Зіпсовано паспорт! Що робити?

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Dzvinkalviv, 22 Вересень 2010.

  1. Dzvinkalviv

    Dzvinkalviv New Member

    Бувають випадки в житті, коли з офіційними важливими документами трапляються халепи (ненароком попрали, впали в борщ чи калюжу, чи діти добавили до них кілька своїх художніх корективів :girl_haha:).
    Що робити в такому випадку? Які документи потрібно для поновлення паспорта? Яка сума штрафу і термін переробки?
    Підкажіть будь-ласка, куди звертатися і як найлегше пройти цю процедуру!
     
  2. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Зіпсовано паспорт! Що робити?

    Регулюється - Наказ|Порядок, МВС, від 15.06.2006, № 600 "Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України"

    Паспорт громадянина України (далі - паспорт) видається територіальними підрозділами у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб міських, районних управлінь (відділів) МВС (далі - територіальні підрозділи) за місцем проживання кожному громадянинові України після досягнення 16-річного віку, а надалі в разі необхідності обмінюється, видається замість утраченого, викраденого або зіпсованого.

    Видача та обмін паспорта проводиться в місячний термін.

    Заява та інші документи, необхідні для оформлення або обміну паспорта, як правило подаються до уповноважених осіб відповідних житлово-комунальних підприємств органів місцевого самоврядування, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, житлово-будівельних кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирного будинку та молодіжних житлових комплексів, що самостійно здійснюють обслуговування будинків, уповноважених осіб у сільських, селищних радах, житлово-комунальних органах, що обслуговують відомчий житловий фонд, у тому числі військові містечка, інші об'єкти і території (далі - житлово-комунальні підприємства).
    Громадяни, які проживають у будинках, квартирах, що належать їм на праві особистої власності, що не обслуговуються житлово-комунальними підприємствами, подають документи безпосередньо до територіальних підрозділів.

    Документи для оформлення паспортів та вклеювання фотокарток подаються житлово-комунальними підприємствами до територіальних підрозділів протягом трьох днів.

    Обмін паспорта здійснюється у разі:
    зміни прізвища, імені та по батькові особи тощо;
    установлення розбіжностей у записах (невідповідності внесених до паспорта записів записам в інших документах);
    непридатності паспорта для користування (пошкодження з різних причин, загублення фотографічної картки тощо).
    Для обміну паспорта особа подає:
    заяву;
    паспорт, що підлягає обміну;
    дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметра;
    квитанцію про сплату державного мита або оригінал і копію документа про звільнення від сплати державного мита;
    документи, що підтверджують обставини, на підставі яких паспорт підлягає обміну.
    Якщо обмін паспорта здійснюється у зв'язку з його непридатністю для користування, то в разі необхідності (відсутність або пошкодження фотокартки, псування записів про прізвище, ім'я та по батькові, дати або місця народження тощо) працівником територіального підрозділу перевіряється належність зіпсованого паспорта особі, яка подала його для обміну, відповідно до розділу 6 Порядку. Для здійснення перевірки в разі необхідності додатково подається ще одна фотокартка.

    Видача паспортів замість утрачених або викрадених
    21. Для оформлення паспорта замість утраченого або викраденого особа подає:
    заяву про втрату, викрадення або псування паспорта (далі - заява про втрату паспорта), в якій зазначається місце, час і обставини втрати або викрадення паспорта за зразком, наведеним у додатку 9;
    заяву;
    дві (або три - у разі одержання втраченого паспорта в іншому підрозділі служби) фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметра;
    свідоцтва про народження, шлюб (розірвання шлюбу) - за наявності;
    квитанцію про сплату державного мита або оригінал і копію документа про звільнення від сплати державного мита;
    документи, на підставі яких проставляються відмітки, визначені в пункті 8 Порядку, - за наявності;
    довідку про порушення або відмову в порушенні кримінальної справи за зверненням особи до органу внутрішніх справ про викрадення паспорта.
    22. Заява про втрату паспорта реєструється в журналі реєстрації заяв про втрату або викрадення паспорта (додаток 10), після чого заводиться справа про втрату або викрадення паспорта (далі - справа про втрату паспорта), до якої долучаються подані документи та матеріали перевірки.
    Термін розгляду заяви про втрату паспорта - 1 місяць. У разі необхідності проведення додаткової перевірки за матеріалами справи про втрату паспорта або своєчасного ненадходження відповіді на направлені запити термін розгляду продовжується не більше ніж на 1 місяць.
    23. Працівником територіального підрозділу особа перевіряється за обліками адресно-довідкового бюро, а в разі необхідності здійснюється перевірка її належності до громадянства України.
    Якщо втрачений паспорт був отриманий у територіальному підрозділі, до якого подано заяву про втрату паспорта, здійснюється звірка даних особи та її фотозображення з даними і фотокарткою, вклеєною до заяви про видачу попереднього паспорта.
    У разі отримання паспорта в іншому територіальному підрозділі, для підтвердження видачі втраченого паспорта саме тій особі не пізніше наступного дня після надходження заяви про втрату паспорта до цього територіального підрозділу надсилається запит за відповідною формою, наведеною в додатку 11, з долученням фотокартки особи.
    Перевірка за запитом здійснюється протягом двох діб після його надходження. Під час перевірки відомості, наведені в запиті, та долучена до нього фотокартка порівнюються з даними заяви про видачу втраченого паспорта та вклеєною до неї фотокарткою. Одночасно в графі "службові відмітки" оригіналу заяви проставляється відмітка про дату надходження запиту і орган, який оформлює паспорт замість утраченого, після чого заява вміщується до архівної картотеки.
    За результатами перевірки складається відповідь за формою, наведеною в додатку 12, до якої долучається копія заяви про видачу втраченого паспорта.
    24. У разі, якщо при порівнянні фотокарток не встановлено тотожність зображеної на них особи або виявлено невідповідність відомостей, зазначених у запиті, з даними заяв про видачу паспорта, про це повідомляється ініціатору запиту для вжиття додаткових заходів для встановлення особи заявника і обставин наявних розбіжностей.
    25. Якщо під час перевірки за запитами буде встановлено, що особа перебуває в розшуку, наслідки перевірки повідомляються негайно телеграфом або факсимільним зв'язком з надсиланням відповідних матеріалів поштою.
    26. Особа, яка втратила паспорт після зняття з реєстрації попереднього місця проживання до оформлення реєстрації нового місця проживання, подає документи до територіального підрозділу за фактичним або у разі зміни місця проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці - за останнім місцем проживання.
    27. Бездомні громадяни оформлюють паспорти замість утрачених за місцем майбутньої реєстрації їх переважного місцезнаходження. При цьому до заяви про втрату паспорта долучається копія заяви про реєстрацію їх переважного місцезнаходження (додаток 13) та копія посвідчення про поставлення на облік, виданого відповідним спеціалізованим закладом.
    28. Після прийняття заяв від осіб, зазначених у пунктах 26 і 27 цього Порядку, у разі необхідності здійснюються додаткові перевірки щодо перебування їх у розшуку, належності до громадянства, документування за місцем реєстрації попереднього місця проживання.
    Після проведення необхідних перевірок за заявою про втрату паспорта працівником територіального підрозділу складається висновок за заявою про втрату паспорта (додаток 14), який затверджується керівником цього підрозділу. У цьому висновку зазначаються результати перевірки і приймається рішення про видачу паспорта.
    Якщо в результаті проведених перевірок буде встановлено, що особа, яка заявила про втрату паспорта, є особою без громадянства, їй видається довідка за зразком, наведеним у додатку 15.
    29. Якщо втрачений паспорт був знайдений під час розгляду заяви про втрату паспорта, провадження у справі припиняється. У разі знайдення паспорта після отримання нового особа повинна здати знайдений паспорт до підрозділу служби, де оформлювався новий паспорт, про що вона попереджається.
    Знайдені паспорти знищуються відповідно до пункту 40 Порядку. У разі оформлення знайденого паспорта в іншому підрозділі служби повідомлення про знищення надсилається за місцем видачі паспорта.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Dzvinkalviv

    Dzvinkalviv New Member

    Відповідь: Зіпсовано паспорт! Що робити?

    тобто мені з паспортом та фото потрібно звернутися до паспортистки в ЖЕК? а де платити мито і чи має бути якийсь штраф?
     
  4. WildWind

    WildWind Member

    Відповідь: Зіпсовано паспорт! Що робити?

    Дічата, зіпсуBаB мені чолоBік паспорта, штамп B РАЦСІ постаBили))))
    Bже даBно Bсі терміни минули, чи підкажете скільки то штафу треба платити, за те, що Bчасно не поміняла паспорт, і скільки держмита?
    А ще тут читала про розміри фото, я коли робила то сказала, що на паспорт укр, то переміряла щойно, 4 на 5 см.. то фотограф щось наплутаB? Чи може обріжуть?
     
  5. sirudenka

    sirudenka Member

    Відповідь: Зіпсовано паспорт! Що робити?

    Також мала протермінований паспорт, правда, два роки тому, заплатила штраф близько 20 грн.

    ---------- Додано в 22:33 ---------- Попередній допис був написаний в 22:31 ----------

    А ще знайомі випрали паспорт, то сказали , що потрапили у зливу і він так розмок(але це було не у Львові), і здається жодних фтрафів не платили
     
  6. Dzvinkalviv

    Dzvinkalviv New Member

    Відповідь: Зіпсовано паспорт! Що робити?

    файна відмазка :biggrin: зараз штраф десь 70-100грн, точно не знаю.