Дзеркало моди 2011 у Львові

Тема у розділі 'Чарівне люстерко', створена користувачем MARTINI, 29 Квітень 2011.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Уже традиційно "Посиденьки" стануть інтернет-партнером виставки "Дзеркало моди", яка щороку проходить у Львові. Про минулорічну виставку ми писали тут, а цьогоріч кажуть, буде цікавіше :)

    [​IMG]

    Свіжі новини індустрії краси, в найяскравішому місті України – місті яскравих вишиванок та сучасної моди – Львів. Нові модні тенденції весна-літо 2011 року можна буде побачити вже в червні на 3-й Національній виставці індустрії краси «Дзеркало моди - Львів- 2011». З початком літа мешканкам міста надається можливість «підгледіти» нові тенденції в зачісках, nail-дізайні, останні розробки косметологів, вони зможуть першими Вам розповісти, яка ж буде мода цього сезону. Дата проведення виставки: 8-10 червня
    Щоб опинитися в центрі подій індустрії краси, досить просто перейти через дорогу, адже тепер ми знаходимося практично в центрі міста.
    Адреса: виставковий центр «Шувар-Экспо», вул. Хуторівка, 4-б.


    Вже до 20 квітня 2011 року про свою участь у виставці «Дзеркало моди –Львов -2011» заявило більше 60 найбільших гравців індустрії краси. У числі постійних і нових учасників виставки такі компанії як:

    - Вікторвія
    - Гестил –Україна
    - So.Cap.Ukraine
    - Green Light
    - Опус – Львів
    - Профи – Львів
    - Бьюти – Центр
    - ProfiTime
    - Klapp Beaute Wellness
    - Caflon
    - Медкомплекс
    - СпортМедИмпорт
    - ReNew
    - American Beauty International
    - LCN
    - Компания Марореску – Київ

    В рамках виставки відбудеться Відкритий відбірковий тур Чемпіонату України з перукарського мистецтва, нігтьової естетики та макіяжу «ЧЕМПІОНАТ ЗАХОДУ».
    - Сесія міжнародного форуму «КОСМЕТОЛОГ»
    - Авторські програми, семінари, майстер-класи: перукарське мистецтво, нігтьової естетики, макіяж, менеджмент салонів краси.
    Видовище професійного конкурсу залучає безліч відвідувачів завдяки якісній рекламній підтримці виставки
    А також, у рамках заходу будуть проходити конкурси від організаторів виставки «Дзеркало моди-Львів-2011» :
    8 червня - Вперше у Львові, організаторами виставки буде запропонований унікальний конкурс для молодих стилістів, візажистів та перукарів по створенню образу на задану тематику. Участь у конкурсі – безкоштовна. Для реєстрації в проекті необхідно подати заявку на офіційну електронну адресу конкурсу konkurs@expometeor.com, і заповнити анкету учасника.
    9 червня для всіх відвідувачів буде проходити безпрограшна лотерею - вручення подарунків та призів від учасників виставки.
    10 червня СПЕЦІАЛЬНИЙ ПОДАРУНОК ДЛЯ МАМ - ДИТЯЧИЙ ТЕАТР МОД. В третій день виставки всіх бажаючих дітей чекає показ мод. Дорослі відвідувачі зможуть підібрати своїй малечі новенький костюмчик або легке плаття. Під час проведення заходу мами зможуть зробити приємні покупки та насолоджуватися експозицією , а, в цей час, дитина буде отримувати задоволення від показу мод.

    Мета проекту: Сприяння розвитку косметології, перукарського мистецтва і нігтьової естетики в регіонах України. Шляхом створення майданчика для обміну інформацією, налагодження ділових контактів, розширення ринків збуту і здобуття достовірної інформації про новинки та інновації на ринку індустрії краси.
    Партнери виставки:
    Спілка перукарів України
    Спілка перукарів міста Львова


    S&А group
    Петербурзький фестиваль «Невские берега»
    Українська СПА асоціація

    «Дзеркало Моди» - це мережа виставок у єдиному форматі. На однаково високому рівні, вони проходять в найбільших містах України: Дніпропетровську, Донецьку, Львові, Одесі, Харкові. Умови участі в мережі виставок набагато вигідніше, ніж традиційні виставки. Особливо, такий формат цікавий тим компаніям, які лише входять на український ринок або планують розвинути власну мережу в кожному регіоні.
    Виставка індустрії краси – це ярмарок, на якому учасники завжди можуть вигідно продати свою продукцію.
    Кратка характеристика виставки:
    - Більше 5000 відвідувачів, 80 % з яких жінки, з доходом середній, вище середнього;
    - Географія відвідувачів - Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Рівненська, Закарпатська, Волинська області. Ближнє і далеке зарубіжжя: Польща, Румунія, Білорусь.
    - Лідируючі позиції на регіональних ринках;
    - Охват рекламною компанією більше 3 млн. чоловік;
    - Проведення в рамках виставки Чемпіонату України по перукарському мистецтву, нігтьовій естетиці і макіяжу Чемпіонат «Заходу».
    Програма «Дзеркало Моди» насичена заходами для професіоналів у всіх актуальних напрямах. Отримати нові знання і налагодити ділові контакти учасникам виставки допоможуть майстер-класи, круглі столи, презентації і конференції з тем: - перукарське мистецтво, - нігтьова естетика, - візаж, - косметологія, - менеджмент.
    Підсумки виставок «Дзеркало Моди» підтверджують, що такі заходи – вдалий майданчик для обміну інформацією між фахівцями індустрії краси. Більше десятиліття «Дзеркало Моди» є найбільш ефективною виставкою в індустрії краси для пошуку співробітників і партнерів, просування бренду в крузі професіоналів і розширення ринків збуту, здобуття достовірної інформації про новинки і інновації на ринку
    Тематичні розділи виставки:
    • Косметика і косметологічне
    обладнання
    • Професійна і лікувальна косметика
    • Космоцевтика
    • Апаратна косметологія
    • Нігтьова косметологія
    • Декоративна косметика і
    парфумерія
    • Ароматерапія
    • Засоби по догляду за шкірою
    Обличчя та тіла
    • Солярії і косметика для засмаги
    • Обладнання, аксесуари і інструменти
    для косметологічних салонів, масажних кабкабінетів

    Засоби, інструмент і обладнання для перукарів, нігтьова естетика
    • Обладнання, аксесуари і інструменти для перукарських салонів
    • Засоби по догляду за волоссям
    • Нігтьова естетика
    • Послуги та навчання
    • Спеціалізовані видання
    • Засоби по догляду за волоссям

    Модні аксесуари та біжутерія
    • Біжутерія
    • Аксесуари для волосся
    • Модні аксесуари
    • Ділові аксесуари
    • Аксесуари для будинку

    Офіційне відкриття «Дзеркало моди - Львів - 2011»: 8 червня 2011 р. о 11.00
    Закриття: 10 червеня 2011 рік

    Чекаємо на Вас!
     
  2. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Відповідь: Дзеркало моди 2011 у Львові

    Новини для тих, хто ще думає, чи брати участь у виставці

    Конкурс «Кращий виставковий стенд»

    Виставковий стенд – це візитна картка експонента, яка презентує свою компанію і створює її образ, це одна з основних складових фундаменту успішної виставки.
    Для того, щоб участь у виставці стала більш ефективною та цікавою, Експо-центр «Метеор» організовує конкурс на кращий виставковий стенд. Конкурс проводитиметься на всіх наших виставках, у всіх містах.

    Завдання цього заходу – дати можливість експонентам виділити свою продукцію, презентувати нові ідеї і розробки, показати, що кордони виставок ще ніхто не встановлював.

    Конкурс покликаний мотивувати експонентів до залучення нових рекламних, інформативних та презентаційних технологій, до використання інновацій в дизайні, до розвитку всіх стандартних та нестандартних підходів до презентації: різноманітні подіуми, вітрини, навісні панелі, другі поверхи, світлові короби, оформлення живими чи штучними квітами, рослинами.

    Безумовно, це не лише приверне увагу відвідувачів, але й послужить фундаментом для формування нового круга потенційних клієнтів в майбутньому. Для формування якісною, а головне об'єктивної оцінки стендів, жюрі буде поділено на три склади:
    1) Професійне жюрі. До такого складу будуть залучені експерти ринку виставкових і рекламних послуг, фахівці у галузі дизайну, архітектури і будівництва.
    2) Глядацьке голосування. Незалежне глядацьке оцінювання буде проходити в рамках голосування за фотографії номінованих стендів.
    3) Голосування учасників виставки. В оцінюванні братимуть участь всі експоненти виставки, в незалежності від того, виступає учасник з ексклюзивним стендом або із стандартною виставковою забудовою.
    Оцінюватися стенди будуть по декількох критеріях:

     креативність дизайну;
     наявність інтерактивних елементів;
     відвертість і доступність стенду;
     робота персоналу;
     відповідність стенду цілям поставленим на виставці.

    Конкурс виставкових стендів проходить впродовж 3-х днів виставки. У перший день професійне жюрі визначає серед всіх учасників виставки стенди, які будуть номіновані на участь. У 2-й день – оцінювання буде проходити у формі «таємного покупця», ставлячи оцінки за роботу персонала стенду. І третій день - професійне жюрі оцінює презентацію, ставлять остаточні бали.
    В той же час, голосування учасників і відвідувачів виставки, проходить безперервно впродовж всіх 3х днів. Після чого проходить підрахунок голосів, і всі претенденти збираються на сцені для урочистої церемонії нагородження. Кращі стенди будуть визначені в наступних номінаціях:

    « Кращий виставковий стенд»
    «Краща рекламна атрибутика»
    «Краща презентація продукту»
    «Найкращий дизайн стенду»
    «Стенд глядацьких симпатій»
    «Кращий стенд за рішенням учасників виставки»

    Стенд повинен притягувати погляд, заманювати відвідувача, викликати бажання підійти, ознайомитися, поставити питання – вступити в контакт зі стендом і стендістом. Відвідувач виставки тільки на 5-10 секунд зупиняє погляд на кожному з суб'єкту, це означає, що в ці секунди необхідно «зачепити » його увагу.
    Оригінальність виставкового стенду дозволить концептуально піднести свій продукт і сформувати позитивну думку про нього. З його допомогою у Вас з'явиться можливість не лише виділитися на тлі своїх конкурентів, але й візуально запам'ятатися відвідувачеві, викликати емоції, які завжди асоціюватимуться саме з Вашою компанією.

    Покажіть самі кращі сторони своєї компанії!
     
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Відповідь: Дзеркало моди 2011 у Львові

    Новини для тих, хто ще думає, чи брати участь у виставці

    Конкурс «Кращий виставковий стенд»

    Виставковий стенд – це візитна картка експонента, яка презентує свою компанію і створює її образ, це одна з основних складових фундаменту успішної виставки.
    Для того, щоб участь у виставці стала більш ефективною та цікавою, Експо-центр «Метеор» організовує конкурс на кращий виставковий стенд. Конкурс проводитиметься на всіх наших виставках, у всіх містах.

    Завдання цього заходу – дати можливість експонентам виділити свою продукцію, презентувати нові ідеї і розробки, показати, що кордони виставок ще ніхто не встановлював.

    Конкурс покликаний мотивувати експонентів до залучення нових рекламних, інформативних та презентаційних технологій, до використання інновацій в дизайні, до розвитку всіх стандартних та нестандартних підходів до презентації: різноманітні подіуми, вітрини, навісні панелі, другі поверхи, світлові короби, оформлення живими чи штучними квітами, рослинами.

    Безумовно, це не лише приверне увагу відвідувачів, але й послужить фундаментом для формування нового круга потенційних клієнтів в майбутньому. Для формування якісною, а головне об'єктивної оцінки стендів, жюрі буде поділено на три склади:
    1) Професійне жюрі. До такого складу будуть залучені експерти ринку виставкових і рекламних послуг, фахівці у галузі дизайну, архітектури і будівництва.
    2) Глядацьке голосування. Незалежне глядацьке оцінювання буде проходити в рамках голосування за фотографії номінованих стендів.
    3) Голосування учасників виставки. В оцінюванні братимуть участь всі експоненти виставки, в незалежності від того, виступає учасник з ексклюзивним стендом або із стандартною виставковою забудовою.
    Оцінюватися стенди будуть по декількох критеріях:

     креативність дизайну;
     наявність інтерактивних елементів;
     відвертість і доступність стенду;
     робота персоналу;
     відповідність стенду цілям поставленим на виставці.

    Конкурс виставкових стендів проходить впродовж 3-х днів виставки. У перший день професійне жюрі визначає серед всіх учасників виставки стенди, які будуть номіновані на участь. У 2-й день – оцінювання буде проходити у формі «таємного покупця», ставлячи оцінки за роботу персонала стенду. І третій день - професійне жюрі оцінює презентацію, ставлять остаточні бали.
    В той же час, голосування учасників і відвідувачів виставки, проходить безперервно впродовж всіх 3х днів. Після чого проходить підрахунок голосів, і всі претенденти збираються на сцені для урочистої церемонії нагородження. Кращі стенди будуть визначені в наступних номінаціях:

    « Кращий виставковий стенд»
    «Краща рекламна атрибутика»
    «Краща презентація продукту»
    «Найкращий дизайн стенду»
    «Стенд глядацьких симпатій»
    «Кращий стенд за рішенням учасників виставки»

    Стенд повинен притягувати погляд, заманювати відвідувача, викликати бажання підійти, ознайомитися, поставити питання – вступити в контакт зі стендом і стендістом. Відвідувач виставки тільки на 5-10 секунд зупиняє погляд на кожному з суб'єкту, це означає, що в ці секунди необхідно «зачепити » його увагу.
    Оригінальність виставкового стенду дозволить концептуально піднести свій продукт і сформувати позитивну думку про нього. З його допомогою у Вас з'явиться можливість не лише виділитися на тлі своїх конкурентів, але й візуально запам'ятатися відвідувачеві, викликати емоції, які завжди асоціюватимуться саме з Вашою компанією.

    Покажіть самі кращі сторони своєї компанії!
     
  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Відповідь: Дзеркало моди 2011 у Львові

    Всі пам"ятають? Завтра на виставку :)