Мистецтво бути дружиною (3)

Discussion in 'Ти + Він' started by Лідочка, Jan 15, 2008.

  1. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    я теж не прирівнюю
    але ви особливості своїх відносин з дитиною приписуєте до заслуг чоловіка
    без образ, це такі недалекоглядні висновки, бо я вам можу навести 10 сімей, втч. і свою, де тато дуже активну участь бере, але дитині всерівно треба мами, включно з випадком де мама інвалід+після кесарського і тато робить все і постійно, хіба груди не дає (хоча і там був період що годував зцідженим+сумішами)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  2. Kandya

    Kandya Well-Known Member

    У нас тато=мама, ми абсолютно взаємозамінні для всіх дітей. У нас в жодної дитини у жодному віці не виникало навіть краплі суму від того, що мама кудись йде. Це так само нормально, як коли тато йде. І коли нас немає (ну або мене, або тата, -- діти не питаються, коли ми прийдемо, тобто кожен із нас забезпечує дітям повний комфорт і за маму і за тата) З бабами, звісно, ситуація інша -- могли похникати. Ну але то, звісно, після ГВ. Зціджувати в мене не получалось (нє, ну чисто технологічно получається, але діти не хотіли то пити ні з ложки, ні з шприца, ні з горнятка, ні з пляшки.....)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 2
  3. Ligymunka

    Ligymunka Cлiнгoкoнcультант

    Можна вирішити, коли насправді для себе зрозумієш, що спину треба берегти. Я над цією проблемою працювала 3 роки , тільки я дітей піднімала і постійно забувала ( на той час дітям було 1 рік і 2 роки ) , що НЕ МОЖНА ...( в мене малеча важка , а спина проблемна. ) Мій чоловік домовився з дітьми, що вони самі мені нагадуватимуть, що лікар НЕ ДОЗВОЛЯЄ... Десь за півроку постійних нагадувань дітьми я навчилася пильнувати свою спину і не сповзати з ліжка зранку, а всю ніч крутитися від болю. Діти були в захваті, що вони пильнують маму :connie_pull-pigtail:girl_haha: , а мама навчилася присідати і пригортати їх до себе . Щодо закупів, то я дуже просто до того ставлюся- не купили на базарі, то вибігли в магазин, не хочеться - готуємо з того , що є. Закупи робимо часто і потроху ( залежить від коштів, які маємо і можемо витратити ). Часто мої друзі дивувалися, що ми молоко ,сметану , сир купуємо не в одної людини, а в різних . Але мені то було простіше в плані часу і не було потреби підлаштовуватися під конкретні дні . Найскладніше деколи домовитися про найпростіші речі :girl_in_dreams::girl_cray:, але коли віддати проблему в Божі руки і відпустити , то стаються приємні несподіванки :connie_pull-pigtail
     
    • Подобається Подобається x 11
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  4. Ligymunka

    Ligymunka Cлiнгoкoнcультант

    Мотивацію більшості чоловікам "добрі мами " вбили і зацементували " в дитинстві ,бо знали, як буде КРАЩЕ І ЛІПШЕ для їхнього сина. Тому це важливо розуміти і не відступати, а спробувати сказати " що мені дуже приємно, коли ти є поряд, коли мене зустрінеш, коли робимо закупи разом :girl_in_love::girl_in_love::girl_in_love:Мій чоловік через рік після одруження мені признався, що раніше навіть не знав, що на кухні треба цибулі, бо мама його ніколи і нічим не нагружала. А коли одружився ,то варіантів просто не було, тому що з донечкою я мала такий жахливий токсикоз до 7 місяців і гемоглобін 69, що " мама не горюй " :girl_cray:. Тому закупи навчився робити в екстремальних умовах. Часто забував щось купити, часом щось зі списку не купував, бо дороге . Але я тим не переймалася, бо просто не могла :girl_crazy::girl_haha: . Моя мама, то могла тата " задовбати ", якщо щось забув або не купив або купив не таке, а тато до того спокійно ставиться :girl_dance: Мама завжди дивується, коли є в нас, в кого я вдалася така флегматичка :girl_cool:.... Труднощі є в кожних стосунках , нема ідеальних стосунків чи ідеальних людей. Я в час ПМС є отакою :girl_crazy::rock::crazy:, а мій чоловік, коли втомлений, то :dash1::shout:. В важких ситуаціях нам дуже помагає розмова з духівником , який знає наше подружжя вже 6 років, а мене 12 років :girl_witch::hang1:. Потім дивлюся на проблему через якийсь час. Якщо я є чесною з собою, то кажу сама собі " але ж я дурепа " - це могло зруйнувати нашу :heart:
     
    Last edited: Jan 17, 2016
    • Подобається Подобається x 15
    • мімімі мімімі x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. Sera

    Sera Я хотіла не зовсім так. Та це те, що я хотіла.

    Дитині в дописі було 7 місяців.
    Регулярно залишати з нуля?
    Питання риторичне якщо що..
    Діти люблять контрасти.
    Сильно переживаєш? Купи йому чорний папір і дай помалювати. Якщо вибере білу(або іншу світлу)- все окей)).
    А що для вас значить декрет?
    Те, що жінки не ходять до офісу?
    Ну і та- дякувати Богу, ще хоч цю марку ДП та тримає.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. Almariel

    Almariel Well-Known Member

    Я зроблю ваше питання не риторичним, ок?
    Так, лишати дитину з татом з нуля. Наприклад, я ходила до стоматолога на годину часу у віці приблизно місяць. Зцідилась на всяк випадок, але нічого не знадобилося. Так само лишати з татом, коли мама хоче час для себе, або треба на зустріч на роботі. То ж не надовго, по годині-дві. З частотою кілька разів в місяць. Тоді дитина звикає, що залишатися без мами, але з татом - це теж нормально. А в сім місяців залишити на одне годування з татом при необхідності(!) - взагалі не бачу проблеми.
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  7. Ligymunka

    Ligymunka Cлiнгoкoнcультант

    Я також залишала з татом в віці 3 тижнів на 2-3 години, бо ходила на корекцію спини до вертибролога . Тягнути за собою двох діток і чоловіка був не варіант і на вулиці було тоді - 10 градусів.... Зціджувала молоко і все було добре. В мене чоловік був на двох пологах, багато розмовляв з мацьопами поки ті росли в животику. Йому першому давали маля на руки, а вже потім викладали мені на живіт .
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  8. Akina

    Akina Така, як всі, - лиш крила з-за плечей :)

    Знаєте з чим я прийшла?:girl_crazy: З фільмом "Стажер", поговоріть зі мною, хто бачив, . То не офтоп, чого в цю тему? Бо я не зрозуміла стосунків між чоловіком і дружиною і взагалі ставлення головної героїні до сім"ї , мені цікаво. Не поняв я отого дивного розкаяння чоловіка і взагалі всіх висновків. Мужа запхали (не зрозуміло чи з його згоди) в домогосподарки , жінку він бачить раз в пятілєтку серед ночі і втомлену (бо на дні народження і сімейні вечері вона не з"являється), а тут у підсумку ще й сам винуватий виявився і ще й вибачатися прийшов! . А в чому винуватий? Що хусточку не носить, чи що погодився домогосподаркою бути? Мораль яка?
    Я абсолютно не за те, щоб жінка сиділа вдома і лише дітей гляділа (я сама "дєятєть" ще той :) ), але мистецтво бути дружиною полягає якраз в тому щоб знайти золоту середину між власним захопленням, роботою, потребами сім"ї і коханої людини. А тут якась дурна пропаганда "у мене справа всього життя і ви мені всі винні". Ну бо як справа прямо всього життя, то чого жалітися що на кладовищі саму поховають, а не в родинному склепі? А якщо хочеться таки мати сім"ю, то треба ж для того щось робити - чого не делегувати свою роботу на фірмі іншим?

    Коротше, я нічого не зрозуміла. А це пропагується, люди це підтримують і пишуть схвальні відгуки... От подивіться, яка молодець - стільки сама тягне, а ніхто не цінує. І то не тільки про фільм і його героїню, скільки жінок навколо нас теж отакі "героїні" і навіть не задумуються про те, що оті всі труди не те що даремні, (іноді можливо і важливі, але досягнути бажаного можна знааачно меншою кров"ю), але зачасту вони дійсно взагалі нікому не потрібні... Не знаю як там в Гамериці, але в нас точно так поки "не модно" - якщо ти не пашеш як коняка "за себе і того хлопця" (як там "я і лошадь, я і бик, я і баба і мужик", а потім ще й кажемо що джентельменів не лишилося:girl_in_dreams:), не стогнеш при тому і не жалієшся- усьо, "бєздєльніца" і "тунєядка", так не годиться :girl_haha:
     
    Last edited: Jan 18, 2016
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  9. Suzi

    Suzi Moderator Staff Member

    Не знаю, що там у відгуках пишуть. Мені в фільмі перше, що сподобалось, так це те, що Деніро давав їй піідтримку. Таку батьківську підтримку мудрої старшої людини.
    Стосовно того, чому героїня працює, а чоловік пішов в дім - вона сама пояснювала, що чоловік підтримав її вибір і для неї відмовився від кар*єри.
    Якщо звести суть фільму до того, що жінка цілодобово працююча, а чоловік в вдома на кухні - тоді воно якось так, не дуже органічно сприймається (мною).
    Якщо подивитись на це з іншого боку - жінка займається тим, що дає їй сил, наповнює, вона кайфує. Чоловік її підтримує. Тобто йдеться про те, що не обов*язково жінці забивати на себе, на свої амбіції, щоб втримати чоловіка - тоді це сприймається (мною, знову ж таки) інакше. Як таке собі перебільшення, щоб акцентувати на цьому увагу, щоб донести до думку до людей.
    В реальності я б не хотіла, щоб мій чоловік займався кухнею і домом, мені ближчий варіант оплачуваної допомоги в разі потреби. Але ж це лише фільм ))))
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Siania

    Siania Love Life

    Фільм в першу чергу - цікавий, в ньому є ізюминка. І ізюминкою там є не жінка, а, власне стажер. Крім того, не всі фільми мають бути "правильними" :) Чому режисер не може вийти за рамки?
    Так, є жінки, які люблять вкалувати. Це трудоголізм, з цим важко боротись (я сама така). Працюю вдень і вночі, от навіть не уявляю якою буду домогосподинею... Може, тому, й такі жінки вибирають собі чоловків не бізнесменів. Ну та й, зрештою, того чоловіка в хаті ніхто силою не тримав)))
    Думаю жінку-трудоголіка важко зрозуміти жінкам, які є чудовими господинями вдома (впринципі, якщо жінка вдома, це не означає що всі будуть щасливі). Треба навчитись розслаблятись і довіряти іншим. А це ой як складно, коли ніхто не може зробити так як ти :)
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
    • мімімі мімімі x 1
  11. cjomcjomka

    cjomcjomka Content - fairy

    :)
    от власне. @Akina , не сприймайте так серйозно
    особисто я того дрібного чоловіка взагалі не дуже-то й помітила, так захопилась головним героєм і його нетиповою роллю та блискучою грою.
    Ну і в кінці Джулс Остін таки "попустилась", найняла собі помічника і вирішила дати трохи себе сім'ї.
    Ну але я тепер і до життя інших людей ставлюсь спокійно-споглядально, не взриваючи собі мозок і не намагаючись вирішити проблеми там, де не просять. а до фільмів - і поготів :)
    @Siania вірно підмітила:
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  12. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 6
    • Зе бест! Зе бест! x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. Akina

    Akina Така, як всі, - лиш крила з-за плечей :)

    Та я розумію що фільм, та він і не претендує наче на глибоку філософію, але все одно мене то цілий ранок чогось муляє :) Значить і в мені є щось "не то" - от хочу зрозуміти що саме, тому і питаюся... Певно на роботу вже дуже хочу - заздрю:girl_haha:.
    Ну так якось виходить що на словах підтримав, а сам не дуже задоволений...
    От напевно це мені якось не дуже - кайфує, то кайфує але якось на самоті, а з сім"єю і коханою людиною. :) Ага, мені треба колектив :girl_crazy:і чим побільше - не вмію я сама радіти.
    Не "хепіендний" мені у фільмі хепіенд :)
    Всьо, я пойняв - треба мені срочно "в люди" і якусь діяльність бурну мутити, бо
    я не вкалувати люблю, а "робочі питання" вирішувати а ще "підбурювати" людей...
    А то якось і правда дуже я не про те (про мужа героїні) переживаю :girl_crazy:
    Дякую що відгукнулися :girl_in_love: піду в себе в голові порядки робити :)
     
    Last edited: Jan 18, 2016
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  14. cjomcjomka

    cjomcjomka Content - fairy

    якщо все ж обговорювати :girl_crazy:
    мені образ чоловіка Джулс якось так виглядає - абсолютно непривабливо в сексуальному сенсі. Прям здивувалась, коли побачила ту сцену "зради" - думаю, люди, та хто ж таке чудо захоче.
    Він незадоволений власним життям, і мені оті його сльози в кінці просто довершили "портрет бідолашного". Типу, от що буває з чоловіками, яких запхали в декрет і на яких "забили"
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 2
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  15. Supernatural

    Supernatural Well-Known Member

    Ну так, виробничих нюансів я теж там не зрозуміла (це мабуть щоб підкреслити її "відданість роботі"):girl_yes2:.
    Так в тому і прикол, що показали що чоловік там не дуже захоплений був ідеєю "стати домогосподаркою", і зрештою, не довго скумував, а знайшов коханку на стороні, щоб хоч так компенсувати свою чоловічу вастрєбованість:connie_pull-pigtail Правда якось це теж змазано показали. А його "щире каяття" в кінці ще й виставили як благородство. Не знаю, як там "за граніцей", але далеко не кожна кинеться пробачати таку зраду. Що сподобалось - це як у фільмі показали цінності минулого покоління, і що вони досі актуальні, що молодь не все то добре й робить (я так задум зрозуміла), а те що пропагують "жінок-ударниць" і чоловіків-хазяйок" мені теж не дуже нра. Та в західному світі наразі вже поширено що чоловіки йдуть в декрет, а жінка виходить на роботу. Так розвинулось суспільство, бо жінки "гнучкіші і універсальніші",але тоді нема чого дивуватись що чоловіки втрачатимуть свої певні якості (що вже теж відбувається):girl_smile:
    --- дописи об"єднано, Jan 18, 2016 ---
    От тому фінал не виглядав хеппіендом. Якщо прикинути що далі буде в тій сім"ї, то уявляється що особливо ніц не зміниться :girl_crazy:
     
    Last edited: Jan 18, 2016
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  16. Akina

    Akina Така, як всі, - лиш крила з-за плечей :)

     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  17. Siania

    Siania Love Life

    Власне! Найпростіше то піти і зрадити, о я такий нещасний, на мене забили...А він щось зробив щоб бути цікавою особистістю для своєї дружини? Чому не зайняв себе роботою поки дитина у садочку?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. Mazerati

    Mazerati Well-Known Member

    А мені здається, там в чоловіка і дружини "на лицо" нехватка спілкування. Тому і сталась та зрада. Ну і такий розділ обов'язків мені не подобається: ти робиш це, я роблю це. Найкращий варіант для мене - все робити разом по можливості. Інакше в двох інтереси занадто сильно починають відрізнятись. Хтось лише про роботу говорить, інший лише про господарку, умовно кажучи, ніяких спільних тем. Люди перестають брати участь у житті один одного
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  19. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    І в 7 місяців залишали на 3 дні? Я не кажу що зле лишати, тим більше як є потреба, але писати потім що в інших теж таке б вийшло без проблем, якщо б їх чоловіки брали активну участь... пфф, якщо б бавилася кармою, то поставила б тупо)

    Про лікарів і всякі справи, то ясне діло, ну а як інакше?
    Я можливо просто не розумію таких коментарів, бо в моєму оточенні у всіх молодих сімях тати з активною участю)), ну окей, один менше, але найняв жінці і прибиральницю, і няню, їм так краще
    Але від того діти без мами не хочуть бути більше дня, і як на мене це нормально цілком, хоча звичайно бувають різні діти, одні чужих бояться, інші дружелюбні до всіх
    але щось так "намінуточку"))) не догнала відколи-то спокійне перебування дитини такого віку без мами стало еталоном

    а про декрет посміхнуло) я особисто дуже вдячна ДП, за те, що навчили не обманювати себе, самореалізовуватись у правильному керунку, знаходити заняття до душі, дівчатам, які сміливо пишуть речі, про які більшість мовчать, ламають стереотипи, бо завдяки тому можна уникнути багатьох речей, які викликають жаль в майбутньому, а в минуле повернутись неможливо
     
    • Подобається Подобається x 12
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  20. Almariel

    Almariel Well-Known Member

    я, може, десь пропустила. а де йшлося про 3 дні? ніби писали про півдня.
     
    • Подобається Подобається x 1