Ця зима буде першою у моєму водійському житті! І я її страшенно боюсь! Боюсь, що занесе, боюсь тормозити, боюсь не заїхати на гору, боюсь раптових пішоходів на дорозі тощо. Як її пережити без... без... без... Сподіваюсь на поради та ваш досвід!!! Сьодні ще не їздила - боюсь)))
Відповідь: Особливості зимової їзди Повільніше їхати ніж зазвичай, це по-перше. Тримати більшу дистанцію до машин. Не панікувати. Не гальмувати на передньому приводі в разі заносу, а пригазовувати. На гору їхати "в натяжечку" (на пониженій) і бажано оцінити підйом, відстань до передніх машин так, щоб ви постійно рухались і не зупинялись до кінця підйому. Не тиснути шалено на газ, коли машина буксує, краще покрутити кермом, може скотитися вниз, тобто постаратися знайти ділянку, де буде краще зчеплення коліс із поверхнею і тоді стартувати. Та і взагалі не переживайте. То перших пару днів неприємно, трохи переживань є, а потім нормально їздиться.
Відповідь: Особливості зимової їзди Живу на такій маленькій вуличці, яка йде круто вгору, яку ніхто ніколи не прибирає, яка завжди слизька, і яка має десь посередині ще одну прилеглу вуличку, з якої періодично вилітають машини, що набирають розгону. В нас тут зимою так весело буває. Люди годинами виїхати не можуть. І як то з хати виїхати? Чи то квартиру міняти?)))
Відповідь: Особливості зимової їзди прошу не сміятися, я першу зиму на автівці возила в багажнику півмішка піску і 2кг солі
Відповідь: Особливості зимової їзди Не сміюсь. Теж сьогодні про це думала, що складу в машину собі такий запас)))
Відповідь: Особливості зимової їзди досвідчені водії радять возити з собою пісочок, бажано повну металеву каністру... допомагає тим, що створює додаткове навантаження, що особливо корисно якщо їздете самі в авто, бо більшу вагу дає і як наслідок машинка краще до дороги чіпляється... та й посипати завжди можна пісочком дорогу, якщо не вдається зрушити. так що ви дуже розумно робили а нарахунок страху їздити в таку погоду, то звичайно потрібно зменшити свою швидкість на пару кіломентрів порівняно з літньою їздою, яr казала enigma, і тримати дистанцію краще. бо судячи з сьогоднішньої ранкової подорожі на роботу, багато людей ще чомусь не замінили літні скати на зимові, чим шкодять не лише собі, а й оточуючим їх водіям. ну і головне не панікувати, бо воно то звісно слизько і страшно, але до всього звикається, головне не переоцінювати свої водійські навички
Відповідь: Особливості зимової їзди щоб посипати на підьйомі ковзанку на льоді ніодні зимові і з шипами врятують якщо несе і крутить
Відповідь: Особливості зимової їзди воно то так, але на різкому спуску їхати 5 км/годі створювати за собою корок в 20 машин, деякі з яких ледве тримаються щоб не проковзати під власною вагою донизу, це вже занадто, як на мене... гнати 60 звісно теж не варто, але їхати повільно і впевнено все ж таки було б добре кажу про конкретну дорогу і певних водіїв, бо їжджу в один і той самий час одним і тим же маршрутом. тож встигла запам*ятати декілька машин, що подорожують тією ж дорогою...простовикликає здивування і обурення, коли той хто ще вчора по сухенькому асфальту підрізав всіх наглим чином і їхав як камікадзе, а за сьогоднішніх дорожніх умов повзе як черепаха, і знову створює незручності своєю появою а взагалі, в таку пору року завжди виникає бажання взяти відпустку і лишатись вдома, насолоджуючись гарячим чаєм і домашнім затишком шкода, що не завжди можна це собі дозволити
Відповідь: Особливості зимової їзди От і наша дорога до школи складається з суцільних підйомів та спусків ((((
Відповідь: Особливості зимової їзди До речі, про зимові шини. Я читала в неті, що зимову резину можна одягати якщо температура повітря не піднімаєтьсмя вище +10. А мені так виглядає, що наші водії міняють колеса лише коли сніг випадає.
Відповідь: Особливості зимової їзди Ще одне правило зимової їзди, особиво перед світлофорами, пішохідками: треба притормозити зазделегідь і потім "докочуватися", бо зазвичай у місцях, де часто тормозять утворюється таке "шкло", що капець. Ну і малі машинки ще й на рельсах може нести, том обережно на трамвайних коліях (навіть на Коновальця і Чупринки, де нове покриття).
Відповідь: Особливості зимової їзди я б навіть сказала ОСОБЛИВО на вулицях, де є нове покриття для трамваїв, бо по тим плитам спеціальним й в суху погоду носить так, що дай боже бо на вулицях типу Городоцької, де колія стирчить з землі, як хребет якогось невідомого динозавра, всі вже звикли їздити помаленьку і обережненько, хоча й там може розвернути добряче, коли перетинаєш рельсу вздовж а нарахунок гальмування, то jozya має рацію, бо там де часто гальмують робиться ковзанка ще та ... я взагалі зимою намагаюсь гальмувати не одним різким натиском на гальма, а поступово, топаючи ногою по гальмам легко і декілька разів. так і водія, що їде позаду, попереджаєш, що зараз будеш зупинятись і менша ймовірність, що понесе машинку по накатаному
Відповідь: Особливості зимової їзди Була в мене одна ситуація, яка мало не довела до заікання. Минулої зими помаленько просуваюся в корку повз магнус, якраз в тому місці де бруківка провалена і рельси стирчать наїхала на якийсь камінь (під снігом його не побачила) машина дьорнулася, колесами попала на рельси і як кидануло на зустрічну, а там якраз мені в лоб їде БМВ Х5 (або Х6), гальмувати не можна бо нічого не дасть, в мене шок, але якимось чудом крутнула кермом злегка газку дала і вивернула на свою частину. За ці секунди згадала все, попрощалася зі всіма і приготувалася до найгіршого (просто побачила фізіономію сидівшого братка в БМВ, нічого доброго вона не обіцяла). Тому зимою для мене найгірше це рельси, такі як на Городоцькій і перехрестя Личаківська-Мечнікова. Особливостей як таких немає - пригальмовувати завчасно і спочатку мотором (для тих в кого механіка), дотримуватися безпечної дистанції і не перевищувати швидкості, і ні в якому разі не натискати на ожеледиці, а Ну і бруківка досить підступна, там також треба вважати. Тому сподіваюся, що світлофор на перехресті пасічна - личаківська все-таки на зиму вимкнуть, бо там буде аварія на аварії.
Відповідь: Особливості зимової їзди Напишу, що ми робимо зимою... 1. вчасно міняємо шини і обов'язково якісні. Не економимо, бо це 60% нашого спокою зимою. 2. на ніч виключаємо усі прилади в машині, навіть якщо електроніка це контролює. береженого.... 3. на ніч не ставимо на ручнік 4. до початку морозів забризгуємо ВД-40 в замки і силіконовою змазкою обробляємо ущільнювачі дверей якщо вдень потеплішає і на них попаде вода, то багато шансів, що зранку двері не відкриєте, заливаємо рідину для очистки скла (зимову) 5. возимо вищезгадані речовини, "дойки" для підзарядки акумулятора, мішечок піску, трос з собою 6. зранку чистимо авто (якщо стоїть на вулиці)зі всіх сторін і обов'язково дах при екстренній ситуації, на різкому повороті падаючий шматок снігу на лобове скло може добряче налякати і збити з пантелику 7. по приїзді додому збиваємо бурульки і прилиплий сніг з колес і біля них 8. зменшуємо швидкість на 20%, збільшуємо дистанція на 20% 9. при заносі викручуємо руль на секунду в сторону заносу, а потім у потрібний керунок, не гальмуємо, а просто скидаєм газ чи переключаємось на нижчу передачу (для механіки) 10. при спуску з гірки вмикаємо понижену передачу 11. намагаємось не їхати по "коліях" від машин, трамвайних коліях 12. при "шліфуванні" легенько крутимо руль в сторону, шукаємо зчеплення з покриттям 13. якщо заїхали в сугроб або комунальники засипали спробуємо спокійно виїхати (не газувати!), при потребі і відповідних обертах двигуна вмикаємо другу передачу (для механіки) - має спрацювати згадаю ще щось - напишу. Можливо, комусь це здасться банальщиною, але мені в певний момент потрібен був просто такий список. Сподіваюсь, комусь він допоможе
Відповідь: Особливості зимової їзди примерзає ---------- Додано в 21:34 ---------- Попередній допис був написаний в 21:33 ---------- мене колись майстер "лякав", що під впливом температурного коефіцієнта розширення і екстремально низьких температур при зніманні з ручніка, коли він примерз, можна його цілком зірвати..... ---------- Додано в 21:37 ---------- Попередній допис був написаний в 21:34 ---------- до речі, ще не можна мити колеса (навіть на мийці) зимою. Від перепаду температур може покрутити гальмівні диски досвід мого чоловіка. Ремонт-заточка - відносно недороге задоволення, але багато займає часу - повністю розбирають колеса....
Відповідь: Особливості зимової їзди Дуже дякую! Такий інформативний список!!! А от тут я проти ))))! Мені з Пасічної на Личаківську в сторону центру важко без нього нагло впхатись))). Дуже той світлофор люблю))).
Відповідь: Особливості зимової їзди В мене ще веселіше - без світлофора виїхати наліво на трасу - практично нереально. Але технічно легше - виїжаю трішки дальше, "фіксую" колеса на більш-менш чистій дорозі і чекаю свого щастя. А зараз поставили свілофор, маю 4секунди, щоб виїхати спокійно, АЛЕ світлофор фактично ще на гірці і рушити по льоду практично нереально. в перший день морозів з тої гірки без гальм задом летів бус. Страшно Певно, буду їздити через сусіднє село - там простіше...