, пояснень, роботи з запереченнями. Взагалі НІЧОГО. Їм просто пофіг, розвели на гроші і щасливі. Повернення неможливе, бо я порушила цілісність целофану на упаковці. А те, що товар неналежної якості їх не обходить. Я ніколи не пишу негативних відгуків, не трачу на це час і зусилля. Але цього разу настрочила у всіх можливих джерелах, бо це просто триндець якийсь, наскільки вони цинічні і наглі. Найбільше шкода, що це був подарунок і мені дуже незручно перед чоловіком, зіпсула собі настрій на все свято(((
Я такі замовляла на Парфумерії. Приїжджають з Чехії, ніби оригінал, принаймі такого чуда нема, при тому, що брала тестер.