Викладач/вчитель/вихователь... з прибамбахами :)

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем UnLikE, 1 Грудень 2009.

1. UnLikE

UnLikE Фотограф

Мені в мому, ще поки не довгому житті, дуже часто зустрічаються дивні люди, а особливо вчителі і викладачі в школі і коледжі. Я впевнена, що у вашому житті теж такі зустрічались..:girl_haha:
    Розкажіть де, що в них було такого ненормального, або просто дивного?:girl_crazy:
    І може якісь цікаві історії пов'язані з цим?:girl_claping:

2. Urtica

Urtica Kristelig qvinna

Відповідь: Викладач/вчитель/вихователь... з прибамбахами :)

Я - вчителька з прибабахом :)
    Можу бавитися зі своїми учнями на перерві в доганялки, пояснювати їм матеріал на прикладах з аніме і Гаррі Поттера, наробити разом з дітьми шкоди і швиденько змитися, зробивши вигляд, що так і було )))

3. kvVItKA

kvVItKA Позитив року 2013

позитивно, я аж розсміялась, як то уявила
    щоб не офф, то згадала собі, що в школі була вчителька, яка ніколи не посміхалась, ну ніколи, не те, щоб зла була чи строга, а просто несміяна, якось аж моторошно було

4. Urtica

Urtica Kristelig qvinna

Жах який ((

5. UnLikE

UnLikE Фотограф

Нас на першому курсі вчив такий дідусь (80 рочків), з яким неможливо було спілкуватись... Коли я його питала шось одне, то він розумів всьо зовсім неправильно і відповідав не то шо треба, а ше він ніколи не відповідає, коли з ним привітатись на коридорі, але потім ше ходить і всім розказує шо я така-сяка з ним не вітаюсь))))

А зараз в нас є викладачка яка нам кожної пари розказує як з неї всі прікалуються і яка вона ду*а..) А ше вона збирає рекламки по всіх поштах і зовсім не розуміє жартів)

Я впевнена шо далі буде.... :)

6. Маруся-мама

Маруся-мама Нєправільная пчєла! Собіраю нєправільний мьод!

Вчителі різні бувають. Я он була надто близька до своїх підлеглих за що неодноразово діставала по-шапці від начальства, бо ж не прийнято!!! СУБОРДИНАЦІЇ ДОТРИМУЙТЕСЬ!!!